University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Studenti








Antonio Novak

ANTONIO NOVAK, Auto Zubak d.o.o.
      

1. Opišite nam ukratko tijek svoje karijere (tijekom studija i nakon njega).

Antonio: Prije i tijekom studija na VERN'u radio sam u informatičkoj branši na mjestu voditelja maloprodaje u tvrtki koja je u to vrijeme bila apsolutni lider u prodaji prijenosnih računala u Republici Hrvatskoj. U toj tvrtki prošao sam sve faze u poslovnom procesu, od same prodaje do rukovođenja i poslovnog odlučivanja. Početkom 2005. godine aplicirao sam za posao u tvrtki AutoZubak za mjesto rukovoditelja postprodaje u najvećem servisnom centru u Hrvatskoj i, na moju veliku sreću, dobio posao. Na tome radnom mjestu proveo sam gotovo pune 3 godine i, po mom skromnom uvjerenju, vrlo uspješno. Zadovoljstvo Uprave AutoZubaka mojim dotadašnjim angažmanom rezultiralo je i ponudom koja je uslijedila početkom 2008. godine. Naime, na poziv potpredsjednika uprave AutoZubaka, g. Trbovića, ponuđeno mi je rukovođenje prvim AutoZubak Škoda prodajnim centrom u Zagrebu, što mi je predstavljalo novi izazov u karijeri. Kako mi je prodaja ipak «prva ljubav», s velikim zadovoljstvom sam prihvatio taj novi izazov.

2. Predstavite nam tvrtku ukratko (djelatnost, broj zaposlenih, kada je osnovana, reference...).

Antonio: Tvrtka AutoZubak danas zauzima vodeće mjesto na hrvatskom tržištu u prodaji i održavanju motornih vozila. Tijekom gotovo tri desetljeća uspješnog poslovanja i kontinuiranog rasta, tvrtka AutoZubak danas posluje u deset prodajno-servisnih centara diljem Hrvatske. Specijalizirana je za prodaju i održavanje automobila koncerna Volkswagen (Audi, Seat, Škoda i VW). Ove godine, tvrtka AutoZubak slavi 30-tu obljetnicu postojanja i stalnog napretka. Naših, sada već preko 500 djelatnika kontinuirano doprinosi rastu i razvoju tvrtke te ostvarenju naše osnovne misije - kontinuiranom pronalaženju načina i sredstava za stvaranje osjećaja oduševljenja i ponosa kod kupaca, zaposlenika i partnera.

3. Koja je vaša funkcija u tvrtki?

Antonio: Trenutno obnašam funkciju rukovoditelja novootvorenog Škoda prodajnog centra u Zagrebu odnosno, voditelj sam marke Škoda, a također sam zadužen kao rukovoditelj prodaje za sva rabljena vozila u poslovnoj jedinici broj 1 tvrtke AutoZubak. Ako samo zbrojite prodana rabljena i nova vozila marke Škoda za koja sam odgovoran i koja će se prodati u ovoj godini, onda dolazite do brojke od preko 1100 vozila u sektorima za koje sam direktno zadužen i odgovoran.

4. Kakav je vaš opis posla i koje su vaše odgovornosti? Kako izgleda vaš radni dan?

Antonio: Opis poslova i odgovornosti u velikome sustavu, kao što je AutoZubak, je jednako tako velik i opsežan. Prvenstveno je tu izrada planova i ciljeva prodaje vozila, a onda, naravno, i njihovo ispunjenje, kako komadnih tako i financijskih. Najbitniji zadaci su svakako upravljanje, organiziranje i koordiniranje svim poslovnim procesima sukladno internim procedurama i ISO standardima te optimiziranje cjelokupnih troškova u prodaji vozila. Odgovornosti su prije svega vezane uz rezultat, jer niti jedan vlasnik kapitala vas neće dugo držati u tvrtki ukoliko plan koji ste potpisali na početku godine kao i budžet odstupa od krajnjeg iznosa koji se u računu dobiti i gubitka zove «dobit nakon oporezivanja». Uz odgovornosti za rezultate tu je i veliki broj drugih zadataka poput planiranja lagera vozila, razvoja i praćenje rezultata te kretanja na tržištu, izrade plana internih i eksternih školovanja, davanja inputa odjelu marketinga za promocijske aktivnosti te koordinacije operativnog provođenja istih. U opisu poslova nalazi se i suradnja s odjelom financija tvrtke, priprema dokumentacije za sudjelovanje na natječajima, rukovođenje zaposlenicima u prodaji itd. Moj radni dan započinje u 7:15 sati ispijanjem prve kave te čitanjem mailova. Nakon toga je vrlo kratki, rekao bih u hodu, dogovor sa djelatnicima prodaje oko dinamike isporuka vozila velikim i malim kupcima, njihovim zadacima i zaduženjima kao i izradi ponuda. Zatim, uvijek barem jedan sastanak s velikim kupcem, koji iziskuje dodatne pripreme, a kojem nudimo cjelokupnu uslugu upravljanja voznim parkom. Iza 14 sati obično pratim realizirane predmete odnosno prodana vozila te izrađujem ponude za velike kupce, pratim stanje lagera novih i rabljenih vozila, odgovaram na upite stranaka, planiram školovanja djelatnika, likvidiram ulazne račune, dogovaram buduće akcije s kolegama iz prodaje rabljenih vozila itd. Oko 16 sati dnevni tempo se spušta na „nižu razinu“ i tada mogu napraviti rekapitulaciju prodaje i događanja tog dana te napisati dopise i, sa zadovoljstvom, krenuti kući. Obično taj odlazak kući, na veliku žalost moje kćeri Anje, uslijedi tek oko 19 sati.

5. Kako vam je obrazovanje (znanja i vještine stečene tijekom studija) pomoglo u poslu?

Antonio: Nekoliko godina prije upisivanja VERN'a bio sam student Pravnog fakulteta u Zagrebu te sam nakon druge godine studija shvatio da to apsolutno nije fakultet i način studiranja za mene i da mi treba dinamike u životu. Napustio sam studij prava i počeo sam raditi u tvrtki koja se bavila vele i maloprodajom infromatičke robe. U to vrijeme moj mlađi brat upisao je VERN' i svakodnevno mi je pričao o tom «drugačijem» načinu studiranja, kvaliteti predavanja i mogućnostima odlaska na predavanja nakon posla. Sve me je to nagnalo da 2001. godine i sam upišem VERN' i vratim se doslovno ponovno u školsku klupu. Naravno da je upis VERN'a bio usko povezan i s poslom kojeg sam radio jer su mi fakultetska diploma i studijska znanja, uz dotadašnje radno iskustvo i znanje stečeno u poslu, bili nužni za otvaranje mjesta na višim pozicijama u tvrtki i to me dodatno motiviralo. U trenutku kada sam počeo studirati na VERN'u, radio sam na poziciji voditelja maloprodaje u tvrtki koja je imala 30-tak zaposlenih u kojoj sam, uistinu svakodnevno, radio copy/paste znanja stečenih na predavanjima direktno u poslovanje tvrtke. Moram biti iskren da sam bio vrlo uspješan u tome, jer sam brzo napredovao, a ideje i znanja stečene tijekom studija na VERN'u vlasnici tvrtke su znali prepoznati i, naravno, adekvatno nagraditi.

6. Kakvi su vaši planovi za budućnost? Što vas motivira?

Antonio: Planovi vezani za budućnost svakako postoje i bio bih vrlo nesretan kada bih odgovorio da nemam planova. Konkretno, prije nekoliko mjeseci započeo sam drugi ciklus rukovođenja u tvrtki AutoZubak, a osnovni mi je cilj da posao kojeg sam preuzeo i koji mi je povjeren, uspješno i dovršim te dovedem do konkretno planiranog rezultata, a onda se nadam novom izazovu kojeg vam neću otkriti jer ne bih želio da me netko u tome preduhitri. Neka to stoga za sada ostane moja mala tajna. Jedna od najvećih motivacija mi je uspjeh. To je jedinstven osjećaj zadovoljstva dobro odrađenim poslom najadekvatnije usporediv s pobjedom u sportu.

7. Imate li recept za uspjeh i/ili savjet kolegama koji trenutno studiraju na VERN'u?

Antonio: Besmisleno je govoriti o nekim receptima za uspjeh jer da takav recept postoji svi bi bili jako uspješni i traženi. Postoji samo ulaganje u sebe i svoju karijeru koja se sastoji u life-time obrazovanju, iznimnoj osobnoj angažiranost u poslu i brzoj reakciji na ponuđenu poslovnu priliku. Moj savjet kolegama studentima je da svakako što prije završe upisani studij VERN'a i da upiju maksimalnu količinu znanja i iskustava koja im predavači-poduzetnici tamo mogu pružiti i prezentirati, ali da ne ostanu na tome već da svakodnevno uče i investiraju u sebe i nova znanja i vještine. Ne čekajte da vam prilika «padne s neba», sami doprinesite stvaranju prilika i to prvenstveno kroz kvaliteno odrađen posao, ma kakav god on trenutno bio.

 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

na vrh