University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN' ponovno dobio SUPERBRANDS status

Na svečanosti održanoj u hotelu Westin, VERN'u dodijeljen status SUPERBRANDS CROATIA 2010.

VERN' je i ove godine stekao status SUPERBRANDS CROATIA 2010. Od prošle godine VERN' je prva i jedina hrvatska visokoškolska ustanova koja je dobila Superbrands status, a novim uvrštenjem, jedina kojoj je to uspjelo dvije godine za redom.

S obzirom da su VERN'ov brand kvalitetno obrazovani poslovni stručnjaci, možemo reći da su s ovogodišnjim priznanjem svi naši aktivni studenti i alumniji, dodatno učvrstili svoj status Superbranda na tržištu.

Svečana dodjela priznanja održana je u hotelu Westin u Zagrebu, a primili su ih predstavnici 90 priznatih hrvatskih poduzeća. Među ovogodišnjim dobitnicima su Agrokor, Ericsson Nikola Tesla, Vindija, Zagrebačka Banka i mnogi drugi uspješni poslovni sustavi i robne marke.

Dodjeljivanje znaka za kvalitetu i tržišnu pouzdanost veliko je priznanje za instituciju koja se obrazovanjem bavi već dvadeset godina i koja je bila pokretač mnogih tržišnih promjena. Pod tim se prvenstveno misli na pokretanje programa za obrazovanje poduzetnika, prije deset godina, kada se uglavnom smatralo da za poduzetništvo nije potrebno visokoškolsko obrazovanje. Zatim, pokretanje novih studijskih programa, koji obrazuju poduzetnike s multidisciplinarnim poslovnim znanjima i upravljačkim umijećem koje jamči konkurentnost na tržištu. VERN' je također prvi uspješno izveo projekt okrupnjavanja u sektoru privatnog visokog obrazovanja, kada se 2009. godine Grupi VERN' pridružila Zagrebačka škola za menadžment (ZSM), specijalizirana za edukaciju upravljačkih kadrova u turizmu. Svemu tome valja pridodati i sustavno ulaganje u razvoj i provedbu programa za cjeloživotno obrazovanje, koji jamče stjecanje kvalitetnog znanja i konkurentnost na tržištu rada.

Dodatni značaj reizboru VERN'a za nositelja Superbrands statusa jest i činjenica da se tržišne marke na izbor ne mogu prijaviti samostalno, već se o njihovom izboru odlučuje neovisnim procesom selekcije u kojem sudjeluju nezavisne agencije za istraživanje tržišta, koje okupljaju listu finalista od 1.000 tržišnih marki; nezavisno Superbrands stručno vijeće koje ocjenjuje listu finalista; te potrošači koji putem interneta glasaju usporedno s članovima vijeća. O izboru je ove godine glasalo više od 23.000 potrošača, što daje dodatnu važnost ovim rezultatima.

 
Odjel za komunikacije
Autor fotografija: 12.01.2010
 
Datum objave: 24.1.2011.
 
Ključne riječi: superbrand, superbrands-croatia-2010
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh