University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN'ovci u poslovnom okruženju

Intervju s kolegom Amirom Hodžićem, Direktorom sektora korporativnog bankarstva u Veneto banci

Nakon završetka studija, naš kolega Amir Hodžić se odlučio za karijeru u bankarskom sektoru. Napornim i predanim radom kontinuirano je ostvarivao dobre poslovne rezultate, a prošle je godine (2010.) imenovan Direktorom sektora korporativnog bankarstva u Veneto banci. S kolegom Hodžićem smo razgovarali o njegovom studiranju na VERN'u (diplomirao na studiju Ekonomija poduzetništva 2010), novim poslovnim izazovima, te pokušali otkriti zašto mu je karijera u bankarskom sektoru tako primamljiva.  

1. Možete li ukratko opisati tijek Vašeg studiranja?

Na VERN'u sam prije desetak godina završio jednogodišnji studij ″Program uvođenja u poslovno poduzetništvo″, a potom sam prije četiri godine upisao i trogodišnji prijediplomski studij Ekonomija poduzetništva kao izvanredni student.  Budući da sam tijekom studija već bio zaposlen, kombinirati odgovoran posao s paralelnim studiranjem za mene je bio pravi izazov. Kako bih što uspiješnije uskladio poslovne obaveze s obavezama na studiju na 1. godini studija studirao sam u dva turnusa. Studij sam završio u s odličnim prosjekom. 

Osim toga, studentska grupa me je izabrala za glasnogovornika što mi je bilo iznimno drago – predstavljati ih tijekom svih godina studija. Iskoristio bih ovu priliku i sve ih pozdravio i zahvalio im se, jer je dio mog poslovnog uspjeha svakako bio i u radu s kvalitetnom grupom, koja je bila među najboljima u generaciji.

2. Zbog stjecanja primjenjivih znanja i vještina, naši studenti se s lakoćom suočavaju sa svakodnevnim poslovnim izazovima u organizacijama. Možete li izdvojiti neka konkretna znanja i vještine koje ste stekli te opisati kako se razvijala Vaša karijera?

Svoju karijeru započeo sam u Bank Austria, u odjelu kreditne administracije (corporate back office). Moji tadašnji poslodavci prepoznali su znanje koje sam stekao tijekom studija, ali i prijašnja radna iskustva. Nakon šest godina, zahvaljujući predanom radu i dobrim poslovnim rezultatima, dobio sam priliku za prelazak u ″front office″, odjel za malo i srednje korporativno bankarstvo. To unapređenje je bila moja dugogodišnja želja i ostvarenje mojih ambicija u banci. Kao voditelj poslovnog odnosa za srednje poduzetništvo, bio sam na mjestu gdje cijeli proces počinje. Uz upoznavanje poslovnih procesa, pohađao sam i niz stručnih seminara na kojima sam usavršavao tehnike i znanja potrebna za ispunjavanje ciljeva koji su mi bili zadani.

Nakon nekog vremena, valjalo je učiniti slijedeći korak u karijeri, pa sam prošle godine (2010.) prihvatio novu poslovnu ponudu Veneto banke d.d. te prešao na poziciju direktora sektora za korporativno bankarstvo. Također bih izdvojio da mi je u proteklom razdoblju bilo zadovoljstvo surađivati i s VERN'om, kao djelatnik Splitske banke.

3. Predstavite nam ukratko Veneto banku (od kada posluje u Hrvatskoj, mrežu poslovnica)?

Grupa Veneto Banca se nalazi među deset najboljih talijanskih bankarskih institucija s ukupnom aktivom od 46 milijardi eura krajem 2009. godine. U posljednjih deset godina Grupa je provela brojne akvizicije drugih kreditnih institucija u Italiji te srednjoj i istočnoj Europi – koje proširuju djelatnosti i poslovnu mrežu – pa se tako razvija i raste na raznim područjima.

Talijanska Grupa Veneto Banca u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, kada je preuzela Gospodarsko-kreditnu banku d.d., koja u travnju 2007. mijenja naziv u Veneto banka d.d. Preuzimanje bivše Gospodarsko-kreditne banke predstavljalo je za Veneto Banca Holding S.c.p.a. mogućnost približavanja hrvatskom financijskom tržištu, na kojem joj je dugoročni cilj uspostaviti sjedište snažne i prepoznatljive Banke. Trenutno poslujemo kroz našu mrežu od ukupno osam poslovnica u Zagrebu, Puli, Rijeci, Varaždinu, Splitu i Zadru.

4. Možete li opisati misiju i viziju vašeg poslovanja?

Naša je misija pružati klijentima sigurnost te najbolje proizvode i usluge, stvarajući trajnu vrijednost za klijenta, dioničara, zaposlenika i društvenu zajednicu. Želimo biti vodeća hrvatska banka u održivom stvaranju vrijednosti i kvaliteti usluga, kao pouzdan i siguran partner, koristeći sinergiju i standarde Grupe – Veneto Banca Holding-a (VBH). Našim klijentima želimo ponuditi moderne financijske proizvode prilagođene njihovim potrebama te osigurati vrhunske sveobuhvatne financijske usluge uz razvijanje dugoročnih međusobnih odnosa klijenta i Banke.

Pridonoseći razvoju i gospodarskom prosperitetu društvene zajednice, težimo postizanju reputacije još poželjnijeg poslodavca, pružajući svojim zaposlenicima prilike za učenje, osobni razvoj i  izgradnju karijere uz primjerenu motivaciju za rad. Također, svojim poslovanjem želimo doprinositi razvoju i gospodarskoj suradnji Republike Hrvatske i Republike Italije.

Cilj našeg poslovanja je uspostaviti i uspješno održavati korporativne vrijednosti – integritet, izvrsnost, transparentnost, poštivanje pojedinca, odgovornost u korištenju resursa – koje pridonose stvaranju uzajamnog povjerenja, osjećaja pripadnosti i vjernosti klijenata.

Integritet nastojimo održavati tako što pozitivne poslovne rezultate postižemo iskrenošću, poštenjem i odgovornošću, uz puno poštivanje profesionalne etike, zakona i preuzetih obveza.
Izvrsnost gradimo stalnim poboljšanjem poslovanja, njegovim dugoročnim promišljanjem, anticipiranjem izazova te poticanjem kreativnosti zaposlenika, s usmjerenjem na inovacije.

Kontinuirano radimo na transparentnosti poslovanja, budući da je ona osnovica poslovnog djelovanja Banke, ugovornih obveza i marketinškog nastupa u javnosti, kako bi sve interesne skupine bile točno i pravovremeno informirane i samostalne u donošenju svojih odluka.

Osim toga, u sveobuhvatnom poslovanju uvijek nastojimo zadržati osobni kontakt s klijentom uz poštovanje njegovih potreba i ciljeva bez obzira na njegovu financijsku moć, dob, spol, religijska ili politička uvjerenja.

Sve raspoložive resurse nastojimo koristiti pažljivo, odgovorno i racionalno, u cilju stvaranja novih vrijednosti i općeg razvoja banke, grupe i društvene zajednice.

5. Koji su Vaši glavni poslovni zadaci na novoj poziciji?


Kao i na bivšem radnom mjestu, zadužen sam za uspostavljanje, upravljanje i razvoj komercijalnih odnosa s klijentima iz portfelja banke te ostvarivanje prodajnih ciljeva optimizacijom rizika i profitabilnosti klijenata. Osim toga, preuzimanjem pozicije direktora sektora za korporativno bankarstvo, preuzeo sam i neke još odgovornije zadatke, a to su izrada kamatne i tarifne politike, usklađivanje svih aktivnosti u sektoru te sudjelovanje u radu Kreditnog odbora.

6. Kako ste se odlučili baš na karijeru u bankarskom sektoru? Koliko je vrijeme prilagodbe s obzirom na dinamiku poslovanja?

Banka je bila moja želja već kod samog odabira studija. Međutim, na početku poslovne karijere važan faktor je i sreća. Vrlo često upravo prvo zanimanje dugoročno usmjeri i orijentira poslovnu karijeru i profesionalnu afirmaciju. Ja bih priznao da sam imao prije svega sreće  pomiriti osobne afinitete i predispozicije s poslovnom prilikom koju sam dobio u pravom trenutku. Vrijeme prilagodbe je vrlo relativan parametar i teško mogu dati neki transparentan okvir. “Corporate“ kao odjel je vrlo dinamičan i zahtjevan u tom smislu, jer vrijeme prilagodbe diktira klijent i svaka poslovna situacija iznova. Osim toga, sve zahtjevnije tržišne okolnosti nameću sve kraće okvire prilagodbe.

7. Koji je, prema Vašem mišljenju, najvažniji čimbenik uspjeha?


Razinu osobnog uspjeha svatko za sebe samostalno postavlja. Svatko samostalno odlučuje koliko daleko želi napredovati. Međutim, za svaki, pa i najmanji uspjeh, potrebno je pravilno rasporediti vrijeme – najveći i najvažniji čimbenik i tajnu uspjeha. Osobno, svoje vrijeme dijelim na privatno i poslovno. Samim tim rekao bih da mi je nemoguće biti posvećen samo poslu i poslovnom uspjehu, jer elementi koji me motiviraju i pomažu da uspijem u svojoj karijeri, dolaze baš iz privatnog života. Moj osobni cilj je postići poslovni uspjeh uz zadovoljene elemente iz privatnog i društvenog života. Dakle, na prvom mjestu mi je odgovornost prema sebi, a onda prema obavezama.

Iz svog iskustva mogu reći da uspješnost, efikasnost i osobno zadovoljstvo, dolaze uz volju, predanost i sam rad. Ako u bilo koji posao uđete s takvim stavovima, već ste na pola puta do cilja. U drugoj polovici puta, najvažnija je organizacija posla, podjela rada i odgovornosti po znanju, iskustvu i funkcijama koje imaju članovi radnog tima, te sam timski rad.

8. Kakvi su Vam dugoročni poslovni i obrazovni planovi?

Budući da se uvijek nastojim usavršavati i nadograđivati stečeno znanje, svakako planiram upisati dvogodišnji specijalistički studij za menadžment. Što se tiče poslovnih planova, htio bih naglasiti da su volja i optimizam neizostavni čimbenici uspjeha u bilo kojem području, pa tako i poslovnom. Prilike i izazove treba tražiti i u neprilikama te ustrajati u ispunjenju svog cilja, jer nas nakon realizacije, ta ostvarenja motiviraju da si zadajemo nove ciljeve koje uz novo samopouzdanje i iskustvo još lakše ispunjavamo. Zbog toga uvijek tražim nove izazove i prilike za dokazivanje.

9. Kako gledate na VERN' danas, s pozicije uspješnog alumnija? Kakvu mu budućnost predviđate?

Stalno praćenje tržišnih trendova i kvalitetno ispunjavanje zahtjeva studenata, svaku organizaciju vode ka uvođenju novih promjena i proizvoda te implementaciji istih unutar same organizacije. Upravo zahvaljujući dobroj prilagodbi na stalne promjene na tržištu, stručnim predavačima i razvoju međunarodne suradnje, VERN' je sebi osigurao uspješnu budućnost. Osim studijskih programa prilagođenih potrebama tržišta, studentima se pruža mogućnost razvoja kroz dodatne sadržaje, sport i kulturu, a to će mladi znati prepoznati. Budućnost ove ustanove jasno je vidljiva kroz broj uspješnih alumnija i njihovu značajnu ulogu u našem gospodarskom oporavku i razvoju, ali i ulasku Hrvatske u Europsku uniju.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 22.4.2011.
 
Ključne riječi: Amir-Hodžić, vernov-student, veneto-banka, direktor-sektora-korporativnog-bankarstva, vern-alumni
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh