University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
O VERN'u








Mikroekonomija (za poduzetnike i menadžere)

Mikroekonomija

Autor: Darko Delač

Naslov: Mikroekonomija za poduzetnike i menadžere

Vrsta: Udžbenik

Cijena: 330,00 kn



Izdavač: Veleučilište VERN', Biblioteka Business Class, Zagreb, 2010.

Ovaj udžbenik predstavlja pogled na ekonomiju iz perspektive poduzetnika i menadžera, dakle s vrha poduzeća. U njemu su opisani elementi ekonomske teorije i opći ekonomski pojmovi kojima bi svaki poduzetnik ili menadžer trebao vladati. Pogled na mikroekonomiju iz kuta poduzetnika i menadžera nastoji se prikazati kroz svaki segment različitih ekonomskih situacija poput načina na koji poduzetnici reagiraju u pojedinim mikroekonomskim situacijama, načina opstanka na tržištu i postajanja što konkurentnijim.
Udžbenik ujedno sadrži i osnovna znanja koja su potrebna za proučavanje ostalih složenijih ekonomskih fenomena poput poslovnog planiranja, poslovnih financija, marketinga i drugih elemenata koji ulaze u detalje osnovnog ekonomskog poslovanja.

Bilješka o autoru

Darko Delač


Rođen 1962. godine u Velikoj Gorici, pored Zagreba, magistrirao na Međunarodnoj ekonomiji u Zagrebu, 2006. upisao doktorski studij na Fakultetu za organizaciju i informatiku u Varaždinu. Od 2003. godine predaje na VERN'u, i to ekonomske, financijske i predmete međunarodne ekonomije.
Trenutno je predstojnik katedre za Ekonomiju i marketing, a predaje u na nizu drugih visokih škola. Sudjelovao je u radu brojnih konferencija, bio je koautor projekta osnivanja Visoke politehničke škole u Zagrebu, a objavio je i nekoliko stručnih analiza vezanih uz problematiku monetarne politike i konkurentnosti.

Imena sudionika na publikaciji:

Urednik: Tomislav Štuka, recenzenti: dr. sc. Ivica Katavić, dr. sc. Davor Perkov, lektura: Vicko Krampus, vizualno oblikovanje: Jasmina Bogdanović

 
Galerija slika:
 
Ključne riječi: VERN, business-class, izdavaštvo, mikroekonomija
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

na vrh