University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Gostujuće predavanje

Morana Kristek iz agencije GfK na VERN'u održala gostujuće predavanje za studente

U sklopu nastave na izbornom predmetu Istraživanje tržišta na prijediplomskom studiju Ekonomija poduzetništva, gostovala je Morana Kristek, savjetnica za istraživanje u vodećoj agenciji za istraživanje tržišta GfK.

Gospođa Kristek je za studente održala predavanje pod nazivom "Primjena istraživanja tržišta u svrhu segmentacije tržišta", kojim je studentima objasnila koliko je pravilno određivanje ciljnih skupina i njihovih navika važno za donošenje strateških poslovnih odluka, te kako pogrešno postavljene hipoteze mogu utjecati na rezultate istraživanja i krajnji ishod poslovanja.

Studenti su za zanimanjem pratili predavanje, te se aktivno uključili u diskusiju koja je uslijedila nakon prezentacije.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 13.5.2012.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: VERN, gostujuće-predavanje, Morana-Kristek-održala-predavanje-na-vernu, GfK, Centar-za-istraživanje-tržišta-GfK, gostujuće-predavanje-za-studente-verna
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh