University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Dizajn i business

VERN' Forum ide dalje: Pozivamo vas na panel "Razum & Osjećaji", VERN', 29. svibnja

Mnogi uspješni primjeri u posljednje vrijeme dokazuju da hrvatski dizajn zaslužuje svoje mjesto na globalnoj pozornici. Zajednički naglasak ovom Forumu jest "proizvodnja" i nova generacija hrvatskih proizvoda temeljena na produkt dizajnu koji je (r)evoluirao u dizajn brandove.

Što su dizajn brandovi i kakvu oni prednost donose konkurentnijem poslovanju, moći ćete saznati na

 

Design Business Forumu "Razum & Osjećaji",
koji će se u sklopu VERN' Foruma,
održati na Veleučilištu VERN u dvorani 200 na II. katu
u utorak 29. svibnja, s početkom u 17.30 sati.

Na panelu  se očekuju:

Sudionici panela će diskutirati o prekretnici u povijesti suvremenog hrvatskog produkt dizajna, smještajući ga u mnogo zreliji i ozbiljniji društveni, te tržišni kontekst – dizajn brandove s novom generacijom hrvatskih proizvoda. Kako nastaje dizajnirani proizvod? Što je dizajn brand? Koje su tržišne prednosti dizajn branda?

Igračka Oblo hrvatskog dizajnera Marka Pavlovića proizvodi se i prodaje globalno, a u ponudi je ima i američki MoMA u New Yorku i San Franciscu.  Prva industrijska primjena dizajna u proizvodnji ojastučenog namještaja u Kvadra Designu nagrađena je Red Dot-om, a izvozi se u Njemačku, Dansku, Libanon, Izrael, Južnu Koreju i sl. Interijer Design Hotela Lone dizajniran je originalnim namještajem poglavito iz Elementa, kolekcije od masivnog drveta, dok je niz produkt dizajnera pokrenulo vlastitu manufakturnu proizvodnju radova koje su razvijali godinama.

Razgledajte dizajnerske predmete s izložbe

U sklopu događanja će biti postavljeni i neki od radova s izložbe "Razum & Osjećaji", koje ćete moći vidjeti već od 28. svibnja u dvorani 200 na II. katu Importanne Gallerije, u vremenu od 10.00 do 17.00 sati, pa sve do kraja Foruma, 29. svibnja 2012.

Molimo sve zainteresirane studente i profesore da svoje sudjelovanje na panelu potvrde putem upitnika (u izborniku na lijevoj strani) na svojim osobnim portalima.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 22.5.2012.
 
Ključne riječi: VERN, Dizajn-menadžment, VERN-Forum, Design-Agenda, produkt-dizajn, dizajn-brandovi
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh