University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Sveučilišno natjecanje

Otvorene prijave za međunarodni simulacijski natječaj „Global Marketing Competition“

Poštovane studentice i studenti, kolegice i kolege,

započele su prijave za „Global Marketing Competition“, najvažniji međunarodni marketinški simulacijski natječaj na razini sveučilišta i visokih škola, kojeg organiziraju poslovna škola ESIC, vodeća španjolska banka Santander i grupacija EFMD (European Foundation for Management Development), čija je članica i VERN'.

Posebnost ovog natjecanja jest u tome da natjecatelji:

  • igraju ulogu glavnog direktora kompanije (sektor autoindustrije)
  • zajedno sa svojim timom, razvijaju tvrtku od početka u upravljaju njome uz pomoć najnaprednijeg poslovnog simulatora
  • nadmeću se s ostalim timovima iz cijeloga svijeta

Iako je natjecanje u osnovi marketinško, ipak od natjecatelja zahtijeva dobro snalaženje u svim segmentima upravljanja tvrtkom: u proizvodnji i logistici, istraživanju, financijama, oglašavanju, promociji i distribuciji.

U tradicionalnom 20. izdanju GMC-a očekuje se sudjelovanje oko 55.000 studenata s više od 860 sveučilišta i poslovnih škola iz 81 države s pet kontinenata, te 2.000 kompanija. Ukupna vrijednost nagradnog fonda iznosi 17.000 eura.

Na natjecanju mogu sudjelovati studenti i profesori, ali i poslovni stručnjaci, a besplatne prijave su otvorene do 13. svibnja 2015.

Detaljnije informacije o natjecanju i prijavama pročitajte OVDJE ili na Facebook stranici.

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 18.4.2015.
 
Ključne riječi: EFMD, European-Foundation-for-Management-Development, globalno-studentsko-natjecanje, Global-Marketing-Competition, ESIC, Santander
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh