University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN' Uspješnice

Intervju: VERN' alumni Mislav Galić, direktor Lidlove podružnice Jastrebarsko

Našem alumniju Mislavu Galiću karijera u realnom sektoru bila je primamljivija od karijere u pravosuđu. Slijedeći svoje želje na VERN'u je završio studij Ekonomije poduzetništva, tijekom studija stekao ponešto radnog iskustva u segmentu brige o korisnicima, te od prvog dana svoje poslovne karijere uspješno korača hijerarhijskim stepenicama u Lidlu Hrvatska.

1. Kako ste se odlučili upisati studij Ekonomije poduzetništva na VERN'u? Možete li ukratko opisati tijek vašeg studija?

Prije nego što sam upisao VERN', studirao sam na Pravnom fakultetu. Nakon izvjesnog vremena, shvatio sam da se poslom pravnika ne želim baviti u budućoj karijeri te sam krenuo u potragu za studijem koji će mi dati praktična i primjenjiva znanja potrebna za kvalitetno funkcioniranje u poslovnom okruženju. Preko prijatelja, koji je tada već studirao na VERN'u, upoznao sam se s programom studija te općenito načinom studiranja i 2004. godine upisao studij Ekonomije poduzetništva. Posljednji sam ispit položio 2007., a diplomirao 2008. kod profesorice Gordane Ćorić.

2. Možete li nam ukratko opisati razvoj vaše karijere?

Prva sam poslovna iskustva počeo stjecati još za vrijeme studija, budući da sam od 2005., pa do diplome radio preko student servisa na različitim radnim mjestima u sektoru za brigu o korisnicima T-mobilea Hrvatska. Od tada, cijela je moja karijera vezana uz Lidl, gdje sam počeo raditi tri dana nakon što sam diplomirao. Započeo sam kao regionalni voditelj prodaje te sam nakon sedam mjeseci školovanja u trgovini, preuzeo regiju od tri trgovine na jugu Hrvatske. Krajem 2010. ponuđeno mi je radno mjesto voditelja prodaje za područje Slavonije i sjeveroistočne Hrvatske i na tom sam mjestu radio do sredine 2012. Tada odlazim u Irsku na školovanje za radno mjesto direktora podružnice, što radim i danas, na poziciji direktora Lidlove podružnice Jastrebarsko.

3. Koje su vaše glavne poslovne zadaće i ciljevi?

Glavna zadaća oko koje je koncentriran ne samo moj već i rad svih zaposlenika Lidla je osigurati zadovoljstvo naših kupaca. Ta činjenica se proteže kroz sve naše poslovne procese i zaista mogu reći da je utkana u samu srž našeg poslovanja. Dakako, na to se nadovezuju razni operativni zadaci koji to omogućavaju, a u domenu moje odgovornosti tu spadaju: sektor prodaje koji se brine o dnevnom poslovanju 50 trgovina podružnice Jastrebarsko; sektor upravljanja robom zadužen za narudžbu i isporuku adekvatnih količina robe u centralno skladište; sektor skladišta koji tu robu zaprima, skladišti i isporučuje u trgovine; sektor nekretnina koji je zadužen za pronalaženje lokacija za nove trgovine kao i za održavanje postojećih, te u konačnici sektor administracije koji je zadužen za obračun dokumenata podružnice te zapošljavanje i razvoj kadrova. Tijekom svakodnevnih poslovnih procesa vodimo se načelom jednostavnosti, a veliku pažnju posvećujemo optimizaciji troškova poslovanja.

4. U kojoj se mjeri snaga brenda Lidl očituje kroz sponzorstva i donatorske projekte?

To je svakako važan dio našeg usmjerenja na društveno odgovorno poslovanje. Sudjelovanjem u takvim projektima uključujemo se u život zajednice u kojoj poslujemo, pomažući onima kojima je to zaista potrebno te sudjelujući u projektima koje zajednica percipira kao pozitivne. Drago mi je da je Lidl sve više prepoznat po takvim projektima, a još mi je draže što kolege koje u tome sudjeluju imaju jedan izrazito pozitivan odnos, usmjeren prije svega na iskrenu pomoć članovima zajednice.

5. Koliko vam u rješavanju svakodnevnih poslovnih izazova koriste znanja i vještine stečene na VERN'u?

Zanimljivo je kako čovjek vrlo često nije ni svjestan koliko mu neki termini i procesi koje je naučio tijekom školovanja koriste u svakodnevnoj poslovnoj komunikaciji. Teoretska, ali prije svega i praktična znanja koja sam stekao na VERN'u, omogućavaju mi da mogu kvalitetno komunicirati i surađivati s kolegama iz raznih sektora, od marketinga do računovodstva. Ona su također vrlo važna i za razumijevanje logike i analizu raznih izvještaja te donošenje kvalitetnih poslovnih odluka. Dakako, svako radno mjesto nosi svoje specifičnosti i zato mi je iznimno drago što radim u kompaniji koja veliku pažnju pridaje upravo školovanju.

6. Za kraj, što biste poručili svojim mlađim kolegama na VERN'u, u pogledu osobnog i poslovnog razvoja i edukacije?

Ovo je u biti najteže pitanje. Zapravo, najbolji savjet koji im mogu dati je: iskoristite sve mogućnosti koje vam fakultet i kasnije školovanje nude. Što im time želim poručiti? Naime, moguće je svladati neku materiju ili završiti fakultet prosječno, te dobiti neke formalne kvalifikacije. Ali upravo onaj dodatni trud koji ćete uložiti, kasnije čini iznimnu razliku. VERN' je fakultet koji je usmjeren na poduzetništvo, a poduzetnički duh je ono što poslodavci danas traže od svojih djelatnika. Više nije dovoljno samo odrađivati zadatke, već je potrebno svakodnevno analizirati mogućnosti kako biste bili što konkurentniji te poslu pristupati kao da radite u vlastitom poduzeću.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 5.5.2014.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: intervju, vern-alumni, VERN-Intervju, Alumni-intervju, VERN-uspješnice, Mislav-Galić, Lidl-Hrvatska, VERN-Lidl, VERNovac-u-Lidlu
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh