University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Upravljanje ljudskim potencijalima








Željko Krizmanić

ŽELJKO KRIZMANIĆ, voditelj Promocije i PR-a, Lider press d.d.
      

1. Opišite nam kratko tijek svoje karijere.


Željko: Prvi posao koji sam radio nakon srednje škole bio je vezan uz satelitske i kablovske sustave. Kako sam završio tehničku školu bilo je logično baviti se poslovima tehničke prirode. Uz studiranje na Fakultetu prometnih znanosti taj je posao bio dobar izvor zarade no nisam tako vidio svoju budućnost. U to sam se vrijeme odlučio baviti i ugostiteljstvom pa sam u 22 godini života unajmio ugostiteljski objekt na moru. Ta je priča trajala tri godine i u njoj sam stekao puno iskustva. U vrijeme studiranja na VERN'u tražio sam posao i karijeru koja bi zadovoljavala moje interese i dogodilo se da mi je ponuđen posao u odjelu prodaje tjednika koji se tek osnivao. Posao je zvučao zanimljivo iako se radilo o projektu u začetku bez garancije da će biti uspješan. Svidjela mi se vizija vlasnika u kojoj sam prepoznao i svoje mjesto. Na sreću, ali uz veliki angažman i entuzijazam svih djelatnika, projekt je bio uspješniji nego što se očekivalo i poslovni je tjednik Lider danas priznat i poznat kao najbolja poslovna novina u Hrvatskoj.

2. Gdje trenutno radite?


Željko: Radim u tvrtki Lider press d.d.

3. Predstavite nam kratko tvrtku (djelatnost, broj zaposlenih, kada je osnovana, reference...) u kojoj radite.

Željko: Lider press d.d. je novinsko-izdavačka tvrtka osnovana 2005. godine. U stopostotnom je hrvatskom vlasništvu od čega 55 posto u vlasništvu zaposlenika, a preostalih 45 posto u vlasništvu investitora iz Hrvatske.  Temeljni proizvodi tvrtke su tiskano izdanje Poslovnog tjednika Lider i internetsko izdanje Lidera www.liderpress.hr. U tvrtki je trenutno zaposleno 50-ak ljudi od kojih su neki stalno zaposleni, a dio honorarni djelatnici što je uobičajeno za medijsku kuću. Osim tiskanog i elektronskog izdanja tjednika, bavimo se i organizacijom vrlo uspješnih poslovnih događaja kao što su forumi s gostovanjem Jacka Welcha i Tom Petersa, konferencija Korporativna sigurnost te izdavaštvom i prodajom aktualne poslovne literature.

4. Koja je Vaša funkcija, opis posla i odgovornosti?

Željko: Radim na mjestu voditelja Promocije i PR-a. Moj posao uključuje osmišljavanje i realizaciju promotivnih aktivnosti Lidera. U to se ubraja izrada koncepta (vizuali, tekstovi, plasiranje, media plan) oglasnih, promotivnih i PR materijala za tjednik, konferencije i izdavaštvo te plasiranje tih informacija u samom Lideru, na web portalu Lidera i prema ostalim medijima. Također planiram promotivne akcije Lidera poput dodjele stipendije za Specijalistički studij Upravljanje poslovnim komunikacijama koju smo organizirali zajedno s VERN'om. Direktno sam vezan za organizaciju svih događanja koje organizira Lider što uz konferencije znači i razne godišnjice, promocije, interna događanja za djelatnike Lidera i slično.

5. Kako izgleda Vaš radni dan?

Željko: Moj radni dan ovisi o projektu na kojem radim. Rijetko se događa da radim samo na jednom projektu. Zna biti naporno no dobrom organizacijom i planiranjem moguće je sve odraditi kvalitetno. Ono što je uobičajeno jutarnji je pregled aktualnog tiska i vijesti na web portalima, pregled pristiglih mailova i postavljanje planova za taj dan. Svakom poslu dodijelim prioritet i prema tome odrađujem zadatke. Ponedjeljkom je dan kada se održava kolegij tvrtke s voditeljima svih odjela i urednicima izdanja na kojem analiziramo događaje od proteklog tjedna, razmijenimo najvažnije informacije iz svakog odjela te planiramo nadolazeći tjedan prema tekućim zbivanjima. Naravno, često u planove 'uskaču' hitni poslovi koje treba odraditi prema njihovoj hitnosti tako da nije rijedak slučaj ostajanje nakon radnog vremena.

6. Kako i kojem ste trenutku odlučili upisati Veleučilište VERN'?

Željko: Tražio sam fakultet na kojem neće biti potrebno samo 'nabubati' zadane knjige već ću moći naučiti konkretna i primjenjiva poslovna znanja. Sebe sam vidio u poslovnom svijetu. Nakon razgovora s prijateljem koji je upisao VERN' i vlastitog istraživanja shvatio sam da je to škola koja će mi pružiti ono što tražim. Srećom bila je to jedan od mojih dobrih odluka u karijeri.

7. Kako Vam obrazovanje (znanja i vještine stečene tijekom studija) pomažu u poslu?

Željko: Ranije sam spomenuo kako sam završio tehničku školu i kratko vrijeme bio na Fakultetu političkih znanosti što znači da je moje znanje o svijetu biznisa, ekonomiji i poslovnim vještinama bilo vrlo usko. Na VERN'u sam proširio i usvojio znanja i vještine koje često koristim u svom poslu i teško mi je izdvojiti neke specifične.

8. Kakvi su Vaši planovi za budućnost? Što Vas motivira?

Željko: Zadovoljan sam svojom pozicijom i poslom koji obavljam jer je vrlo dinamičan i zahtijeva puno kreativnosti. Tvrtka je suradnički povezana s gotovo svim vrstama djelatnosti i širokim spektrom poslovnih krugova tako da sam u prilici upoznati veliki broj ljudi iz različitih branši i njihovim poslovanjem što je velika vrijednost. U tvrtki imamo puno ideja i planova tako da stalno razvijamo nove projekte u čemu uživam i što je izazov koji me motivira tako da su moji planovi vezani uz Lider.  Ove sam godine upisao i specijalistički studij UPKOM na VERN'u tako da je i završetak tog studija jedan od mojih planova za budućnost.

9. Imate li ''recept'' za uspjeh i/ili savjet kolegama koji trenutno studiraju na VERN'u?

Željko: Posvetite se poslu koji radite, budite odgovorni i stalno radite na usavršavanju svojih vještina. Kada prepoznate priliku nemojte ju propustiti i ne predajte se bez borbe.

 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

na vrh