Iz pera VERN'ovih predavača: Komunikacija u cyber prostoru - VERN'um - 13.7.2017.
 
University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN'um

Iz pera VERN'ovih predavača: Komunikacija u cyber prostoru

Svi koji se posljednjih petnaestak ili više godina profesionalno bave komunikacijama spremno će potvrditi da se njihov posao danas prilično razlikuje od posla koji su radili na početku karijere. Razlog toj promjeni nalazi se u razvoju informatičkih, posebice digitalnih tehnologija.

Ako ste prije desetak godina radili kao komunikacijski stručnjak u agenciji za odnose s javnošću ili marketinškoj agenciji, vaš je posao bio fokusiran na korištenje tradicionalnih alata marketinga ili odnosa s javnošću. Posao komunikacijskih stručnjaka već se tada razlikovao od posla koji su obavljali komunikatori u ranijim razdobljima jer su se koncepti oglasnih kampanja i kreativnih rješenja, baš kao i pozivi i objave za medije izrađivali i distribuirali putem računala i uz pomoć digitalne tehnologije i mreže, ali tada još nisu postojale agencije, specijalizirane za digitalnu komunikaciju i digitalni marketing, još se uvijek u oglasima za poslove nisu tražili community menadžeri (upravljači društvenim mrežama), kreatori i administratori cyber sadržaja, copywriteri, planeri i menadžeri za digitalne medije, online novinari i urednici on-line medija, SEO i analitičar menadžeri, menadžeri za on-line oglašavanje, specijalisti i promotori on-line prodaje. Danas je situacija takva da se u oglasima za posao daleko češće traže community menadžeri nego savjetnici za odnose s medijima.

U posljednjih nekoliko godina sve veći broj tvrtki, tijela javne vlasti, političkih stranaka, organizacija civilnog društva i medija traži profesionalce, najčešće community menadžere, koji raspolažu s potrebnim vještinama cyber komunikacije, posebice komunikacije na društvenim mrežama. Procjene na tržištu rada ukazuju na to da se radi o novom trendu koji će potrajati te se može s velikom vjerojatnošću pretpostaviti da će potrebe tržišta za ovakvim profesionalcima rasti.

Cjeloviti članak dr. sc. Mirele Holy, voditeljice VERN'ovog specijalističkog diplomskog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama, možete pročitati u zadnjem broju VERN'uma, klikom na fotografiju.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 13.7.2017.
 
Ključne riječi: VERNum, novi-broj-VERNuma, cyber-komunikacije
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh