University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN' Uspješnice

VERN'ov alumni Nikola Budiša: Projektom turističkog weba izgradio digitalnu agenciju

Prepoznati potrebe tržišta – univerzalni je to naputak za sve koji žele pokrenuti uspješan poduzetnički projekt te od početka biti u blagoj prednosti pred konkurencijom. Istim se vodio i naš kolega VERN'ovac Nikola Budiša, koji je na jednom stručnom skupu uočio nedostatak pojavnosti Međimurja kao destinacije, u online komunikaciji i na svim modernim kanalima komunikacija. Tada je odlučio pokrenuti agenciju koja će promovirati turističku destinaciju i tako poticati gospodarsku aktivnost, a kruna njegova rada je internetska stranica „Lovely Medjimurje“, na koju je ponosna cijela županija. 

„Kada sam uočio problem pojavnosti Međimurja, odlučio sam okupiti kvalitetan tim, ljude koji su spremni preuzeti odgovornost i priključiti se privatnoj inicijativi koja će se baviti promocijom (moje i naše) Međimurske županije kao poželjne turističke destinacije“, započeo je Nikola svoju priču, uz naznaku kako prijašnja iskustva nije stekao u sektoru poduzetništva.

„Završio sam VERN'ov preddiplomski studij Ekonomije poduzetništva, a u to sam se vrijeme i aktivno bavio sportom, dugo vremena i profesionalno, rukometom. No, kako sam nedugo nakon diplome počeo raditi, vremena za sport je bilo sve manje, posebno kad sam prešao u Lidl, na poziciju regionalnog voditelja prodaje. Uz poduzetničku kulturu koju sam naslijedio od roditelja i podršku supruge, među najvažnije faktore poslovnog uspjeha svakako ubrajam i poduzetničko obrazovanje na VERN'u, bavljenje timskim sportom te karijerno iskustvo u sustavu poput Lidla. Radio sam u međuvremenu i na pokretanju jednog startupa iz područja zelene energije i energetske učinkovitosti“, objašnjava Nikola.

Ulazak u poduzetničke vode označilo je otvaranje kreativne agencije LM Komunikacije, koja se bavi digitalnim marketinškim rješenjima i online prezentacijom tvrtki i brendova. Nakon godinu i pol postojanja, agencija ima četiri stalna zaposlenika i osam vanjskih suradnika te podršku lokalne samouprave. A sve je počelo s projektom „Lovely Međimurje“. 

„U prvom stadiju taj je projekt bio nešto u što smo krenuli vrlo ambiciozno, a kako bi ga mogli održavati, bilo je potrebno pronaći načine financiranja. Taj je način bio otvaranje agencije LM Komunikacije i tako smo omogućili projektu da se razvije. Naravno, kasnije smo Lovely Međimurje koristili kao izlog usluga koje nudi tvrtka LM Komunikacije, tako da jedno s drugim odlično funkcionira. Posebnost Lovely Međimurja je u tome što on na najbolji i najljepši mogući način promovira ovu županiju i stavlja je na kartu poželjnih turističkih destinacija, što je vidljivo i po turističkim pokazateljima. Također, osim što smo našim projektom maksimalno senzibilizirali lokalnu javnost s Međimurjem kao turističkom destinacijom, na taj smo ih način potaknuli i na razmišljanje o poduzetničkim aktivnostima, što je rezultiralo povećanjem broja noćenja, u nekim općinama čak i za više od 300 posto. Portal je također od početka nametnuo i trend puno kvalitetnije prezentacije turističkih sadržaja, a koristi od toga prepoznala je i šira lokalna zajednica.“ 

Nikola ističe kako su njihovi klijenti kod njih prepoznali mladenačku energiju, drugačiji pristup i veliku želju, pa su do danas već odradili niz zanimljivih projekata, među kojima je svakako i Milenijska fotografija Lovely Čakovec. U tom su projektu, kaže, koristili sve modele komunikacije te su angažirali više od 2.300 statista, koji su svojim tijelima napravili konturu starog grada Zrinskog, po kojemu je Čakovec i poznat široj javnosti.

Za kraj razgovora, zanimalo nas je na koji je način stekao povjerenje prvih klijenata i kako pristupa novim projektima, a on je zaključio: „Dobar rezultat, zadovoljan klijent – to je naša cigla po cigla ka izgradnji imidža i stjecanju povjerenja kod novih i postojećih klijenata. Mi smo u relativno kratkom roku uspjeli steći povjerenje klijenata jer se nismo libili prihvatiti zahtjevne projekte u kojima smo pokazali maksimalnu odgovornost i kvalitetu izvedbe“

Nikoli želimo puno sreće u daljnjem radu i još mnogo uspješnih projekata!

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 17.10.2016.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: vern-alumni, VERN-uspješnice, Nikola-Budiša
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh