University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Odnosi s javnošću i studij medija








O studiju

Odnosi s javnošću (eng. public relations) neizostavni su segment ukupnog marketinškog miksa i poslovne strategije. Oni spadaju među vitalne funkcije poduzeća koje omogućuju uspješnost i održivost poduzeća na poslovnoj sceni, prvenstveno kroz pravilnu i transparentnu komunikaciju s ciljnim javnostima: poslovnim sektorom, zakonodavstvom, medijima, klijentima, lojalnim korisnicima i internom javnošću.

Današnji stručnjaci za odnose s javnošću moraju posjedovati multidisciplinarna znanja iz područja komunikologije, ekonomije, marketinga, menadžmenta, politike, gospodarstva, sociologije i psihologije, a svakako su im potrebna i tehnološka znanja iz područja ICT-a i digitalnih komunikacija.

Ovaj preddiplomski stručni studij studente stoga priprema za uspješno obavljanje poslova korporativnoga  i kriznog komuniciranja, marketinga, istraživanja poslovnih obavijesti, odnosa s javnošću u privatnim i javnim kompanijama i ustanovama, oglašavanja, političkoga komuniciranja, pripremanja sadržaja za internetske stranice, te razvoja različitih komunikacijskih strategija upravljanja društvenim mrežama.

 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

Odnosi s javnošću i studij medija
na vrh