University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Terenska nastava

VERN'ovi studenti se na terenskoj nastavi upoznali s radom agencije za istraživanje tržišta GfK

Studenti 3. godine VERN'ovog preddiplomskog studija Ekonomija poduzetništva su u okviru terenske nastave na izbornom kolegiju Istraživanje tržišta posjetili GfK, renomiranu agenciju za istraživanje tržišta. 

Naše studente i profesoricu Dianu Plantić Tadić je ugostila mr. sc. Tatjana Rajković, direktorica istraživanja tržišta u GfK, koja im je predstavila agenciju i dala teorijski uvod u istraživanje tržišta.

Studentima su potom voditelji terenskih istraživanja i panela, Mirko Baić i Mladen Kožić, predstavili projekte ad hoc istraživanja te metode prikupljanja podataka na terenu. Značaj provedbe kontinuiranih istraživanja, studentima je objašnjen na primjeru panela kućanstava u Hrvatskoj, a tijekom posjeta su boravili u sobi za provedbu fokus grupa, odnosno kvalitativna istraživanja.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 18.4.2016.
 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: terenska-nastava, GfK, Centar-za-istraživanje-tržišta-GfK, istraživanje-tržišta
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh