University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Menadžment održivog razvoja turizma








O studiju

Naziv studija: Menadžment održivog razvoja turizma
Izvođač: Veleučilište VERN'
Vrsta: Dvogodišnji specijalistički diplomski stručni studij
Stručno zvanje: Stručni/a specijalist/specijalistica turističkog menadžmenta (struč.spec.oec.) - razina stručnog magisterija
Trajanje: dvije (II) akademske godine odnosno četiri (IV) semestra
ECTS bodovi: 120
Dopusnica: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa izdalo trajnu Dopusnicu 24. lipnja 2008. godine

 

Zašto studirati Menadžment održivog razvoja turizma?

Turizam je područje koje se pod utjecajem brojnih društvenih, tehnoloških, gospodarskih i drugih kretanja izuzetno brzo mijenja što pred kreatore turističke ponude postavlja brojne izazove. Upravljati turizmom u takvim destinacijama na način koji će omogućiti zaštitu svih prirodnih i kulturnih resursa, uz istodobno očuvanje interesa vlasnika za postizanjem odgovarajućeg profita kao i interesa žitelja, postalo je složeno i traži svladavanje različitih znanja i vještina. Ključnu ulogu u razvoja turizma u Hrvatskoj imaju danas menadžerski kadrovi koji moraju biti osposobljeni da svoje funkcije obavljaju odgovorno i kompetentno.

Koje kompetencije studenti stječu završetkom studija?

Studenti koji završe ovaj specijalistički diplomski stručni studij stječu znanja neophodna za obavljanje  visokostručnih, upravljačkih poslova iz područja turizma i hotelijerstva, a koja se temelje na postulatima održivog razvoja.

Stečena znanja omogućavaju polaznicima obavljanje različitih poslova vezanih uz cjelokupni menadžment turizma – organizacija, planiranje i marketing turizma za potrebe različitih subjekata - turističkih zajednica, odjela turizma u lokalnoj upravi, sustavu gospodarske komore, turističkim agencijama, destinacijskim marketing organizacijama, turističkim poduzećima – hotelima i drugim smještajnim objektima kao i drugim nositeljima aktivnosti funkcionalno vezanih uz turizam. Također im omogućavaju prepoznavanje prilika na tržištu te kreiranja turističke ponude koja uvažava suvremene standarde očekivanja turističke potražnje ali i čuvanja identiteta i vrijednosti turističkih destinacija. Posebnost ovog studija su izborni predmeti koji se odnose na menadžment pojedinih vrsta turizama koji su specifični za naš turizam i koji će donijeti održivi i kvalitetan razvoj hrvatskom turizmu.

 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

na vrh