University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN' uspješnice

Intervju s našom kolegicom Đurđom Vidović, suvlasnicom agencije za "posebne" wedding pakete

Kako se istaknuti pred konkurencijom na tržištu? Naša kolegica Đurđa Vidović (dipl. EP, 2007.) se prilikom otvaranja turističke agencije vodila jednostavnim receptom – stvoriti jedinstvenu specijaliziranu ponudu za klijente. Direktorica i suvlasnica agencije Luna Mellis Travel u intervjuu nam je objasnila zašto u ponudi ima samo bračna putovanja i vjenčanja u inozemstvu te kako kreira ponudu za klijente.

1. Možete li ukratko opisati vaš dosadašnji poslovni put?

Nakon nekoliko promjena u poslovnom životu i završenog studija Ekonomije poduzetništva na VERN'u, 2009. sam osmislila web stranicu www.medeni-mjesec.com. Ohrabrila sam se i odlučila investirati  u dizajn i programiranje stranice, umjesto u neke uobičajene potrebe. Nedugo nakon toga dobila sam privremeni posao s najnižom plaćom u dotadašnjoj karijeri, ali s velikom željom da radim ono što me najviše ispunjavalo – organiziram putovanja za druge. Znala sam da sam na pravom putu. Kako sam paralelno i putovala, tako sam i pisala putopise koji su pokrivali moje troškove ulaganja u posao (sajmovi i sl.).

Dvije godine nakon toga, 2011., osnovala sam turističku agenciju te unajmila poslovni prostor. A potom je djelatnost proširena i na organizaciju vjenčanja u inozemstvu, te je nastala i web stranica www.vjencanjabezgranica.com. Danas sve poslove dijelim s kolegicom jer posla imamo na pretek.

2. Otkud ideja za kreiranjem aranžmana bračnih putovanja? Nudite li kakve druge vrste putničkih aranžmana?

Kada sam razrađivala ideju o osnivanju  turističke agencije, znala sam da moram po nečemu biti drugačija od ostalih, izabrati ciljnu skupinu i nikako ne "svaštariti" (skijanje, ljetovanje i sve ostalo što se može pronaći kod drugih agencija. ) A smatram da su bračna putovanja poseban segment u turizmu. Radimo samo aranžmane s vjenčanjima i bračnim putovanjima i to po principu " butika", sve po mjeri i narudžbi. Ne prosljeđujemo gotove aranžmane od drugih agencija, već ih isključivo kreiramo prema željama putnika.

3. Na koji način kreirate ponudu, samostalno ili imate razvijene suradnje s posrednicima tih usluga?

Opremljeni smo svim avio-rezervacijskim sustavima kao i hotelskim rezervacijskim sustavima. Tako radimo rezervacije. Nudimo samo one hotele koji se nama sviđaju. Ako ne bismo ni same odsjele u njima, bez obzira na možda dobru cijenu, ne stavljamo ih u ponudu.

4. Kakva je potražnja za ovim aranžmanima – imate li klijente samo iz Hrvatske ili i susjednih zemalja?

Pokrivamo cijelu regiju i upita imamo iz svih krajeva regije. Klijenti do nas najčešće dolaze putem interneta ili Facebooka.

5. Kakva su dosadašnja iskustva bračnih parova?

Za početak, jako je važno u izravnom kontaktu ili kroz mailove saznati što klijenti očekuju od putovanja. Nakon toga, sve ostalo je puno jednostavnije. Naime, nekome nije važna ljepota Maldiva, ako on želi aktivan provod. Dosadašnja iskustva naših putnika su odlična jer jako pazimo na svaki detalj njihovih putovanja i često ih na putovanju iznenadimo raznim sitnicama.

6. Za kraj, što biste poručili mlađim kolegama s VERN'a?

Važno je znati što u životu želite, jer izreka kaže da "nema tog vjetra koji bi bio naklonjen onome tko ne zna kamo plovi". Nemojte lako odustajati jer "svaka strijela koja pogodi središte, rezultat je stotina promašaja". I konačno, budite uporni, jer "dobre stvari dolaze strpljivima. Još bolje upornima".

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 23.11.2013.
 
Ključne riječi: vern-alumni, VERN-uspješnice, Đurđa-Vidović
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh