University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN' Uspješnice

Intervju – VERN'ov alumni Petar Nevistić direktor post-prodaje u Renault Nissan Adriaticu

Karijeru je započeo još 2005. kao inženjer strojarstva u auto industriji. S napredovanjem na menadžerske funkcije, naš je kolega istraživao gdje bi stekao dodatna poslovna znanja. Završio je VERN'ov diplomski studij Poduzetničkog menadžmenta i MBA program, a danas je direktor post-prodaje teritorija Adriatic za Renault. 

1. Završili ste diplomski studij Poduzetničkog menadžmenta i VERN'/U.B.I. MBA program. Možete li nam ukratko opisati kako je tekao Vaš studij i dojmove o samom studiranju (zašto ste se odlučili za VERN', kava su Vaša iskustva,…)? 

Završetkom  studija tehničkog smjera imao sam potrebu proširiti svoja znanja na području ekonomije i poduzetništva, jer se moja karijera godinama razvijala upravo u tom području. S obzirom da sam već bio zaposlen u vrijeme kad sam birao diplomske studije ekonomije, glavni kriteriji za upis bili su mi dostupnost studija, vrijeme održavanja nastave, program nastave i iskustvo profesora. Nakon što sam prisustvovao uvodnim prezentacijskim predavanjima na više studija u Hrvatskoj i Sloveniji, VERN' mi se činio kao najbolja opcija. Ono što mi je najviše odgovaralo bila je dostupnost te iskustvo profesora iz realnog poslovnog okruženja.

Kombinacija diplomskog studija Poduzetničkog menadžmenta s hrvatskim profesorima, te MBA program s uglednim profesorima iz Hrvatske i inozemstva bili su idealna kombinacija za usvajanje baš onih znanja koja sam tražio. Istaknuo bih dva najveća benefita. Prvi, umrežavanje s kolegama iz različitih poslovnih okruženja od kojih sam puno naučio tijekom studija, a i kasnije u poslovnom okruženju, a drugi, činjenica da nas je studij pripremao za ono što nas čeka danas i u budućnosti u praktičnom dijelu naših poslova  u različitim područjima rada poput financija, komunikacija, organizacije poslovanja, itd. 

2. Kako se razvijala Vaša karijera

Karijeru sam započeo još 2005. na tehničkom području, kao inženjer strojarstva, a nakon toga sam dobio priliku okušati svoje vještine u menadžmentu. Moja tadašnja odgovornost bila je poslovanje Renault koncesionara na području središnje i istočne Hrvatske, a krajem 2009. preuzeo sam vođenje post-prodajne mreže Renaulta za cijelu Hrvatsku. Od ove godine vodim Renault post-prodajnu mrežu na području regije Adriatic (Slovenija, Hrvatska, Srbija, BiH, Crna Gora, Makedonija, Kosovo, Albanija), te sam imenovan i u upravni odbor istog poduzeća. 

3. Možete li nam malo detaljnije opisati vašu funkciju i odgovornosti?

Kao direktoru post-prodaje teritorija Adriatic ured mi je smješten u Ljubljani, a moje odgovornosti su: organizacija post-prodajnih aktivnosti  koncesionara Renault, komercijalne aktivnosti prodaje rezervnih dijelova, logistika te organizacija školskog centra i centralnog skladišta Renaulta za teritorij Adriatic. Osim toga, odgovoran sam i za menadžment zaposlenih u post-prodaji, ukupno  njih 70 s uredima u Ljubljani, Novom Mestu, Zagrebu i Beogradu. 

4. Što biste istaknuli kao najveći poslovni izazov na Vašoj radnoj poziciji, s obzirom na trendove u djelatnosti kojom se bavite? 

Negativno ekonomsko okruženje na cijelom teritoriju Adriatic od 2009. godine ostavilo je značajni trag na auto-industriji, a prodaja vozila je otad prepolovljena. Najveći nam je izazov održati stabilnost i profitabilnost poslovanja naših partnera poduzetnika, ovlaštenih Renault koncesionara. U ovom trenutku isti u Hrvatskoj zapošljavaju oko 600 zaposlenika, a ukupno na teritoriju Adriatic njih više od dvije tisuće. 

5. Za kraj, koju biste poruku (ili citat) iz poslovnog svijeta prenijeli vašim mlađim kolegama VERN'ovcima? 

Isto pitanje su me mlađe kolege često pitale i za vrijeme studija. S obzirom da sam nadređen većem broju zaposlenika, ono što uvijek primijetim jest zalaganje mladih ljudi, koji svakim danom žele naučiti više i ne boje se nametnuti. Siguran sam da takve vrijedne mlade ljude tržište uvijek treba i prepoznaje. Tržište se odavno zasitilo „ponavljanja“ istih poslovnih modela, pa jedino nova znanja, energija i inovativnost mladih ljudi mogu donijeti pozitivne promjene. 

 
Datum objave: 30.9.2015.
 
Ključne riječi: vern-alumni, karijera, VERN-uspješnice, Petar-Nevistić, Renault-Nissan-Hrvatska
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh