Imidž, gerila i medijska sila – suvremeni izborni kolegiji na VERN'ovim studijima - VERN'um - 6.8.2018.
 
University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN'um

Imidž, gerila i medijska sila – suvremeni izborni kolegiji na VERN'ovim studijima

Što gerilska komunikacija, analiziranje imidža poznatih i slavnih, oslobađanje od treme za medijske nastupe i jezik vizualnih informacija imaju zajedničko? Sve su to teme koje su našle svoje mjesto u VERN'ovom akademskom portfoliju u vidu novih kolegija kojima su osuvremenjeni VERN'ovi nastavni programi.

Što studentima donose kolegiji Novi održivi trendovi – promocija mode, turizma i civilnog društva; Kreiranje i upravljanje imidžem slavnih osoba; Gerilska komunikacija; Primijenjena fotografija; Medijski nastup i Academic writing, pojasnili su predavači i studenti VERN'a u zadnjem broju VERN'uma. Cijeli članak možete pročitati klikom na fotografiju u nastavku. 

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 6.8.2018.
 
Ključne riječi: VERNum, novi-broj-VERNuma
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh