University of Applied Sciences
Kontakt   HR | EN
Agencija za znanost i visoko obrazovanje Certifikat za uspješno upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 Erasmus sveučilišna povelja Superbrands EFMD QUDAL
 
Vijesti








Karijera u mesnoj industriji

Mesna industrija Gavrilović – Intervju s direktoricom ljudskih potencijala, Daškom Domljan

Mesna industrija Gavrilović osnovana je 1821. godine, iako se kao obrt spominje još 1690., zbog čega ju se s pravom može smatrati jednom od najstariji obiteljskih tvrtki u Europi. Opstojnost i konstantni razvoj mogu zahvaliti njegovanju poslovnih vrijednosti i ustrajanju na kvaliteti, što generacije potrošača i prepoznaju.

U intervjuu za VERN', direktorica Sektora upravljanja ljudskim potencijalima, Daška Domljan, objašnjava koja je misija i vizija kompanije, koje pogodnosti ostvaruju njihovi zaposlenici, te ima li među njima i bivših VERN'ovih studenata.

1. Možete li nam predstaviti viziju i misiju poslovanja tvrtke Gavrilović?

Daška Domljan: Gavrilović je  jedna od najstarijih, ako ne i najstarija obiteljska tvrtka i to ne samo na ovom području već i u Europi. Naša je vizija oduvijek bila, biti i ostati najbolja mesna industrija, što potvrđuje i naš slogan "Odlično je od Gavrilovića je! ", koji je ujedno i naša misija. Upravo to ustrajanje na kvaliteti i na inovativnosti uz poštivanje tradicije, omogućilo je Gavriloviću da čvrsto stane na noge i bez obzira na dramatične povijesne obrate opstane kroz stoljeća.

2. Kako je u vašoj tvrtki definirana politika upravljanja ljudskim potencijalima – područje motivacije, edukacije, zadovoljstva zaposlenika, napredovanja itd.?

Daška Domljan: Primjenjujemo različite motivacijske alate, kroz materijalno i nematerijalno nagrađivanje. U Gavriloviću pokušavamo raditi na  otvorenoj komunikaciji,  želimo da ljudi međusobno komuniciraju prijateljski i opušteno. Svaki naš zaposlenik ima pravo na topli obrok koji se priprema u našem restoranu, provodimo istraživanje zadovoljstva zaposlenika, isplaćujemo regres i božićnicu, dijelimo darove za djecu,  organiziramo team buildinge, proslave povodom dana tvrtke itd. Naravno, primjenjujemo i druge oblike nagrađivanja i motivacije, putem bonusa i stimulacija, što se posebno odnosi na odjel prodaje. Osim toga, svaki zaposlenik može anonimno ili otvoreno pohvaliti ili dati prijedlog poboljšanja procesa rada unutar Gavrilovića, u posebno, za tu svrhu pripremljenu kutiju.

3. Prolaze li novi zaposlenici kakav program uvođenja u posao?

Daška Domljan: Svaki novi zaposlenik obavezno prolazi kroz program uvođenja u posao koji traje od jednog dana do više tjedana, ovisno o razini. Svi novi zaposlenici upoznaju se s poviješću tvrtke, s našim vrijednostima i s procedurama koje su bitne za njegov segment.  Jasno tu su jos i obavezne dodatne edukacije iz zaštite na radu, HACCP-a, ISO procedure i slično. Naša služba u dogovoru s voditeljem, osmišljava i nadgleda program uvođenja u posao.

Svjesni smo da su zadovoljni i sretni zaposlenici temelj uspješne organizacije i zato su stručna usavršavanja i edukacije zaposlenika dio naše svakodnevnice.

4. Kakva je struktura vaših zaposlenika – prema dobi i stupnju obrazovanja?

Daška Domljan: Mi smo proizvodna tvrtka, pa kod nas prevladavaju zaposlenici sa srednjom stručnom spremom, prehrambeni i veterinarski  tehničari te mesari. U grupaciji imamo i jednog kolegu s VERN'a, koji je prvo radio u Gavriloviću kao prodajni predstavnik, a danas je asistent voditelja asortimana svježeg mesa u Dioni.

5. Koliko zaposlenika ukupno zapošljava tvrtka Gavrilović i osobe kojih struka su vaša glavna ciljna skupina za regrutiranje novih djelatnika?

Daška Domljan: Mesna industrija Gavrilović zapošljava oko 800 ljudi. Kada se ukaže potreba za novim djelatnicima, u proizvodnom djelu u najvećoj mjeri tražimo prehrambene tehnologe i veterinare, dok su nam za ostale odjele najinteresantniji kandidati ekonomske struke.

6. Imate li definiranu strategiju društveno odgovornog poslovanja (filantropija, ekologija, održivi razvoj, itd)?

Daška Domljan: Gavrilović je dio Petrinje, generacije Petrinjaca rade u Gavriloviću, a Petrinja je proglašena Gradom prve hrvatske salame. Petrinja i Gavrilović imaju zajedničke dugoročne ciljeve, pa je većina našeg društveno odgovornog djelovanja usmjerena upravo na ovaj kraj.

Podupiremo lokalne sportske klubove – hrvači Gavrilovića su godinama bili državni prvaci, organiziramo godišnje moto susrete, sudjelujemo u lokalnim eko projektima poput čiščenja korita rijeke Kupe, zajedno s lokalnom srednjom školom organiziramo stručne skupove na temu obiteljskog poslovanja, financiramo pučku kuhinju, itd.

7. Za kraj, možete li opisati kako izgleda jedan selekcijski postupak u vašoj tvrtki?

Daška Domljan: Prvi korak je da zajedno s voditeljem odjela  napravimo profil zaposlenika kojega tražimo, a zatim oglašavamo otvoreni natječaj. Poslove najčešće oglašavamo putem interneta, ali i putem našeg web portala. Zatim zaprimamo i pažljivo analiziramo pristigle zamolbe, te intervjuiramo i testiramo odabrane kandidate. Nakon što smo odabrali uži krug kandidata, vrlo često organiziramo situacijsku radionicu tijekom koje procjenjujemo i uspoređujemo  njihove kompetencije. Nakon toga  se provodi završni razgovor između kandidata, voditelja odjela i odjela ljudskih resursa, na kojem se donosi finalna odluka o zapošljavanju. 

 
Odjel za komunikacije
 
Datum objave: 20.7.2011.
 
Ključne riječi: alumni, ljudski-resursi, ljudski-potencijali, vern-alumni, Daška-Domljan, Gavrilović
 
Pošalji na: Pošalji na facebook Pošalji na twitter
 
Vezane novosti
 

na vrh