University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Terenska nastava

Studenti VERN'ovog kolegija Istraživanje tržišta na terenskoj nastavi u HT-u i agenciji GfK

Studenti koji slušaju izborni kolegij Istraživanje tržišta na 3. godini prijediplomskog stručnog studija Ekonomija poduzetništva, prošli su mjesec u sklopu terenske nastave posjetili neke od najrenomiranijih gospodarskih subjekata u Hrvatskoj – Hrvatski telekom i vodeću marketinšku agenciju za istraživanje tržišta GfK.

Posjet ovim tvrtkama organiziran je kako bi studenti dobili potpunu "sliku"  istraživanja tržišta u svim projektnim fazama, a u GfK-u su posjetili i fokus sobu u kojoj se održavaju istraživanja na fokus grupama.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 4.7.2013.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: VERN, terenska-nastava, ekonomija-poduzetništva, GfK, Centar-za-istraživanje-tržišta-GfK, istraživanje-tržišta, Hrvatski-telekom
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh