University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Turizam - turistički i hotelski menadžment








Predmeti i ishodi

Turizam - turistički i hotelski menadžment

Predmeti

       Ishodi predmeta

1. semestar

       Po uspješnom svladavanju predmeta, studenti će moći:

Informatika za uredsko poslovanje 1

  • prikazati osnovne i elemente naprednih tehnika korištenja računala u ms windows okruženju
  • prepoznati osnovne gradivne elemente neuređenog teksta i njegovu strukturu
  • interpretirati primjer korektno strukturiranog neuređenog teksta
  • objasniti metode i osnovne postupke uređivanja teksta
  • upotrijebiti tehnike uređivanja teksta prema zadanom predlošku
  • osmisliti primjer vlastitog dizajna teksta
  • primijeniti postupke manipulacije uređenim tekstom, finalnog uređenja i prijeloma teksta te pripreme za ispis
  • izvesti samostalno pripremljenu prezentaciju.

Mikroekonomija

  • objasniti temeljne mikroekonomske pojmove koje izučava ekonomska znanost
  • navesti razliku uvjeta poslovanja gospodarskih subjekata na tržištu savršene i nesavršene konkurencije
  • opisati kako se formiraju cijene i kako elastičnost potražnje utječe na visinu ostvarenog prihoda poduzeća
  • protumačiti što je profit i koji su mogući načini njegova rasta te modeli raspodjele
  • identificirati vrste troškova i spoznati što je upravljanje troškovima  
  • interpretirati značaj funkcije proizvodnje te specifičnosti radno intenzivne i kapitalno intenzivne proizvodnje
  • koristiti poslovni alat točke pokrića u planiranju poslovnih aktivnosti
  • prikazati specifičnosti financijskih elemenata poslovanja poduzeća i pokazatelje uspješnosti poslovanja.

Osnove poslovne psihologije i komuniciranja

  • opisati psihologiju kao znanstvenu disciplinu
  • interpretirati rezultate psihologijskih istraživanja
  • razlikovati osnovne psihološke procese
  • objasniti razlike i funkcije verbalne i neverbalne komunikacije
  • primijeniti vještine uspješne prezentacije
  • opisati osnovne principe asertivne komunikacije
  • analizirati kulturalne razlike 
  • identificirati pravila međukulturalne komunikacije.

Osnove turizma

  • objasniti osnovne pojmove u turizmu
  • protumačiti preduvjete, važnost i obilježja turizma
  • opisati proces nastanka i razvoja turizma
  • identificirati činitelje razvoja, oblike i vrste turizma
  • analizirati turističke motive
  • interpretirati djelovanja i učinke turizma
  • prikazati mjere turističke politike i organizaciju turizma u RH
  • opisati proces planiranja u skladu s načelima održivog razvoja turizma.

Engleski jezik u turizmu 1

  • opisati djelatnosti i moguća zanimanja vezana uz turizam
  • sastaviti cv u europassu ili sličnom formatu i molbu za zapošljavanje na temelju uvjeta objavljenih u oglasu
  • objasniti organizaciju, povijesni razvoj turizma i osnovne razloge putovanja
  • prezentirati osnovna obilježja neke turističke destinacije
  • prikazati specifičnosti organizacije putovanja putem turističkih posrednika i različitih vrsta putovanja
  • primijeniti u odgovarajućoj situaciji pojmove vezane uz organizaciju putovanja i osnove financija u turizmu
  • upotrijebiti u odgovarajućem kontekstu koncepte izravnih i neizravnih pitanja, izražavanja slaganja i neslaganja, kratkih odgovora i gramatičkih konstrukcija kao što su" tag questions"
  • koristiti dio općih jezičnih kompetencija na razini b1, a dio na razini b2 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

Gospodarska matematika

  • nabrojati osnovne modele matematičke ekonomije
  • primijeniti pravila postotnog računa u izračunima koji se koriste u ekonomiji
  • objasniti razliku između jednostavnog i složenog kamatnog računa
  • upotrijebiti odgovarajuću vrste kamatnog računa u rješavanju praktičnih problema
  • izračunati ratu i otplatnu tablicu kredita s različitim parametrima (način otplate, dinamika otplate)
  • procijeniti opravdanost ulaganja koristeći metode diskontiranja vrijednosti
  • izračunati derivacije osnovnih funkcija
  • interpretirati rezultate primjene diferencijalnog računa u ekonomiji.

2. semestar

Informatika za uredsko poslovanje 2

  • prepoznati područja primjene računalnih tabličnih kalkulatora
  • prikazati osnovne i elemente naprednih tehnika korištenja alata ms excel
  • povezati znanja iz područja financija i poslovne matematike s upotrebom informatičkih sredstava
  • primijeniti tablični kalkulator pri aritmetičkim i financijskim izračunima
  • objasniti pojmove izdvajanja (referenciranja) podataka i način njihove primjene
  • koristiti tablični kalkulator kod analize i rješavanja numeričkih zadaka u praksi
  • upotrijebiti tablični kalkulator kod predstavljanja financijskih i poslovnih rezultata
  • demonstrirati izradu otplatnog plana u ms excelu.

Poslovna statistika

  • objasniti osnovne statističke pojmove i njihovu ulogu
  • prikazati podatke tablično i grafički
  • interpretirati podatke zadane tablično ili grafički
  • protumačiti osnovne statističke pokazatelje
  • koristiti deskriptivnu statističku analizu na konkretnom primjeru
  • provesti korelacijsku analizu
  • izvesti jednostavnu regresijsku analizu zadanih podataka
  • primijeniti analizu vremenskog niza.

Poslovni hrvatski jezik

  • razlikovati standardni jezik od razgovornog govora
  • koristiti se pravopisnom jezičnom normom u poslovanju 
  • primijeniti pravogovornu normu u poslovanju i svakodnevnom životu
  • oblikovati poslovna pisma i dopise
  • napisati pisma vezana uz zaposlenje
  • upotrijebiti terminologiju poslovne komunikacije za područje turizma
  • formulirati najčešća poslovna pisma i dopise u turizmu 
  • koristiti odgovarajuće priručnike za usavršavanje u jezičnom standardu.

Ekonomsko turistička geografija

  • prepoznati ulogu prirodnih i antropogenih faktora za razvoj hrvatskog i svjetskog turizma
  • prikazati pojedine vrste turizma i njihovu rasprostranjenost u hrvatskoj i svijetu
  • opisati prirodna i gospodarska obilježja hrvatske i te njene turističke regije, destinacije i atrakcije
  • razlikovati u osnovnim značajkama gospodarska obilježja i glavne turističke destinacije Europe i svijeta
  • identificirati ključne gospodarske i turističke regije i destinacije na geografskoj karti
  • identificirati glavne turističke atrakcije u svijetu
  • objasniti razlike u ulozi i važnosti turizma u različitim svjetskim gospodarstvima i kulturama
  • diskutirati uzroke svjetskih turističkih kretanja.

Engleski jezik u turizmu 2

  • opisati sadržaje, odjele, tipične poslove i radne zadatke u velikom i malom hotelu
  • protumačiti potrebne sposobnosti za obavljanje određenog posla u turizmu i oblike isplate plaće i drugih pogodnosti za radnika
  • provesti proces jednostavnije rezervacije, pritužbe, te preuzimanja i predaje poruke za potrebe turista telefonom i u pisanom obliku
  • objasniti specifične zahtjeve kod turističkih putovanja u inozemstvo i ugovaranja polica osiguranja za turiste
  • prezentirati osnovna obilježja putovanja zrakoplovom, lokalnog prijevoza i uvjete iznajmljivanja vozila
  • primijeniti osnovne pojmove iz struke, te pojmove vezane uz naručivanje hrane i pića u kontekstu nacionalne i internacionalne kuhinje
  • prikazati specifičnosti organizacije putovanja vezanih uz posebne interese turista
  • koristiti opće jezične kompetencije na minimalnoj razini b2 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

3. semestar

Menadžment

  • objasniti povijesni razvoj menadžmenta i njegov utjecaj na poduzeće
  • diskutirati o važnosti organizacijske kulture, društvene odgovornosti i menadžerske etike
  • analizirati vanjske i unutarnje čimbenike s kojima se menadžeri suočavaju u poslovnom okruženju
  • opisati prirodu, svrhu i proces planiranja, organiziranja, vođenja i kontroliranja
  • upotrijebiti faze integralnog procesa odlučivanja za kvalitetno donošenje korporativnih odluka
  • demonstrirati poznavanje raznih vrsta organizacijskih struktura
  • prikazati aktivnosti upravljanja ljudskim resursima
  • identificirati ključne kompetencije uspješnog menadžera i vođe.

Osnove marketinga

  • objasniti osnovne pojmove u marketingu
  • protumačiti ulogu i važnost marketinga u društvu i na globalnom tržištu
  • opisati proces nastanka i razvoja marketinga te njegovu ulogu u suvremenom poslovanju
  • identificirati činitelje marketinškog okruženja i marketinških istraživanja
  • primijeniti osnovne marketinške strategije segmentiranja i pozicioniranja
  • upotrijebiti osnovne marketinške alate u jednostavnijim poslovnim slučajevima
  • razlikovati posebnosti marketinga usluga
  • prezentirati osnovne elemente procesa izrade marketinškog plana.

Računovodstvo

  • opisati pojam, značaj i ulogu računovodstva kao informacijske funkcije
  • objasniti knjigovodstveni proces kao temelj financijskog računovodstva
  • primijeniti temeljne koncepte i kategorije računovodstva
  • koristiti osnovne koncepte i tehnike u evidenciji poslovnih događaja,
  • upotrijebiti različite  metode u sastavljanju financijskih izvještaja
  • interpretirati informacije proizašle iz financijskih izvještaja
  • objasniti regulativne i konceptualne okvire računovodstva
  • primijeniti različite postupke u analizi financijskih izvještaja.

Upravljanje turističkom destinacijom

  • objasniti koncept razvoja, faktore atraktivnosti, i životni ciklus turističke destinacije
  • protumačiti ulogu turističke destinacije u stvaranju turističkog proizvoda
  • opisati faktore utjecaja na turističku destinaciju i pojam upravljanja turističkom destinacijom
  • identificirati ulogu, značaj i ciljeve različitih interesnih skupina u upravljanju turističkom destinacijom
  • razlikovati procese strateškog i marketinškog planiranja u turističkoj destinaciji
  • koristiti instrumente upravljanja turističkom destinacijom
  • interpretirati rezultate različitih metoda mjerenja kvalitete upravljanja turističkom destinacijom
  • opisati različite primjere organizacija za upravljanje turističkom destinacijom.

Ekonomika turizma

  • opisati ekonomske karakteristike ponude i potražnje u turizmu
  • objasniti ekonomske učinke turizma
  • diskutirati o ekonomskim učincima turizma iskazane kao rezultat različitih modela mjerenja
  • identificirati najvažnije međunarodne ekonomske aspekte turizma
  • interpretirati rezultate analiza i evaluacija projekata u turizmu
  • prepoznati važnost i posljedice investicija u turizmu
  • razlikovati konkurentske strategije turističkih destinacija i načine mjerenja konkurentnosti
  • usporediti osnovne pokazatelje poslovanja poslovnih subjekata u turizmu.

Drugi strani jezik u turizmu 1 (talijanski ili njemački)

  • definirati najvažnije osnovne pojmove i trendove u turizmu
  • opisati djelatnosti i najvažnija zanimanja vezana uz turizam
  • imenovati najvažnije motive te elemente turističkih putovanja
  • navesti osnovna obilježja različitih prijevoznih sredstava i smještajnih objekata
  • objasniti specifičnosti oblikovanja programa i ponuda turističkih agencija
  • primijeniti u odgovarajućoj situaciji osnovne pojmove vezane uz boravak turista u destinaciji
  • upotrijebiti na primjeren način najvažnije pojmove vezane uz organizaciju i pripremu turističkih putovanja
  • koristiti dio općih jezičnih kompetencija na razini a1, a dio na razini a2 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

4. semestar

Organizacijska psihologija

  • identificirati interindividualne razlike koje uvjetuju radnu uspješnost
  • opisati sastavnice emocionalne inteligencije i emocionalne kompetencije
  • razlikovati teorije (radne) motivacije
  • analizirati načela i obilježja timskog rada
  • objasniti kreativne načine razmišljanja i kreativne tehnike
  • primijeniti osnovne principe uspješnog upravljanja vremenom
  • usporediti osnovne stilove rukovođenja
  • prezentirati rezultate jednostavnijeg istraživačkog zadatka iz područja organizacijske psihologije.

Osnove financija poduzeća

  • opisati osnovne pojmove, strukture i funkcije na razini financijskog sustava i financija poduzeća
  • izračunati vremensku vrijednost novca
  • objasniti odnos prinosa i rizika
  • interpretirati glavne financijske pokazatelje poslovanja poduzeća
  • procijeniti isplativost ulaganja u jednostavnije investicijske projekte primjenom različitih metoda analize investicijskih projekata
  • objasniti metode i postupak financijskog planiranja
  • opisati jednostavnije izvore financiranje poduzeća
  • analizirati upravljanje tekućom imovinom i financijske aspekte poslovanja poduzeća u međunarodnom okruženju.

Strateški menadžment

  • objasniti ključne pojmove i temeljne koncepte strateškog menadžmenta
  • interpretirati ulogu korporativnog upravljanja i važnost menadžerske etike u organizaciji
  • identificirati vanjske i unutarnje čimbenike organizacije i njihov utjecaj na razvoj i provedbu strategija
  • koristiti se analitičkim alatima strateškog menadžmenta
  • osmisliti etička strateška rješenja u organizaciji
  • provesti stratešku reviziju (audit) organizacije (profitne ili neprofitne)
  • primijeniti koncepte strateškog menadžmenta u analizi studija slučajeva
  • prezentirati poslovne projekte i primjere dobre prakse strateškog menadžmenta.

Pravo u turizmu

  • imenovati najvažnije izvore prava i temeljne oblike poslovanja
  • objasniti odnos države i turizma i organizacijsku strukturu turizma
  • identificirati glavne izvore prava u turizmu te njihovu hijerarhiju i redoslijed primjene
  • protumačiti odredbe propisa koji reguliraju ugostiteljsko poslovanje
  • protumačiti odredbe propisa koji reguliraju pružanje usluga u turizmu
  • protumačiti odredbe propisa koji reguliraju rad turističkih zajednica i njihovo financiranje
  • navesti obveze ugovorih strana pri sklapanju ugovora između davatelja usluga i izravnih korisnika u turizmu
  • navesti obveze ugovorih strana pri sklapanju ugovora između turističkih agencija, davatelja usluga i izravnih korisnika u turizmu.

Održivi turizam

  • objasniti osnovne pojmove, koncepte i kodekse u održivom turizmu
  • opisati različite elemente konteksta održivog turizma
  • protumačiti utjecaj i posljedice korištenja prirodnih i društvenih resursa u turizmu
  • upravljati rješavanjem jednostavnijih konflikata pri korištenju prirodnih i društvenih resursa u turizmu
  • predložiti jednostavniji marketinški plan za održivi turistički proizvod
  • prikazati primjere dobre i loše prakse menadžmenta održivog turizma u ugostiteljstvu
  • prikazati primjere dobre i loše prakse menadžmenta održivog turizma u turističkom posredovanju i organizaciji kongresa i događanja
  • prikazati primjere dobre i loše prakse menadžmenta održivog turizma u upravljanju turističkim atrakcijama, prijevozom i turističkom destinacijom.

Drugi strani jezik u turizmu 2 (talijanski ili njemački)

  • opisati najvažnije vrste i kategorije smještajnih kapaciteta
  • navesti sadržaje i usluge koje se uobičajeno pružaju u hotelima
  • identificirati specifičnosti poslovanja i organizacijske dijelove restorana
  • objasniti osnovna obilježja turističke destinacije na primjeru hrvatskih regija
  • prikazati atrakcije i mogućnosti korištenja sadržaja na primjeru neke hrvatske turističke destinacije
  • upotrijebiti najvažnije osnovne pojmove vezane uz rezervaciju smještaja i pružanje drugih usluga u hotelima
  • primijeniti najvažnije osnovne pojmove vezane uz rezervacije stola, naručivanje hrane i pića u kontekstu nacionalne i internacionalne kuhinje
  • koristiti se općim jezičnim kompetencije na minimalnoj razini a2 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

5. semestar

Ugostiteljski smjer -HOTELSKI MENADŽMENT

Osnove ugostiteljstva

  • objasniti specifično poslovno okruženje ugostiteljstva
  • razlikovati vrste i kategorije ugostiteljskih objekata
  • opisati povijesni razvoj ugostiteljstva u Europi, SAD-u, Hrvatskoj i u Zagrebu
  • prikazati karakterističnu primjenu osnovnih funkcija menadžmenta u ugostiteljstvu
  • interpretirati posljedice razvoja ugostiteljstva u Hrvatskoj i svijetu
  • usporediti specifičnosti različitih vrsta hotela i njihovih poslovnih filozofija
  • procijeniti djelovanja i posljedice trendova koji utječu na ugostiteljstvo i posebice hotelijerstvo
  • prezentirati primjere dobre i loše prakse u ugostiteljstvu.

Tehnologija ugostiteljskog proizvoda

  • objasniti tipove i vrste ugostiteljskog proizvoda, trendove u industriji, vlasničke odnose i načine operiranja
  • identificirati primjerene načine tržišnog pozicioniranja i istraživanja tržišta
  • prikazati proces odabira lokacije, razvoja koncepta i dizajn proizvoda s tržišno prihvatljivim karakteristikama
  • interpretirati proces planiranja, definiranja strategije razvoja, razvoj proizvoda i menadžment branda
  • usporediti rezultate predinvesticijskih studija, opcije programiranja sadržaja i preliminarnih analiza troškova
  • prezentirati sve elemente tehnologije hotela
  • procijeniti utjecaj tehnološkog, financijskog i pravnog okvira na razvoj ugostiteljskog proizvoda
  • predložiti plan razvoja novog ugostiteljskog proizvoda.

Menadžersko računovodstvo u ugostiteljstvu

  • opisati pojam i ulogu menadžerskog računovodstva u informacijskom sustavu ugostiteljskog poduzeća
  • objasniti specifičnosti informacijskog sustava ugostiteljskog poduzeća.
  • koristiti različite metode procjene i upravljanja troškovima te računovodstvo odgovornosti kao instrument operativnog upravljanja
  • primijeniti postupak budžetiranja u hotelijerstvu
  • interpretirati važnost i međuzavisnost operativnog i strategijskog računovodstva u upravljačkom sustavu
  • procijeniti vrijednost informacija strategijskog računovodstva za strateški menadžment
  • prezentirati vrijednosno i kvalitativno izražene informacije menadžerskog računovodstva
  • usporediti temeljne pokazatelje za mjerenje održivog razvoja.

Informacijske tehnologije u ugostiteljstvu

  • objasniti osnovne pojmove informacijsko komunikacijskih tehnologija (ict)
  • opisati specifičnosti odnosa ict-a i turizma
  • interpretirati primjene ict-a na strani ponude i potražnje
  • protumačiti važnost hotelskih informacijskih sustava za menadžment hotela
  • identificirati osnovne funkcije kompjutorskih programa za različite odjele hotela
  • identificirati osnovne funkcije kompjutorskih programa za različite funkcije hotela
  • prezentirati povezivanje različitih aplikacija u integralnom hotelskom informacijskom sustavu
  • predložiti odabir kompjutorskog sustava i način njegove implementacije.

Engleski jezik u turizmu i ugostiteljstvu 3

  • prezentirati proizvode, usluge, ideje, znamenitosti, turističke atrakcije, projekte i poslovne prilike u turizmu
  • opisati vrste i oblike turizma, različite tržišne segmente i njima primjerene načine oglašavanja i promocije
  • protumačiti važnost prikupljanja povratnih informacija od gostiju i vođenja programa lojalnosti
  • objasniti osnovne statističke pokazatelje u turizmu
  • provesti sve faze jednostavnijeg poslovnog sastanka i pregovora
  • upotrijebiti osnovne pojmove vezane uz organizaciju sastanaka, poslovnih i poticajnih putovanja, konferencija i događanja
  • prikazati trendove u turizmu, osnovne pojmove održivog turizma i primjere odgovornog ponašanja turista
  • koristiti dio općih jezičnih kompetencija na razini b2, a dio na razini c1 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

Drugi strani jezik u turizmu 3 (talijanski ili njemački)

  • prikazati osnovna obilježja proizvoda, usluga, znamenitosti, turističkih atrakcija i projekata u turizmu
  • opisati najvažnije tržišne segmente u turizmu i njima primjerene načine oglašavanja i promocije
  • objasniti elemente izrade životopisa i uspješnog razgovora za zapošljavanje
  • identificirati najvažnije turističke atrakcije i potencijale Italije kao turističke zemlje / zemalja njemačkog govornog područja
  • navesti glavne trendove na tržištu, navike i ponašanja talijanskih turista / turista iz zemalja njemačkog govornog područja
  • upotrijebiti najvažnije pojmove vezane uz proces rezerviranja i prodaju usluga u turizmu i rješavanje pritužbi
  • primijeniti najvažnije pojmove vezane uz doček i ispraćaj gostiju, davanje informacija i usluge u hotelu
  • koristiti dio općih jezičnih kompetencija na razini a2, a dio na razini b1 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

Destinacijski smjer -TURISTIČKI MENADŽMENT

Promet u turizmu

  • objasniti pojmove prometa i prijevoza, prometnog sustava i koncept održivog razvoja prometa
  • prikazati proces prometnog planiranja u gradovima, turističkim destinacijama i regijama
  • opisati povezanost turizma i različitih vrsta prijevoza
  • interpretirati značajke različitih vrsta prometne dostupnosti te rezultate mjerenja prometne dostupnosti
  • procijeniti efekte tranzitnog turizma i rada pratećih uslužnih objekata uz ceste
  • prezentirati specifičnosti upravljanja parkiranjem te prometom u područjima pod zaštitom
  • prikazati primjere dobre i loše prakse upravljanja prometom u turističkoj destinaciji
  • predložiti projektne ideje za korištenje različitih prijevoznih sredstava kao turističkih atrakcija.

Turističke atrakcije i oblici turizma

  • objasniti osnovne pojmove, modele klasifikacije i veze turističkih atrakcija i aktivnosti
  • opisati pojedine skupine turističkih atrakcija
  • prikazati proces upravljanja turističkom atrakcijom u funkciji stvaranja turističkog proizvoda
  • interpretirati proces evolucije turizma i značajke suvremenih trendova i oblika turizma
  • analizirati učinke odmorišnog turizma kao glavnog oblika turizma
  • procijeniti djelovanja posebnih oblika turizma na prirodne i društvene resurse i atrakcije
  • prikazati primjere dobre i loše prakse razvoja posebnih oblika turizma
  • predložiti projektne ideje za razvoj turizma posebnih interesa ovisno o raspoloživim turističkim atrakcijama.

Menadžersko računovodstvo u TZ-u i TA-u

  • opisati pojam i ulogu menadžerskog računovodstva u informacijskom sustavu turističkih subjekata
  • objasniti specifičnosti informacijskog sustava turističkih agencija i turističkih zajednica
  • koristiti se različitim metodama procjene i upravljanja troškovima te računovodstvom odgovornosti kao instrumentom operativnog upravljanja
  • primijeniti postupak budžetiranja u turističkim zajednicama i agencijama
  • interpretirati važnost i međuzavisnost operativnog i strategijskog računovodstva u upravljačkom sustavu
  • procijeniti vrijednost informacija strategijskog računovodstva za strateški menadžment
  • prezentirati vrijednosno i kvalitativno izražene informacije menadžerskog računovodstva
  • usporediti temeljne pokazatelje za mjerenje održivog razvoja.

Informacijske tehnologije za destinaciju

  • objasniti osnovne pojmove informacijsko komunikacijskih tehnologija (ict) i važnost interneta u turizmu
  • opisati specifičnosti odnosa ict-a i turizma
  • interpretirati primjene ict-a u destinacijskim menadžment organizacijama (dmo) i kompanijama (dmc)
  • protumačiti važnost i primjenu ict-a u turističkom marketingu
  • identificirati osnovne funkcije različitih informacijskih sustava u turizmu (crm, dis, gis)
  • identificirati osnovne funkcije različitih elektroničkih distribucijskih sustava u turizmu (gds, ids)
  • prezentirati mogućnosti upravljanja elektroničkom distribucijom turističkih proizvoda (channel management)
  • predložiti rješenje za elektroničku prodaju i/ili prezentaciju proizvoda turističke agencije.

Engleski jezik u turizmu i ugostiteljstvu 3

  • prezentirati proizvode, usluge, ideje, znamenitosti, turističke atrakcije, projekte i poslovne prilike u turizmu
  • opisati vrste i oblike turizma, različite tržišne segmente i njima primjerene načine oglašavanja i promocije
  • protumačiti važnost prikupljanja povratnih informacija od gostiju i vođenja programa lojalnosti
  • objasniti osnovne statističke pokazatelje u turizmu
  • sprovesti sve faze jednostavnijeg poslovnog sastanka i pregovora
  • upotrijebiti osnovne pojmove vezane uz organizaciju sastanaka, poslovnih i poticajnih putovanja, konferencija i događanja
  • prikazati trendove u turizmu, osnovne pojmove održivog turizma i primjere odgovornog ponašanja turista
  • koristiti se dijelom općih jezičnih kompetencija na razini b2, a dijelom na razini c1 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

Drugi strani jezik u turizmu 3 (talijanski ili njemački)

  • prikazati osnovna obilježja proizvoda, usluga, znamenitosti, turističkih atrakcija i projekata u turizmu
  • opisati najvažnije tržišne segmente u turizmu i njima primjerene načine oglašavanja i promocije
  • objasniti elemente izrade životopisa i uspješnog razgovora za zapošljavanje
  • identificirati najvažnije turističke atrakcije i potencijale Italije kao turističke zemlje / zemalja njemačkog govornog područja
  • navesti glavne trendove na tržištu, navike i ponašanja talijanskih turista / turista iz zemalja njemačkog govornog područja
  • upotrijebiti najvažnije pojmove vezane uz proces rezerviranja i prodaju usluga u turizmu i rješavanje pritužbi
  • primijeniti najvažnije pojmove vezane uz doček i ispraćaj gostiju, davanje informacija i usluge u hotelu
  • koristiti se dijelom općih jezičnih kompetencija na razini a2, a dijelom na razini b1 zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (cef).

6. semestar

Destinacijski smjer - TURISTIČKI MENADŽMENT

Menadžment  turističkih zajednica

  • opisati pojam, vrste, postupak registracije i tijela turističke zajednice;
  • objasniti zadaće djelovanja, sadržaj akata, ostvarivanje prihoda i model odabira predstavnika u tijela turističkih zajednica
  • protumačiti način gospodarenja u turističkim zajednicama i prateće dokumente
  • prikazati organizaciju rada tijela turističke zajednice, turističkog ureda, i turističko informativnog centra (tic)
  • upotrijebiti osnovne alate za razvoj turizma i turističkog proizvoda destinacije
  • analizirati kvantitativne i kvalitativne pokazatelje turističkog prometa u turističkoj destinaciji
  • upravljati pripremom i provedbom aktivnosti ili projekta u koordinaciji s drugim subjektima
  • osmisliti projekt turističke zajednice za dobivanje potpore ili subvencije.

Marketing turističke destinacije

  • opisati obilježja turističkog tržišta i ponašanje potrošača u turizmu
  • objasniti važnost analize konkurencije, istraživanja i segmentacije tržišta, te tržišnog pozicioniranja
  • protumačiti posebnosti marketinga turističke destinacije
  • prikazati proces planiranja marketinga turističke destinacije
  • primijeniti različite modele razvoja i unapređenja turističkog proizvoda destinacije
  • voditi aktivnosti vezane uz suradnju s nositeljima turističke ponude destinacije
  • osmisliti promotivnu kampanju ili projekt destinacijskog marketinga
  • upravljati provedbom promotivnom kampanjom ili projektom destinacijskog marketinga.

Menadžment turističkih agencija

  • opisati pojam  i razloge nastanka turističkih agencija
  • objasniti zadatke, funkcije i perspektive razvoja turističkih agencija
  • protumačiti ulogu turističkih agencija u distribuciji usluga u turizmu
  • prikazati proces strateškog i operativnog planiranja i odlučivanja u turističkim agencijama
  • upotrijebiti osnovne alate organiziranja i upravljanja ljudskim potencijalima u turističkim agencijama
  • analizirati informacije vezane uz poslovni rezultat i uspješnost poslovanja turističkih agencija
  • upravljati malom turističkom agencijom ili odjelom u većoj turističkoj agenciji
  • osmisliti poslovni plan za pokretanje male turističke agencije kao vlastitog poduzetničkog projekta.

Marketing turističkih agencija

  • opisati obilježja turističkog tržišta i ponašanja potrošača usluga turističkih agencija
  • objasniti specifičnosti planiranja, organizacije i odlučivanja u marketingu turističkih agencija
  • protumačiti posebnosti marketinga poslovnih putovanja i putovanja za osobne potrebe
  • prikazati marketinški proces usluga koje organiziraju turističke agencije
  • prikazati marketinški proces posredničkih i drugih usluga turističkih agencija
  • voditi osnovne marketinške operacije u turističkoj agenciji
  • osmisliti marketing plan za jednu liniju proizvoda turističke agencije
  • upravljati provedbom marketinškog plana za jednu liniju proizvoda turističke agencije.

Menadžment  manifestacija

  • opisati pojam, oblike, vrste, i važnost događanja i manifestacija za turističku destinaciju
  • objasniti perspektive razvoja i ulogu poduzeća za menadžment događanja i manifestacija
  • protumačiti ulogu animacije kao sredstva kreiranja i upravljanja doživljajem
  • prikazati proces kreiranja i razvoja, planiranja te osiguravanja potrebnih resursa za organizaciju događanja i manifestacija
  • upotrijebiti osnovne alate operativne provedbe događanja i manifestacija
  • analizirati informacije vezane uz poslovni rezultat i uspješnost događanja i manifestacija
  • upravljati pripremom i provedbom manjeg događanja ili segmentom pripreme i provedbe manifestacije
  • osmisliti poslovni plan za organizaciju događanja kao vlastiti poduzetnički projekt.

Marketing  manifestacija

  • opisati obilježja tržišta i ponašanje potrošača događanja i manifestacija
  • objasniti važnost istraživanja i segmentacije tržišta, te stvaranja teme i imidža događanja primjerene ciljanoj skupini potrošača, odnosno tržišnoj niši
  • protumačiti posebnosti marketinga događanja i manifestacija
  • prikazati proces definiranja ciljeva, strategija i taktika marketinga događanja i manifestacija
  • primijeniti različite alate financiranja događanja i manifestacija
  • voditi promociju, prodaju i ostale marketinške operacije u organizaciji događanja i manifestacija
  • osmisliti marketinški plan za jedno događanje
  • upravljati provedbom marketinškog plana za jedno događanje.

Menadžment kongresa

  • opisati pojam, oblike, vrste, i važnost organizacije skupova za turističku destinaciju
  • objasniti perspektive razvoja i trendove u kongresnoj industriji te ulogu poduzeća za profesionalnu organizaciju kongresa
  • protumačiti odnose i važnost pojedinih dionika na tržištu organizacije kongresa i drugih skupova
  • prikazati proces planiranja i pripreme kongresa i drugih skupova
  • upotrijebiti osnovne alate operativne provedbe kongresa i drugih skupova
  • analizirati informacije vezane uz poslovni rezultat i uspješnost organizacije kongresa i drugih skupova
  • osmisliti bid book za organizaciju kongresa
  • upravljati pripremom i provedbom manjeg skupa ili segmentom pripreme i provedbe konferencije ili kongresa.

Marketing kongresa

  • opisati obilježja i razvoj ponude te ulogu različitih subjekata u marketingu kongresa
  • objasniti posebnosti tržišta organizacije skupova i marketinškog miksa kongresa i kongresne destinacije
  • prikazati proces definiranja ciljeva, strategija i taktika marketinga kongresa i kongresne destinacije
  • protumačiti sastavnice kongresa i drugih skupova kao turističkih proizvoda
  • primijeniti različite alate financiranja kongresa i drugih skupova
  • voditi promociju, prodaju i ostale marketinške operacije u organizaciji kongresa i drugih skupova
  • osmisliti marketinški plan za jedan manji skup
  • upravljati provedbom marketinškog plana za jedan manji skup.

Ugostiteljski smjer - HOTELSKI MENADŽMENT 

Menadžment hotela

  • objasniti organizaciju hotela kroz odjele i funkcije hotela
  • opisati posebne zadaće svakog od odjela i funkcije hotela
  • prikazati specifičnosti upravljanja svakim od odjela i svim funkcijama hotela
  • protumačiti značajke upravljanja različitim događanjima u hotelu
  • upotrijebiti osnovne alate za upravljanje dodanom vrijednošću u hotelu
  • upravljati odjelom hotela.
  • primijeniti specifične alate za upravljanje odjelima u posebnim vrstama hotela
  • formulirati plan i odgovarajuća izvješća o radu odjela hotela.

Marketing hotela

  • opisati ulogu marketinga u poslovanju hotela
  • objasniti potrebe kupaca i potrošača, osobitosti i strukturu tržišta hotelskih usluga
  • protumačiti ulogu marketinga u strateškom planiranju hotelskog poslovanja
  • prikazati aktivnosti vezane uz istraživanje tržišta, segmentaciju tržišta, targeting i pozicioniranje hotelskog proizvoda
  • upotrijebiti osnovne marketinške alate u dizajniranju i upravljanju hotelskim proizvodom, formiranju cijena i plasmanu hotelskog proizvoda.
  • voditi promotivne kampanje, pr i oglašavanje, i prodaju usluga hotela koristeći tradicionalne i nove tehnologije u marketingu hotela
  • osmisliti jednostavniji marketinški plan hotela
  • upravljati provedbom jednostavnijeg marketinškog plana hotela.

Menadžment restorana i barova

  • objasniti pojam, vrste i tipove restorana
  • opisati inventar i tehnička pomagala u restoranima
  • prikazati specifičnosti pripremanja i posluživanja hrane i pića u restoranima i izvan ugostiteljskih objekata
  • protumačiti značajke ulaganja u restoransko poslovanje te održivog i konkurentnog poslovanja restorana
  • upotrijebiti osnovne alate za upravljanje financijama, nabavom, prodajom te ostalim administrativnim i operativnim segmentima poslovanja restorana
  • upravljati motivacijom, edukacijom kadrova i zaštitom na radu u restoranima
  • primijeniti proces razvoja i planiranja u restoranima
  • osmisliti poslovni plan za pokretanje poslovanja restorana kao vlastitog poduzetničkog projekta.

Marketing restorana i barova

  • opisati ulogu marketinga u poslovanju restorana
  • objasniti tržišno pozicioniranje restorana prema tržišnim segmentima
  • protumačiti elemente marketinškog miksa restorana
  • prikazati specifičnosti marketinga posebnih vrsta restorana
  • upotrijebiti osnovne marketinške alate u poslovanju restorana
  • voditi promotivne kampanje, pr i oglašavanje, tržišno umrežavanje, te prodaju usluga restorana
  • osmisliti marketinški plan za restoran
  • upravljati provedbom marketinškog plana za restoran.

Menadžment malih i srednjih smještajnih objekata

  • objasniti oblike organiziranja i razlike u menadžmentu malih, srednjih i velikih smještajnih objekata
  • opisati posebne vrste malih i srednjih smještajnih objekata u Hrvatskoj i svijetu
  • prikazati specifičnosti upravljanja posebnim vrstama malih i srednjih smještajnih objekata
  • protumačiti značajke organizacije administrativnih i operativnih segmenata poslovanja malih i srednjih smještajnih objekata
  • upotrijebiti osnovne alate za upravljanje financijama, nabavom, prodajom, operacijama i mjerenje učinkovitosti u malim i srednjim smještajnim objektima
  • upravljati motivacijom, edukacijom kadrova i zaštitom na radu u malim i srednjim smještajnim objektima
  • primijeniti proces razvoja i planiranja u malim i srednjim smještajnim objektima
  • osmisliti poslovni plan za pokretanje poslovanja malog ili srednjeg smještajnog objekta kao vlastitog poduzetničkog projekta.

Marketing malih i srednjih smještajnih objekata

  • opisati ulogu marketinga u poslovanju malih i srednjih smještajnih objekata
  • objasniti tržišno definiranje svrhe i namjene pojedinih vrsta malih i srednjih smještajnih objekata
  • protumačiti elemente marketinškog miksa malih i srednjih smještajnih objekata
  • prikazati specifičnosti marketinga posebnih vrsta malih i srednjih smještajnih objekata
  • upotrijebiti osnovne marketinške alate u poslovanju malih i srednjih smještajnih objekata
  • voditi promotivne kampanje, pr i oglašavanje, tržišno umrežavanje, te prodaju usluga malih i srednjih smještajnih objekata
  • osmisliti marketinški plan za mali i/ili srednji smještajni objekt
  • upravljati provedbom marketinškog plana za mali i/ili srednji smještajni objekt.

Menadžment kampova

  • opisati povijest razvoja, organizacijske sustave kamping turizma i obilježja kamping potražnje
  • objasniti pravni okvir i obilježja kamping turizma u Hrvatskoj
  • prikazati standarde kamping usluge
  • protumačiti značajke inovativnog kamping menadžmenta
  • upotrijebiti osnovne alate menadžmenta u poslovanju kampova
  • upravljati kamping operacijama u svim odjelima kampa
  • primijeniti specifične alate za upravljanje kvalitetom usluga i održivim poslovanjem kampova
  • formulirati poslovni plan za izgradnju i uređenje malog kampa.

Marketing kampova

  • opisati ulogu i obilježja marketinga u poslovanju kampova
  • objasniti specifičnosti kamping tržišta i obilježja kamping proizvoda
  • protumačiti važnost izgradnje odanosti kampista putem kvalitete kamping usluge
  • prikazati trendove i inovacije u pružanju kamping usluga
  • upotrijebiti osnovne marketinške alate u poslovanju kampova
  • voditi promotivne kampanje, pr i oglašavanje, tržišno umrežavanje i prodaju usluga kampova
  • osmisliti marketinški plan za kamp
  • upravljati provedbom marketinškog plana za kamp.
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
na vrh