University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Filmsko, televizijsko i multimedijsko oblikovanje








Filmsko, televizijsko i multimedijsko oblikovanje

Uvod

Ubrzani razvoj kreativne industrije, koja je sama za sebe postala gospodarska grana; proces sve veće konvergencije različitih medija, medijskih kanala i platformi; te činjenica da film, televizija i multimedija sve više postaju primarni izvor informiranja, komunikacije i zabave te važni kanali za obrazovanje, kulturalnu razmjenu i spoznaju svijeta, samo su neke od činjenica koje doprinose razumijevanju društvenog značaja studija ovakvog obrazovnog profila.

Vrijedi istaknuti kako kreativna i kulturna industrija čini 4,5% europskog BDP-a, te zapošljava 3,8% ukupne europske radne snage. Veliki europski gradovi poput Rotterdama i Amsterdama dio svoje lokalne infrastrukture već su prepustili kreativnoj industriji, pa možemo govoriti o početku jednog novog trenda koji će pomoći u zapošljavanju mladih ljudi i djelovati na ukupno smanjivanje njihove nezaposlenosti. 

Studij Filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja koncipiran je kao interdisciplinarni i multidisciplinarni studij koji integrira različite tipove stručnih znanja i audiovizualnih komunikacijskih praksi (crossmedia production, moving-image media, transmedia stroytelling...), karakterističnih za ono što se naziva „kreativnim industrijama“.  Kurikulum studija integrira temeljna filmološka (teorija filma, povijest filma...) i filmotvoračka (filmmaking) znanja i vještine (filmska i televizijska režija, dramaturgija, montaža, filmska i TV produkcija, snimanje, oblikovanje zvuka...) s kreativnim praksama novih medija (računalna animacija, web dizajn, multimedijsko oblikovanje, kompjutorske igre, transmedijski storytelling...) i dizajnerskim sadržajima (teorija i praksa dizajna, dizajn i mediji...), kombinirajući ih sa specifičnim komunikološko-medijskim (medijska pismenost i kultura, psihologija medija, masovne komunikacije, medijske publike, oglašavanje...) i ekonomsko-pravnim spoznajama (marketing, financiranje i intelektualno vlasništvo), koji polaznicima studija omogućuju sveobuhvatnije razumijevanje društvenog i gospodarskog konteksta kreativnih industrija.

Studenti/ce koji završe ovaj studijski program bit će s jedne strane osposobljeni za oblikovanje raznovrsnih medijskih sadržaja i stvaralačko izražavanje u sferi audiovizualnih i multimedijskih djelatnosti, dok će s druge strane, u smislu pozicije na tržištu rada, biti osposobljeni za samozapošljavanje i obavljanje čitavog niza poslova (samostalnih i pomoćnih) u kreativnim industrijama.

 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

na vrh