University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Fenomen nogometa

Ususret EURO-u na VERN'u održan nogometni panel sa Slavenom Bilićem i Igorom Štimcem

Sintagma kako je nogomet najvažnija sporedna stvar na svijetu, vrijedi čini se samo za navijače, sportske fanatike, zaljubljenike u sport i potrošače. Za oglašivače, gospodarstvo, te igrače i klubove on je već odavno postao najvažnija stvar na svijetu. Istaknuto je to na VERN'ovom panelu "Nogomet kao fenomen – u susret Europskom nogometnom prvenstvu", koji su održao u organizaciji VERN' Akademije, a u suradnji s VERN' Spotom.

O nogometnim temama su diskutirali izbornik hrvatske reprezentacije Slaven Bilić, nekadašnji reprezentativac Igor Štimac, novinar Antun Samovojska i Davorin Šimunić, direktor marketinga Leda.

Prema rezultatima Mastercardove studije koje je iznio moderator panela, Željko Vela, europsko je gospodarstvo od posljednje nogometne smotre inkasiralo ukupno 1,4 milijarde eura. Analiza Deloitte-a je pokazala da su samo lanjski transferi ukupno vrijedili 5 milijardi eura, a 20 najbogatijih europskih klubova ukupno je uprihodilo više od 4,3 milijarde eura. Oglašivačima se uloženo vraća mnogostruko više i to i na duži vremenski period, a gospodarstva cvjetaju na valu ovakvih priredbi.

"Interes za nogometom je ogroman zbog jednostavnosti, postojanih pravila i najvažnije, sličnosti sa životom. Gol razlike su male, pogodaka nema puno i zato se jako cijene, kao i u životu – nemaš baš uvijek priliku postizati uspjehe i dobre rezultate. Zbog toga se mase emotivno vežu i poistovjećuju uz ovaj sport i igrače", istaknuo je Bilić.

Iako je nakon neslavne partije sa Švedskom optimizam javnosti poljuljan, a euforije gotov da i nema, nepuna tri mjeseca prije početka EURO-a, sudionici panela dijele mišljenje da će se onaj stari optimizam i zanos ponovno vratiti među hrvatske građane.

"Svi oglašivači na svijetu prate puls i raspoloženje javnosti uoči važnih natjecanja i tome prilagođavaju svoje strategije i budžete. Unatoč sponzorstvima u mnogim drugim sportovima, nogomet je zaista jedino pravo profitabilno sponzorstvo", istaknuo je Davorin Šimunović iz Leda.

Kao sudionik brojnih nogometnih priredbi, Antun Samovojska je potvrdio da su zanos i euforija oko nastupa nacionalnih momčadi na velikim natjecanjima poput EURO-a, jednaki u svim zemljama i vrlo su jaki pokretači potrošnje i gospodarstva. Iako se oglasni prostor i na ovogodišnjem Superbowlu ponovno plaćao zlatom, ostaje činjenica da europski nogomet zarađuje više novca od četiri najjače američke sportske lige zajedno – košarke, hokeja, baseballa i američkog nogometa.

 
Odjel za komunikacije
Autor fotografija: Petar Vučetić
 
Datum objave: 21.3.2012.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: VERN, vern-sport, VERN-Forum, nogometni-forum-na-vernu, Slaven-Bilić, Igor-Štimac, Antun-Samovojska, Željko-Vela, Davorin-Šimunić, Europsko-nogometno-prvenstvo, fenomen-nogometa, nogometna-euforija, nogomet-i-biznis
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh