University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








VERN' Uspješnice

VERN'ov alumni Nikola Grbin – od studija turizma i PR-a do pozicije glavnog urednika Bravacasae

Nakon srednje turističke škole naš, sada već alumni, Nikola Grbin, prvo je diplomirao na VERN'ovom preddiplomskom studiju Turizma, a zatim i na specijalističkom diplomskom studiju Upravljanja poslovnim komunikacijama.

Iako bi nakon takvog backgrounda očekivali nastavak poslovne karijere u turističkom ili PR sektoru, naš je Nikola ambiciozno bio krenuo u malo drugačijem smjeru – novinarskom – a priznanje njegovu radu u proteklih mu je nekoliko mjeseci stiglo u obliku dva imenovanja, prvo na poziciju zamjenika glavne urednice najčitanijeg i najprodavanijeg hrvatskog magazina Ljepota&Zdravlje, a potom i na poziciju glavnog urednika cijenjenog licenciranog magazina, domaćeg izdanja Bravacasae. 

Pa, otkud Nikola u novinarstvu? 

Oduvijek sam pokazivao sklonosti prema medijima, pa sam stoga i studirao Upravljanje poslovnim komunikacijama. No, moj je put u novinarstvu bio dosta zanimljiv. Počeo sam na Radio Korčuli, gdje sam vodio dvije glazbene emisije tjedno, a potom sam iz hobija otvorio modni blog i bio prvi hrvatski modni bloger. Kad kažem bloger, to znači da sam baš pisao svoje tekstove i kritike na kolekcije, itd., a ne slikao svoje outfite. Budući da je taj segment tada u Hrvatskoj bio tek u povojima, struka je brzo prepoznala moj rad, pa me čak i magazin Playboy jednom bio proglasio nečim poput najutjecajnije mlade osobe u hrvatskoj modi. Potom sam dvije godine radio u Novom listu, gdje sam pratio modu, a usto sam i paralelno studirao na VERN'u. 

Nedavno ste postali zamjenik glavne urednice najčitanijeg i najprodavanijeg hrvatskog magazina Ljepota&Zdravlje, a od prije dva mjeseca i glavni urednik cijenjenog licenciranog magazina, domaćeg izdanja Bravacasae. Kako je došlo do suradnje s tim magazinima i koji su vam planovi? 

Prije sada već dvije godine, glavna urednica Ljepote&Zdravlja, Martina Požgaj me pozvala u svoj tim na poziciju asistenta. Moram priznati da mi ispočetka nije bilo jednostavno prebaciti se s operative dnevnog tiska, na mjesečni, ali imao sam punu podršku i pomoć glavne urednice. Taj sam posao radio sve do jubilarnog 100. broja magazina, kad sam imenovan zamjenikom glavne urednice. Budući da su oba izdanja pod kapom Mediatop inernationala, ponuđeno mi je bilo preuzeo poziciju glavnog urednika Bravacasae.

Htio bih istaknuti da je u novinarstvu potrebno znati razmišljati „out of the box“, ali u tome biti umjeren (ovisno o izdanju koje radite), ali i znati da licenciranja izdanja ne trpe svakakve promjene te da se drže dobro uhodane šablone rada. Naime, ta izdanja mogu trpjeti neke male promjene, ali u svakoj državi imaju svoju zadanu šablonu po kojoj moraju raditi i koja na kraju  donosi zaradu. I zato mi je drago da se nova redizajnirana naslovnica Bravacasae dogodila upravo kada sam ja postao glavni urednik. Nekako, kao da se novi početak dogodio baš kada sam ja preuzeo broj. Želja mi je uvesti više domaćeg sadržaja i domaćih radova u taj magazin i nadam se ću u tome i uspjeti. 

No, osim u tisku, aktivni ste i na digitalnim kanalima, pa vas je tako i Mediatoolkit uvrstio na svoj popis „Utjecajnih ljudi regionalnog interneta“, kao influencera u segmentu mode i kozmetike. 

Iskreno, nisam niti znao da sam na tom popisu, sve do sada. Odmah sam išao provjeriti i mogu reći da, s obzirom na sva imena koja se tamo nalaze, čast mi je biti na tom popisu. Taj digitalni izričaj mi je zasad samo hobi, kroz koji sam uspio ostvariti i nekoliko suradnji s lifestyle i sportskim brendovima, poput primjerice Nikea. 

Nikoli želimo puno uspjeha u daljnji poslovnim izazovima!

 
Odjel za komunikacije
Autor fotografija: Zvonimir Ferina
 
Datum objave: 27.4.2017.
 
Ključne riječi: VERN-uspješnice, Nikola-Grbin
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh