University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN' Uspješnice

Intervju s VERN'ovom diplomanticom Majom Markulin, vlasnicom agencije Omnia Media

Tehnološki, pa informatički sektor, medijska industrija, a potom i web development te digitalni marketing. Brzinski je to rezime poslovnog puta naše kolegice Maje Markulin, koja je diplomirala na VERN'ovom preddiplomskom studiju Ekonomije poduzetništva, a danas je vlasnica digitalne agencije Omnia Media.

1. Zašto ste odabrali studirati na VERN'u?

Nakon srednje škole rijetko tko zna što točno želi u životu. Tako ni ja nisam bila sigurna da je ekonomija nešto u čemu se vidim, no itekako sam bila sigurna koji fakultet želim upisati. VERN' je za mene bio prvi odabir. Željela sam kvalitetno, moderno i jedinstveno obrazovanje koje će me pripremiti da na tržištu rada nastupim kao osoba koja može puno toga ponuditi i zna kako odgovoriti na poslovne izazove. Iako se ponekad sjetim kako sam nad nekim gradivom znala „kukati“ što će mi to koristiti u životu, danas bih voljela samoj sebi javiti u prošlost šuti i budi zahvalna, dobila si životno iskustvo a ne samo šturo znanje.

2. Od 2012. vlasnica ste agencije Omnia Media. Možete li opisati vaš poslovni put do osnivanja agencije te što vas je navelo na pokretanje samostalnog posla?

Da želim pokrenuti vlastiti posao znala sam još za vrijeme studija kada sam i zaprimila prve ponude za zaposlenje. Poslovni put sam započela u Končaru, još za vrijeme studija, a zatim je nakon diplome 2011. uslijedila jedna zagrebačka IT firma gdje sam bila zadužena za vođenje prodaje na inozemnom tržištu. Nakon toga sam se vratila svojoj prvoj ljubavi, marketingu, te radila kao direktorica marketinga na jednom medijskom portalu. Nakon što sam dobila ponudu za posao od strane Phillip Morrisa, bilo je vrijeme da odlučim kako dalje usmjeriti razvoj karijere. Moram priznati da sam imala nekoliko ponuda za posao, ali želja da napravim nešto drugačije i uvedem promjene na našem uspavanom tržištu bila je jača. Uz to, na odluku je utjecala i nesigurnost radnog mjesta u tvrtkama posljednjih godina, ali i mogućnost odlučivanja o vlastitoj financijskoj sigurnosti.

3. Koje sve usluge nudite klijentima?

Digitalna agencija Omnia Media klijentima nudi svojevrsni „3u1“. Odlučili smo poduzetnicima na jednome mjestu ponuditi uslugu web developmenta i dizajna web stranica, odgovarajuća cjelovita marketinška rješenja te poslovno savjetovanje za poboljšanje poslovanja, što uključuje i izradu projektne i natječajne dokumentacije. Vrlo često ljudi misle da je marketing i konzalting onakav kakvim ga prikazuju u filmovima, međutim uz kreativnost i ideje tu je i jako puno strateškog razmišljanja, financijskih analiza, izrade statističkih izvještaja, borbe s rokovima, itd. Radni dan jednostavno nikada ne prestaje.

4. Pokrenuli ste i web portal Poticaji.info. Koji je bio razlog pokretanja portala, te kakve su povratne informacije s tržišta?

Portal Poticaji.info nastao je kao logičan slijed u poslovanju agencije. U počecima poslovanja susreli smo se s najvećim izazovom svih poduzetnika – državnom birokracijom. Iako je unatrag nekoliko godina puno toga olakšano i promijenjeno, to je još uvijek nedostatno. Upravo tu leži problem za sve mlade poduzetnike – neznanje i nezainteresiranost referenata na šalterima kada tražite odgovore na jednostavna pitanja, a završite na cjelodnevnom križnom putu po institucijama. Borba koju smo mi iskusili na početku dala nam je ideju za stvaranje portala Poticaji.info, kojim smo željeli omogućiti poduzetnicima da na jednom mjestu prate sve relevantne informacije iz svijeta poduzetništva, gospodarstva, ali i Europske unije. Iskustva u razvijanju portala većinom su pozitivna. S obzirom da je riječ o informacijama za koje mnogi nažalost ne znaju, nastojimo ih prikazati iz kuta prosječnoga čitatelja te im ih na taj način i približiti.

5. Za kraj, što biste poručili kolegama s VERN'a, sadašnjim studentima?

Mnogi bi rekli da je najvažnije znati što zapravo želite u životu. Ja smatram da je važnije preuzeti inicijativu, čak i ako niste sigurni koji je vaš poslovni put. Nije sramota ne uspjeti, sramota je niti ne pokušati uspjeti. Iskoristite znanje stečeno na VERN'u i mudro ga uložite u svoju budućnost. I za kraj, rekla bih, i mnogi bi se složili, nema zanimljivijeg, zabavnijeg ali i „stresnijeg“ posla na svijetu od poduzetničkog života – i nipošto ga ne bih mijenjala!

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 8.5.2015.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: marketing, vern-alumni, karijera, VERN-uspješnice, Omnia-Media, Maja-Markulin, digitalna-agencija, web-development
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh