University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Poslovna informatika








Završni postupak upisa putem državne mature

Od 19. rujna 2010. započeo je završni odabir fakulteta za upis putem sustava državne mature u jesenskom roku (sustav www.postani-student.hr). Kandidati koji upisuju neki od naših studija, trebaju putem sustava "postani-student.hr", izabrati studij koji žele upisati. Sve kadidate pritom molimo da po mogućnosti unesu i osobnu e-mail adresu kako bismo ih mogli kontaktirati te što kvalitetnije informirati o studijima i upisima.

Postupak upisa:

1. Popunjavanje prijave kroz informacijski sustav VERN'a (EduNeta)

Studenti koji još nisu uvedeni u informacijski sustav VERN'a (nisu se do sada prijavili u naš IT sustav -EduNeta) moraju popuniti elektronsku prijavu koja se nalazi na našem web-u.

Prijavite se putem sljedećih linkova za studije:

Nakon prijave kandidati će biti telefonski kontaktirani.

Ova prijava je nužna kako bismo prikupili sve podatke potrebne za reguliranje statusa studenta (željeni turnus, kontakt podaci, objava rasporeda i sl.). U zadnjem koraku prijave student će dobiti i lozinku za svoj osobni studentski portal (EduNeta portali – Studomatic).

2. Uplata upisne rate

Uplata upisne rate u iznosu od 3.000,00 kuna predstavlja ratu za rezervaciju upisnog mjesta i uključena je u školarinu za prvu godinu studija. Primjerak uplatnice možete pogledati na osobnom portalu (EduNeta portali – Studomatic).  

Ukoliko nemate korisničke podatke za prijavu na svoj osobni EduNeta-Studomatic portal, molimo vas da kontaktirate naš Odjel za komunikacije (Ana Belić - 01.4881.832, ana.belic@vern.hr  i Matea Šumak – 01.4881.833, matea@zsm.hr).

Ako želite ubrzati postupak evidentiranja uplate, molimo vas da potvrdu o uplati pošaljete faksom na 01.4881.830

3. Ispunjavanje i ovjera ugovora o studiranju

Nakon evidentiranja uplate upisne rate, na osobnom portalu studenta pojavit će se obrazac Ugovora o studiranju koji treba ispuniti i ispisati u četiri primjerka te ovjeriti kod javnog bilježnika.

4. Konačni upis – predaja upisne dokumentacije

Predaja kompletne upisne dokumentacije je zadnji korak u postupku upisa. Za upis na studij potrebno je priložiti (originale ili ovjerene kopije):

  • preslika osobne iskaznice uz predočenje originala na upisu.
  • ugovore o studiranju i plaćanju školarina isprintane s vašeg portala (EduNeta – Studomatic)
  • ispunjen državni statistički upitnik (koji dobivate u studentskoj referadi prilikom predaje dokumentacije)
  • dvije fotografije formata 4x6 cm (u svrhu izdavanja indeksa)
  • prije početka akademske godine 2010/2011, svi primljeni kandidati moraju priložiti svjedodžbe od 1. do 4. razreda (ukoliko iste već nisu predane prilikom motivacijskog intervjua) i svjedodžbu o završnom ispitu (maturalna svjedodžba)

Za sve dodatne informacije, pitanja i pomoć, molimo vas da se obratite Odjelu za komunikacije: Ana Belić (01.4881.832, ana.belic@vern.hr ) i Matea Šumak (01.4881.833, matea@zsm.hr)

 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 

Poslovna informatika
na vrh