University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Znanstveno napredovanje

Čestitamo kolegici Mariji Slijepčević na obrani magistarskog rada

Koordinatorica i predavačica na VERN'ovom preddiplomskom stručnom studiju Novinarstva, Marija Slijepčević, uspješno je obranila magistarski rad na temu "Specifičnosti organizacije i menadžmenta u medijskoj industriji", na poslijediplomskom sveučilišnom studiju Organizacija i menadžment na Ekonomskom fakultetu.

Kolegica Slijepčević time je promovirana u akademski stupanj sveučilišne specijalistice iz područja ekonomije (univ.spec.oec.), grane organizacije i menadžment. Prethodno je diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti, specijaliziravši se za tiskovne medije i odnose s javnošću. Na studiju Novinarstva zaposlena je od 2007. godine, a u nastavi je sudjelovala na kolegijima Medijska industrija, Medijsko poduzetništvo, Umijeće izvještavanja i Složene novinarske forme.

Čestitamo!

- SAŽETAK RADA -

Cilj rada bio je istražiti i prikazati posebnosti medijske industrije, prikupiti i generalizirati medijske postavke te istražiti recentne primjere u hrvatskoj praksi. Područje medijskog menadžmenta nedovoljno je istraženo u nas, kako na specijalističkoj, tako i na praktičnoj razini te rad za cilj ima popuniti ove praznine.

U smislu unapređenja znanja i vještina stručnjaka, ali i zainteresiranosti medijskih djelatnika i konzumenata medija, rad je koncipiran na način koji čitatelju u uvodnom djelu objašnjava što je predmet i cilj rada, kako je sadržaj strukturiran, kako se došlo do podataka koji su bili ključni za nastanak ovoga rada te koji će biti njegov stručni doprinos. Nastavno na to počinje detaljan prikaz specifičnosti medijske industrije, njezina ekonomska snaga i posebnosti hrvatskog medijskog okruženja. Analizira se organizacijska struktura medija, odnos prema ljudskim potencijalima, upravljanje kvalitetom i odlučivanje, kao i povijesni prikaz razvoja menadžmenta medija.

Središnji dio rada posvećen je primjerima iz hrvatske suvremene prakse i daje analize ustroja organizacije i menadžmenta najčitanijeg dnevnog lista, najgledanijeg televizijskog programa i najposjećenijeg news portala. Dubinski razgovori s medijskim stručnjacima pridonose razumijevanju prilika i trendova u medijskoj industriji i neprocjenjivi su doprinos ovome radu jer izvrsno povezuju navedena teorijska saznanja sa realnim uvjetima na medijskom tržištu.

 
Odjel za komunikacije
Autor fotografija: Petar Vučetić
 
Datum objave: 20.3.2014.
 
Ključne riječi: menadžment, magisterij, znanstveno-napredovanje, obrana-magisterija, medijski-menadžment, Marija-Slijepčević, medijska-industrija, organizacija
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh