Millennialsi vs. poslodavci: nove generacije, novi zahtjevi i nova očekivanja - #EducationmeetsBusiness - 19.7.2018.
 
University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








#EducationmeetsBusiness

Millennialsi vs. poslodavci: nove generacije, novi zahtjevi i nova očekivanja

„U životopisu piše da se znate koristiti računalom.“ „Da, koristim Snapchat, Instagram, Pinterest, Twitter, itd.“

Dobrodošli u novu komunikacijsku paradigmu: u vrijeme kada se informiramo preko pametnih telefona, kada je komunikacija postala trenutna te kada smo s internetom i konstantnom umreženošću nadvladali dimenziju vremena i prostora.

Živimo u vremenu kada više populacije koristi društvene medije kao kanal komunikacije, nego što ih koristi telefon (u onom tradicionalnom smislu kako ga poznajemo) te je promjena koja je nastupila u komunikacijskoj sferi prožeta kroz sve profesije i sve domene poslovanja.

„Pop-up“ kultura

Današnji korisnici naviknuti su na tzv. „pop-up“ vijesti, na konstantno informiranje o aktualnostima i trendovima te na konstantno komuniciranje putem društvenih medija i raznih aplikacija. Ako sve popularnijem trendu društvenih medija dodamo mobitel – dobivamo korisnika koji je stalno online, koji je povezan svugdje i prisutan na svim mrežama jednim potezom prsta. Takav korisnik komunicira stalno, a ne samo onda kada se od njega zahtijeva odgovor. Njegova moć kao potrošača promijenila je način funkcioniranja brendova, medija, usluga – i korporacija.

Kreatori trendova i nova radna snaga

Novi mediji nisu samo uveli nove promjene u način komunikacije, u funkcioniranje samog poslovanja, već su odgojili cijelu novu generaciju. Tzv. Generacija Y ili millennialsi postali su sve važniji i istaknutiji potrošači, kreatori trendova, nositelji promjena, ali i radna snaga. Uz konstantnu dostupnost, informiranost i umreženost millennialsi su osnaženi i kao potrošači i kao korisnici, a onda i kao radnici. Internet, mobitel i društveni mediji su ih osnažili u tome da svim informacijama, praksama i znanjima mogu pristupiti jednim klikom prsta.

Poslovno okruženje treba se konstantno prilagođavati novim trendovima, potrebama tržišta, novih tehnologijama i novim stručnjacima. Millennialsi danas ne staju na formalnom obrazovanju i tradicionalnom načinu poimanja radnog mjesta, već su proaktivni, gorljivi u promjeni i redefiniranju poslovnih odnosa, praksi i pristupa. Oni su navikli na tehnologiju, interakciju, projektni i dinamičan rad te drukčije shvaćaju i pojam autoriteta, vremena i radnog mjesta. Moderne kompanije danas svoje poslovanje prilagođavaju upravo ovakvim mladim korisnicima/zaposlenicima.

Do 2020. 35% globalne radne snage

Na Veleučilištu VERN' kroz kolegije Internet i društvene mreže te Digitalno komuniciranje i Content management cilj je studente obučiti kako nove tehnologije i pristupe koristiti u stvaranju istaknutih praksi i otvaranju novih perspektiva. Ključ uspjeha leži u konstantnoj prilagodbi novim trendovima, zahtjevima tržišta i korisnicima, te pronalaženju kreativnih načina za isticanjem: kako za poslovanje tvrtki i brendova, tako i u razvijanju vlastitih poslovnih ideja.

Millennialsi predstavljaju rastuću radnu snagu i možemo ih zvati svakakvima, ali ne i konvencionalnima. Podaci Pew Research Centra pokazuju kako trećinu američke radne snage (35%) čine upravo millennialsi, a prema istraživanju Manpowera oni će do 2020. činiti ukupno 35 posto globalne radne snage. Pripadnici ove generacije su u 2017. napunili od 21 do 36 godina i već su ušli u tržište rada ili traže posao i time postaju sve istaknutija, brojnija i snažnija baza ljudskog kapitala. Imaju pristup informacijama, upoznati su s trendovima i lako se prilagođavaju promjenama. Naviknuti su na potpuno drukčiji koncept vremena, prostora, a posebno radnog mjesta.

Zato vas ne bi trebalo čuditi ako bi sutra, na razgovoru za novo radno mjesto, svjedočili sljedećoj situaciji.

  • Poslodavac: U vašem životopisu piše da se znate koristiti računalom. Dakle, poznati su vam programi Word, Excel, Powerpoint…?
  • Millennials: Neee, to je tako 2000-e. Ja radim na Snapchatu, Instagramu, Pinterestu, Twitteru, itd. Znate, mikroblogging.
  • Poslodavac: Ali naše poslovanje zahtijeva rad na računalu… pisanje u Wordu, prezentacije u PowerPointu i slično.
  • Millennials: Helooou, a misli li vaša tvrtka doći u moderno vrijeme?

piše: Marija Volarević,
predavačica na VERN'u, preddiplomski studij Odnosi s javnošću i studij medija

U životopisu piše da se znate koristiti računalom.“ „Da, koristim Snapchat, Instagram, Pinterest, Twitter, itd.“ 

Dobrodošli u novu komunikacijsku paradigmu: u vrijeme kada se informiramo preko pametnih telefona, kada je komunikacija postala trenutna te kada smo s internetom i konstantnom umreženošću nadvladali dimenziju vremena i prostora.

Živimo u vremenu kada više populacije koristi društvene medije kao kanal komunikacije, nego što ih koristi telefon (u onom tradicionalnom smislu kako ga poznajemo) te je promjena koja je nastupila u komunikacijskoj sferi prožeta kroz sve profesije i sve domene poslovanja.

„Pop-up“ kultura

Današnji korisnici naviknuti su na tzv. „pop-up“ vijesti, na konstantno informiranje o aktualnostima i trendovima te na konstantno komuniciranje putem društvenih medija i raznih aplikacija. Ako sve popularnijem trendu društvenih medija dodamo mobitel – dobivamo korisnika koji je stalno online, koji je povezan svugdje i prisutan na svim mrežama jednim potezom prsta. Takav korisnik komunicira stalno, a ne samo onda kada se od njega zahtijeva odgovor. Njegova moć kao potrošača promijenila je način funkcioniranja brendova, medija, usluga – i korporacija.

Kreatori trendova i nova radna snaga

Novi mediji nisu samo uveli nove promjene u način komunikacije, u funkcioniranje samog poslovanja, već su odgojili cijelu novu generaciju. Tzv. Generacija Y ili millennialsi postali su  sve važniji i istaknutiji potrošači, kreatori trendova, nositelji promjena, ali i radna snaga. Uz konstantnu dostupnost, informiranost i umreženost millennialsi su osnaženi i kao potrošači i kao korisnici, a onda i kao radnici. Internet, mobitel i društveni mediji su ih osnažili u tome da svim informacijama, praksama i znanjima mogu pristupiti jednim klikom prsta.

Poslovno okruženje treba se konstantno prilagođavati novim trendovima, potrebama tržišta, novih tehnologijama i novim stručnjacima. Millennialsi danas ne staju na formalnom obrazovanju i tradicionalnom načinu poimanja radnog mjesta, već su proaktivni, gorljivi u promjeni i redefiniranju poslovnih odnosa, praksi i pristupa. Oni su navikli na tehnologiju, interakciju, projektni i dinamičan rad te drukčije shvaćaju i pojam autoriteta, vremena i radnog mjesta. Moderne kompanije danas svoje poslovanje prilagođavaju upravo ovakvim mladim korisnicima/zaposlenicima.

Do 2020. 35% globalne radne snage

Na Veleučilištu VERN' kroz kolegije Internet i društvene mreže te Digitalno komuniciranje i Content management cilj je studente obučiti kako nove tehnologije i pristupe koristiti u stvaranju istaknutih praksi i otvaranju novih perspektiva. Ključ uspjeha leži u konstantnoj prilagodbi novim trendovima, zahtjevima tržišta i korisnicima, te pronalaženju kreativnih načina za isticanjem: kako za poslovanje tvrtki i brendova, tako i u razvijanju vlastitih poslovnih ideja.

Millennialsi predstavljaju rastuću radnu snagu i možemo ih zvati svakakvima, ali ne i konvencionalnima. Podaci Pew Research Centra pokazuju kako trećinu američke radne snage (35%) čine upravo millennialsi, a prema istraživanju Manpowera oni će do 2020. činiti ukupno 35 posto globalne radne snage. Pripadnici ove generacije su u 2017. napunili od 21 do 36 godina i već su ušli u tržište rada ili traže posao i time postaju sve istaknutija, brojnija i snažnija baza ljudskog kapitala. Imaju pristup informacijama, upoznati su s trendovima i lako se prilagođavaju promjenama. Naviknuti su na potpuno drukčiji koncept vremena, prostora, a posebno radnog mjesta.

Zato vas ne bi trebalo čuditi kada bi sutra, na razgovoru za novo radno mjesto, svjedočili upravo ovakvoj situaciji:

Poslodavac: U vašem životopisu piše da se znate koristiti računalom. Dakle, poznati su vam programi Word, Excel, Powerpoint…?

Millennials: Neee, to je tako 2000-e. Ja radim na Snapchatu, Instagramu, Pinterestu, Twitteru, itd. Znate, mikroblogging.

Poslodavac: Ali naše poslovanje zahtijeva rad na računalu… pisanje u Wordu, prezentacije u PowerPointu i slično.

Millennials: Helooou, a misli li vaša tvrtka doći u moderno vrijeme? 

piše: Marija Volarević,
predavačica na VERN'u, preddiplomski studij Odnosi s javnošću i studij medija


 [V1]Radije „postali su“, jer među njima ima i starijih od 30.

 
Odjel za komunikacije
Autor fotografija: Petar Vučetić
 
Datum objave: 19.7.2018.
 
Ključne riječi: Odnosi-s-javnošću-i-studij-medija, EducationMeetsBusiness, Marija-Volarević
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh