University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Gostujuće predavanje

VERN'ovi studenti na praktičnim primjerima učili kako voditi odnose s javnošću za neprofitni sektor

Stvarne ljudske priče i izvorni sadržaji – najbolji su to pokretači uspješne komunikacije nevladinih udruga prema javnosti. Istaknula je to Krešimira Rendulić, direktorica agencije Prorsus komunikacije, na gostujućem predavanju za studente 3. godine VERN'ovog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija, u okviru predmeta Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru, predavača mr. sc. Borisa Hajoša.

Studenti su sa zanimanjem popratili kampanje koje je agencija radila za Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, Adoptu – udrugu za potporu posvajanju, Hrvatsku udrugu za odnose s javnošću te zagrebački Zoološki vrt. Hrvatska trenutačno ima više od pedeset i četiri tisuće registriranih udruga – od kulturnih i umjetničkih preko sportskih i strukovnih do političkih i humanitarnih. 

„Rad većine udruga građanima nije vidljiv. Neke možda nemaju interes za komunikaciju s općom javnosti, no većina zapravo nedovoljno promišlja o komunikaciji. Ne razumiju tko su im ključni dionici, ne stvaraju komunikacije strategije, a zapinju i u realizaciji komunikacijskih aktivnosti. Neke su se udruge posljednjih godina dodatno educirale o tom području ili zatražile pomoć komunikacijskih stručnjaka i ubrzo su osjetile rezultate. Ne samo da su vidljivije, nego lakše ostvaruju svoje ciljeve“, istaknula ja gošća, inače certificirana stručnjakinja za odnose s javnošću.

Usto je objasnila na koji je način agencija pomogla udruzi Dodir kako bi gluhoslijepa djeca u vrtićima dobila prevoditelje znakovnog jezika, na koji način udruzi Adopta i potencijalnim posvojiteljima pomažu u odnosima s birokracijom, te ih je upoznala s PR projektima zagrebačkog Zoološkog vrta, za koji agencija radi već devet godina.

Gošća je studentima prenijela i brojne korisne informacije. Primjerice, da u komunikaciji organizacija nevladinog sektora cilj treba uvijek biti jasno istaknut, poruke izravne, a informacije točne; da se komunikacijski alati odabiru prema ciljanim skupinama; da je za medije neophodno osigurati stvarne ljudske priče, a izvorni sadržaji veliku vrijednost imaju i na društvenim mrežama; zatim da udruge moraju provoditi istraživanja kako bi za svoje teze imale što više argumenata, itd.

Zaključila je izlaganje preporukom studentima da se uključe u rad udruga jer su one izuzetno zahvalan „poligon za učenje“, pružaju brojne prilike za kreativnost u komunikaciji, a usto pružaju i osjećaj svrhe te društvene korisnosti jer im je cilj pomoći ljudima.

Gostovanju su se bile pridružile i Ivana Zima iz udruge Dodir, Maja Kočiš iz HUOJ-a te Nikolina Marović iz Prosus komunikacija.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 9.4.2018.
 
Ključne riječi: gostujuće-predavanje, Odnosi-s-javnošću-i-studij-medija, neprofitne-udruge
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh