University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Medijsko poduzetništvo

„VERN'ovi novinari“ prezentirali svoje poduzetničke projekte

VERN'ovi studenti novinarstva održali su svoje završne prezentacije na predmetu Medijski menadžment, iako je netko mogao i pomislit da se u dvorani slavi neka udaja – šampanjac točio, čaše se razbijale, torta se rezala, a harmonika rastezala. Studenti 2. godine preddiplomskog studija Novinarstva svojim su inovativnim i nadasve zanimljivim projektima usijali atmosferu do krajnjih granica, a kako i ne bi kada su toliko iščekivali ovaj trenutak.

Duga tri mjeseca studenti su se pripremali za završne prezentacije kako bi profesorima pokazali koliko su napredovali u svojim fiktivnim poslovnim projektima. Iako su im u samim počecima pojmovi poput „strategije“, „hijerarhije“ i „analize“ bili nepoznanica, na prezentaciji su kapali kao iz rukava. Novinari su tako postali poduzetnici, a prihodi, rashodi i profit njihovi glavni argumenti za dijalog.

Svaka je grupa za prezentaciju imala po 20 minuta, a led su probili „Jungleovci“, mlad i dinamičan tim novinara sa zanimljivim konceptom časopisa, za nju i njega. Kulminacija prezentacije bilo je javljanje reportera iz „urbane Jungle“, Sao Paola.

Nakon mističnih stanovnika džungle uslijedile su „Travarke“, djevojke koje su predstavile konopljino ulje i njegovu moć izlječenja. Kako bi bile što uvjerljivije, jedna od članica tima skinula je Schantzov  ovratnik (zadobiven prometnom nesrećom) i samo naglasila: „Vidite da liječi“.

Matej Matičević, član trećeg tima „Psychos“ (od milja), naglasio je kako su znatno napredovali od početka projekta. „Prvo smo trebali biti novinari časopisa za razvode, nakon toga za nesretne, pa evo na kraju smo izabrali licencirani časopis Psychology today“, objasnio je Matej tijekom prezentacije, a tim je dizajnom hrvatskog izdanja „Psychology todaya“ oduševio žiri.

Svojevrsnu poslovno-formalnu atmosferu ublažili su Bart Simpson, mistični Teo, romantični Marko i karizmatična voditeljica, koji su predstavili projekt „Žanradar“, novu omiljenu TV emisiju. A zabava se u medijima često puta veže uz putovanja, pa su nakon njih nastupili upravo  avanturisti, zaljubljenici u turizam i dobru zabavu. Predstavili su agenciju „Avantour“ te sve prisutne pozvali na svoju prvu turističku rutu – „obilazak gay barova“.

Pauza i dodatne litre kave – upravo je to žiriju bilo potrebno pred prezentacije „najvećih filmskih stručnjaka i entuzijasta“. Tim „Filmocation“ sve je oduševio svojim karizmatičnim CEO-om, koji je poput lika iz omiljene im serije Game of Thrones, izvukao mač iz rukava i tijekom prezentacije ga koristio umjesto pointera. Filmofili su oduševili i svojim gostom, korejskim zaljubljenikom u Hrvatsku i filmske lokacije. Jedan od članova istog tima, Dominik, rekao je kako na početku samog projekta nije mislio da će uspjeti, te da je sada iznimno zadovoljan uspjehom svoga tima. Ostali su se također složili da su na ovom projektu mnogo toga naučili, a uspjeh su postigli zahvaljujući pomnom planiranju.

Grupa studenata čiji je završni projekt bio sportska televizija za djecu, svoj su dolazak najavili pjesmom „We will rock you“ i „doskakutali“ poput imena svoje televizije, „Jo-jo“ (jo-jo igračka nap.a.). Uz ovu prepoznatljivu zvučnu kulisu jedini muški član u grupi svoj je tim najavljivao skandiranjem njihovih imena u stilu Michaela Buffera.

A potom su na red došle mlade, uspješne dame, nutricionistkinje s individualnim planom prehrane. Zaključile su kako je danas život jako užurban, pa su tome doskočile svojim projektom, „BusyFit aplikacijom“. Nakon njih, pravu zabavu i razbijanje čaša potaknuo je veseli tim ljubitelja svadbi. Direktor „Wedding Plannera“ upozorio je sve prisutne na kompaniju Durex i njihovu sabotažu svadbenih svečanosti, jer kako i sam kaže „e oni su naša konkurencija“!

Za kraj su, baš poput šećera, nastupili kreativni članovi tima koji želi spajati umjetnike diljem lijepe naše. Predstavili su „Potragart“ - sve što vam treba ako imate priču, ne znate crtati, a htjeli bi napraviti slikovnicu.

Dodajmo za kraj kako su studente kroz sve korake uspješnog planiranja i organiziranja, više od tri mjeseca mentorirale Iva Biondić i Nataša Jeličić, voditeljica i zamjenica voditeljice studija Novinarstva, koje su odradile četveroznamenkasti broj sati konzultacija. Jednako je toliko i litara kave popijeno za vrijeme ovog dinamičnog i kreativnog semestra.

(napisala: Mia Svilar)

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 30.6.2014.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: studij-Novinarstva, Novinarstvo, Stručni-studij-novinarstva, mediji, medijsko-poduzetništvo, medijski-startup, Medijski-management, poduzetnički-projekti, novinari-poduzetnici, završne-prezentacije
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh