University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Upravljanje poslovnim komunikacijama








Predmeti i ishodi

Upravljanje poslovnim komunikacijama

Predmeti

      Ishodi predmeta

1. semestar

      Po uspješnom svladavanju predmeta, studenti će moći:

Etika

  • da, kroz nastavnu realizaciju predmetnog sadržaja, razložno i sugestibilno razjasne geantološko-ontološku nužnost i civilizacijski neophodnu budućnost etičkog međuljudskog komuniciranja uopće, te i u poslovne komunikacije posebno, a (kako ćemo kroz elaboraciju specifikuma posebnog predmeta ponoviti); dakako, i u extra i intra medijskoj komunikaciji

Kreativno pisanje u oglašavanju

  • identificirati osnovne povijesne, društvene i komunikološke temelje oglašavanja
  • objasniti osnovne advertising pojmove iz perspektive "kreativca"
  • opisati poziciju kreativca/kreativnog tima/odjela u oglašavačkoj industriji i interakcije s ostalim sudionicima u procesu kreiranja marketinške komunikacije
  • opisati karakteristične reklamne forme i komunikacijske kanale s njihovim specifičnostima
  • analizirati oglašavačke uratke na elementarnoj komunikološkoj razini
  • razumjeti i interpretirati osnovne faze kreativnog procesa oblikovanja reklama i pristupa osmišljavanju reklamne komunikacije  
  • primijeniti stečene spoznaje u samostalnom radu na osmišljavanju reklamnih formi
  • osmisliti i izraditi osnovne reklamne koncepte na predprodukcijskoj razini.

Mediji, komunikacija i zakonski propisi

  • upoznati granice svoje slobode izražavanja, te pravila prikupljanja i obrade informacija zato da mogu u potpunosti ostvariti svoju odgovornu društvenu zadaću, a da pritom ne škode pravima i slobodama drugih.
  • upoznati temeljne zadaće medija u demokratskim društvima kao i pravne standarde zaštite slobode izražavanja.

Odnosi s javnošću, multidisciplinarni pristup

  • samostalno uočiti konvergentnost predmeta te analizirati svaki pojedini dio
  • aktivno se koristiti osnovnim metodama kojima se služe odnosi s javnostima, a koje su primjenjive u procesu provedbe djelovanja potrebnog za rad u odnosima s javnošću.
  • aktivno se koristiti osnovnim metodama kojima je moguće služiti se prilikom multidisciplinarnog djelovanja na ovom kolegiju.
  • pravilno interpretirati pojedine sastavnice kolegija te na temelju njih donositi relevantne zaključke potrebne za verificiranje ili odbacivanje zaključaka.

Političko ekonomski trendovi

  • osnovno razumijevanje oblika i procesa razvoja moderne i suvremene države i društva, s nacionalnim, komparativnim i globalnim retrospektivama, perspektivama, prognoziranjem i projektiranjem njihova razvoja
  • politički i osobito javno-politički fokusirano osnovno profesionalno poznavati teorije i metode društvenog djelovanja na privredu i njezin ciklički razvoj u kontekstu društvenog i političkog razvoja
  • prepoznavati  relevantne političkih, društvene i napose političko-ekonomske i ekonomsko-političke, odnosno općenito javno-političke teorije i metode analize.

Psihološki i sociološki temelji komunikacije

  • opisati i razumjeti značenje uspješnog komuniciranja u različitim socijalnim situacijama
  • otkrivati i istraživati moguće uzroke nerazumijevanja s drugima
  • planirati specifične mjere za poboljšanje međuljudskih odnosa - na razini pojedinca i na razini grupe, ev. i organizacije.

Integrirana marketinška komunikacija

  • objasniti osnovne teorijske pojmove integrirane marketinške komunikacije
  • istaknuti osnovne paradigme u razvoju integrirane marketinške komunikacije i njezinih oblika
  • analizirati različite oblike marketinške komunikacije s tržištem
  • diskutirati važnost integriranja različitih instrumenata marketinške komunikacije za uspješnost poslovne organizacije
  • analizirati marketinšku komunikaciju s aspekta upravljanja markom
  • kritički sagledati integrirano marketinško komuniciranje pojedine poslovne organizacije.

2. semestar

Medijska produkcija

  • objasniti osnovne pojmove medijske produkcije
  • protumačiti važnost medijske produkcije
  • opisati proces nastanka i razvoja medijskog proizvoda
  • identificirati činitelje financiranja, produkcije, distribucije i prikazivanja
  • analizirati motive djelovanja medija na suvremeno društvo i sukladno tome uspješnosti medijskog proizvoda.

Poslovno ponašanje, komuniciranje i protokol

  • poznavati načine poslovnog komuniciranja, učinkovito razumjeti i razmjenjivati informacije u poslovnom okružju, razumijevati i prilagođavati vrste razgovora sugovorniku, situaciji i željenom ishodu razgovora
  • primjenjivati pravila poslovnog bontona
  • primjenjivati  pravila digitalnog bontona
  • prepoznavati  i dekodirati poruke u verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji
  • razumijevati  poslovne i druge običaje u zemljama koje su očekivani partneri.

Odnosi s medijima

  • znati se koristiti širokim spektrom metoda i alata medijske  komunikacije
  • razumjeti ulogu medijskog komuniciranja u pojedinim fazama, te razumjeti značaj kao sredstva primjenjivih u procesu donošenja poslovnih odluka
  • biti u mogućnosti komunicirati sa širom javnošću putem medija  u cilju definiranja problema kao i definiranja optimalnih alata potrebnih za rješavanje određenih medijskih problema.

Oglasne i agencije za odnose s javnošću

  • razlikovati oglasne agencije i agencije za odnose s javnošću
  • biti upoznati s djelatnošću oglasnih i agencija za odnose s javnošću
  • poznavati organizaciju i podjelu funkcija u agencijama
  • znati na koji se način biraju agencije te kako agencije pristupaju klijentima
  • znati kako agencije formiraju cijene i naplaćuju usluge klijentima
  • biti upoznati kako agencije surađuju s klijentom i izvještavaju klijenta 
  • imati pregled nad hrvatskim i svjetskim oglasnim i agencijama za odnose s javnošću te nad strukovnim udruženjima.

Potrošači, tržište i javno mnijenje

  • koristiti se spektrom istraživačkih metoda i tehnika koje se primjenjuju u aktivnostima poslovnih organizacija
  • razumjeti ulogu istraživanja u pojedinim fazama poslovnih ciklusa, te razumjeti njihovu ulogu i značaj kao sredstva primjenjivih u procesu donošenja poslovnih odluka
  • biti u mogućnosti komunicirati s istraživačkim agencijama radi definiranja istraživačkih pitanja, definiranja optimalnog dizajna istraživanja kao i definiranja optimalnih istraživačkih metoda potrebnih za rješavanje određenih poslovnih problema
  • biti osposobljeni za pravilno interpretiranje nalaza istraživanja i donošenja poslovnih odluka na temelju njih.

Sigurnost poslovanja i zaštita poslovnih podataka

  • analizirati i  sintetizirati, probleme poslovne sigurnosti i zaštite poslovnih podataka, uz argumentiranu obranu predloženog rješenja
  • povezivati sigurnosne procedure s drugim funkcijama tvrtke, uz analizu tvrtke u okruženju.

Uloga i karakteristike elektroničkih medija

  • objasniti osnovne pojmove u elektroničkim medijima
  • protumačiti važnost i obilježja elektroničkih medija
  • opisati proces nastanka i razvoja svakog od elektroničkih medija
  • identificirati činitelje razvoja
  • analizirati motive djelovanja elektroničkih medija na suvremeno društvo.

Uloga i karakteristike novina

  • razumjeti  novinarski  rada u tiskovinama
  • samostalno pisati osnovne novinske vrste
  • demonstrirati samostalno procjenjivanje događaja te izvijestiti o nekom događaju
  • demonstrirati  razumijevanje novinarskih načina komuniciranja te osnove prezentacije događaja medijskoj javnosti.

3. semestar

Interno komuniciranje

  • znati se koristiti širokim spektrom metoda i alata interne komunikacije koje se primjenjuju u organizacijama
  • razumjeti ulogu internog komuniciranja u pojedinim fazama, te razumjeti značaj kao sredstva primjenjivih u procesu donošenja poslovnih odluka
  • biti u mogućnosti komunicirati s internom javnošću radi definiranja problema kao i definiranja optimalnih alata potrebnih za rješavanje određenih internih problema
  • biti osposobljeni za pravilno interpretiranje komunikacije u organizaciji i donošenja odluka na temelju njih.

Političko komuniciranje

  • analizirati i sintetizirati političke komunikacije
  • rješavati probleme vezane uz specifične oblike komunikacije, a uz argumentiranu obranu predloženih rješenja povezivanja s drugim funkcijama političkog komuniciranja
  • analizirati komunikaciju političkih stranaka kao i pojedinaca

Napredne vještine prezentiranja i pregovaranja

  • definirati okvir prezentiranja i pregovaranja u skladu s poslovnom politikom tvrtke
  • povezivati prezentiranja i povezivanja s drugim vještinama polaznika, uz analizu interne i eksterne komunikacije djelatnika tvrtke
  • raditi u interdisciplinarnim timovima, primjenjivati znanja u praksi
  •  biti sposobni rješavati konflikte i probleme na operativnoj i taktičkoj razini

Krizno komuniciranje i upravljanje trendovima

  • definirati krize i značenje kriza za funkcioniranje organizacija
  • protumačiti važnost upravljanja kriznim situacijama u organizacijama
  • prepoznati vrste kriza, njihove uzročnike i faze
  • objasniti ulogu komunikacija u krizi  
  • prikazati razliku i važnost komuniciranja prije, tijekom i nakon krize
  • analizirati ulogu medija u kriznim situacijama
  • identificirati najčešće pogreške u komuniciranju u krizi
  • izraditi (samostalno) plan za komuniciranje u krizi s naglaskom na definiranje strateškog odgovora na krizu i vođenje računa o dugoročnim trendovima.

Strateško upravljanje odnosima s javnošću

  • objasniti osnovne pojmove strateškog pristupa odnosima s javnošću
  • razlikovati strateški postavljene aktivnosti odnosa s javnošću od stihijskih
  • opisati područja primjene strateških odnosa s javnošću
  • sintetizirati elemente planiranja odnosa s javnošću i povezati ih u jedinstveni komunikacijski program
  • osmisliti i kreirati komunikacijsku strategiju za odabranu organizaciju od interesa u praksi odnosa s javnošću
  • primijeniti i provesti komunikacijski program u praksi.

Upravljanje robnom markom (brandom)

  • poznavati robnu marku i načine njezina upravljanja
  • razumjeti ulogu brendiranja u pojedinim fazama poslovnih ciklusa, te razumjeti njihovu ulogu i značaj kao sredstva primjenjivih u procesu donošenja poslovnih odluka
  • biti u mogućnosti komunicirati brend u cilju definiranja optimalnog dizajna.

4. semestar

Metodologija istraživačkog rada

  • samostalno izraditi nacrt istraživanja u skladu s temeljnim propozicijama znanstveno-istraživačkog rada
  • aktivno se koristiti osnovnim kvantitativnim znanstveno-istraživačkim metodama razvijenim u okviru društvenih znanostima, a koje su primjenjive u procesu provedbe istraživanja potrebnog za izradu specijalističkog diplomskog stručnog rada
  • aktivno se koristiti osnovnim kvalitativnim znanstveno-istraživačkim metodama razvijenim u okviru društvenih znanostima, a koje su primjenjive u procesu provedbe istraživanja potrebnog za izradu specijalističkog diplomskog stručnog rada
  • pravilno interpretirati nalaze istraživanja te na temelju njih donositi relevantne zaključke potrebne za verificiranje ili odbacivanje istraživačkih hipoteza.

Mogućnosti novih medija u poslovnoj komunikaciji

  • razlikovati posebnosti novih medija u odnosu na postojeće
  • protumačiti zakonitosti promjena pod utjecajem informacijsko-komunikacijskih tehnologija
  • moći vrednovati doseg promjena.
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

na vrh