University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
NPPx3









NPPx3

Početak prijava/upisa:

U tijeku

Prijava na studij:

On-line prijava, direktni link

Uvjeti za upis na studij:

1. Završen stručni specijalistički diplomski studij iz područja ekonomije

2. Prosjek ocjena - najmanje 3,5 ili preporuka barem jednog profesora, koji je upoznat s akademskim dostignućima potencijalnog kandidata/kinje

UPISNI POSTUPAK:

1. Prijava interesa putem informatičkog sustava

Kako bismo prikupili sve potrebne podatke za provođenje upisnog postupka i daljnju korespondenciju, zainteresirani kandidati trebaju popuniti (neobvezujuću) prijavu interesa putem informatičkog sustava Veleučilišta VERN' - EduNeta (direktni link na prijavu).

Kandidati će tijekom neobvezujuće prijave dobiti korisničko ime i zaporku za pristup svom studentskom portalu, Studomatic.

2. Uvjeti za upis

  • završen specijalistički diplomski stručni studij iz područja ekonomije,
  • poznavanje engleskog jezika,
  • odgovarajući prosjek ocjena (najmanje 3,5 ili preporuka barem jednog profesora, koji je upoznat s akademskim dostignućima potencijalnog kandidata/kinje),
  • motivacijsko pismo,
  • životopis,
  • uspješno „položen“ Upisni intervju s komisijom.

3. Studiranje prema (doktorskom) studijskom paketu podrazumijeva

Prijelazni sveučilišni semestar, poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment i poslijediplomski (doktorski) sveučilišni studij Ekonomije i poslovne ekonomije u Zagrebu zajednički izvode Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci i Veleučilište VERN'. 

a) Prijelazni sveučilišni semestar

Program se izvodi za studente koji su završili specijalističke diplomske stručne studije, a žele nastaviti svoj akademski razvoj u sveučilišnoj vertikali.

Izvođenje: svibanj 2017 – siječanj 2018

ECTS bodovi: 30

Predmeti: Nastavni plan i program možete saznati OVDJE.

Po uspješnom završetku prijelaznog semestra studenti stječu certifikat o položenim predmetima i ostvaruju pravo upisa na Poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment.

b) Poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment

Program se izvodi za studente koji su završili Prijelazni sveučilišni semestar, a žele nastaviti svoj akademski razvoj na poslijediplomskom sveučilišnom (doktorskom) studiju Ekonomije i poslovne ekonomije.

Izvođenje: veljača 2018 – veljača 2019

ECTS bodovi: 60

Predmeti: Nastavni plan i program možete saznati OVDJE.

Po uspješnom završetku poslijediplomskom specijalističkom studiju Marketing menadžment studenti stječu akademski naziv sveučilišni/a specijalist/ specijalistica marketing menadžmenta (univ.spec.oec.).

c) Poslijediplomski (doktorski) sveučilišni studij Ekonomije i poslovne ekonomije

Program se izvodi za studente koji su završili poslijediplomski specijalistički studij Marketing menadžment, a žele nastaviti svoj akademski razvoj na poslijediplomskom sveučilišnom (doktorskom) studiju Ekonomije i poslovne ekonomije.

Izvođenje: ožujak 2019 - …

ECTS bodovi: 180 *

*Priznavanje predmeta položenih na PSS Marketing menadžment:

Priznaje se 60 ECTS-a položenih na PSS Marketing menadžment:

40 ECTS-a

Predavanja

20 ECTS-a

Po odabiru studenta

Preostalo za položiti 120 ECTS

Predmeti: Nastavni plan i program možete saznati OVDJE.

Po uspješnom završetku studenti stječu akademski naziv doktor znanosti (dr. sc.)

4. Upisni postupak

Za završetak upisnog postupka kandidati su obavezni predati sljedeću dokumentaciju (originali) u Studentsku referadu:

a) potvrdu uplate upisne rate u iznosu od 2.500,00 kuna

b) ugovore o studiranju (isprintane s osobnog portala EduNeta – Studomatic)

c) preostalu upisnu dokumentaciju:

  1. diploma ili potvrda o završenom diplomskom studiju, odnosno preddiplomskom sveučilišnom studiju
  2. prijepis i prosjek ocjena
  3. domovnica ili odgovarajući dokaz o državljanstvu – izvornik ili ovjerena kopija (ne stariji od šest mjeseci)
  4. izvod iz matične knjige rođenih – izvornik ili ovjerena kopija (ne stariji od šest mjeseci)

NAPOMENA: studenti Veleučilišta VERN' nisu obavezni donositi dokumentaciju pod točkama 1. i 2., jer ona već postoji u arhivu Veleučilišta.

Detaljne kriterije upisa možete pogledati OVDJE.

Sve informacije oko upisnog postupka možete saznati u našem Odjelu za komunikacije, kod kolegica Ane Belić (01.4881.832, ana.belic@vern.hr) i Matee Šumak (01.4881.833, matea.sumak@vern.hr).

 

Studiranje prema (doktorskom) studijskom paketu – za studente koji su završili specijalističke diplomske stručne studije:

 

1. DIO

2. DIO

Termin izvođenja

svibanj 2017 – veljača 2019.

ožujak 2019.- …

Studij:

Prijelazni sveučilišni semestar 

30 ECTS-a

Poslijediplomski (doktorski) sveučilišni studij 

Ekonomije i poslovne ekonomije 

120 ECTS-a

Poslijediplomski specijalistički studij 

Marketing menadžment 

60 ECTS-a

Akademski naziv:

sveučilišni/a specijalist/ specijalistica marketing menadžmenta (univ.spec.oec.)

doktor znanosti (dr. sc.)

 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

na vrh