Program cjeloživotnog obrazovanja

Uvod u gerilsko komuniciranje

umijeće ratovanja u  PR@šumi

Znate li kako izazvati iznenađenje/šok kod publike? Kako u promidžbenoj prašumi privući pozornost velikog broja primatelja reklamnih poruka za relativno nisku cijenu? Koliko ste često uočili da poruke, čak i za one dobre proizvode i usluge ne dolaze do ciljane publike. Ili, što je još gore, da ih publika ne primjećuje? Dobrodošli u medijsku prašumu. Vaše glavno oružje je gerilsko komuniciranje.

Zbog velike količine medijskog i marketinškog sadržaja te šumova u komunikaciji, najučinkovitiji recept za pridobivanje pozornosti ciljane publike je iznenaditi ih – po mogućnosti nečim potpuno neočekivanim – u vidu sadržaja ili forme. Gerilsko komuniciranje stoga postaje sve češći oblik komunikacije velikih igrača na tržištu, ali i malih poduzetnika koji nemaju velike marketinške budžete.

Ovaj stručni obrazovni program cjeloživotnog obrazovanja izvodi se na Veleučilištu VERN’ u obliku dvodnevnih vikend seminara, s ukupnim trajanjem od 12 školskih sati.

Sadržaj programa

  • osnovni pojmovi, teorije i definicije gerilske komunikacije
  • alati, taktike i metode kojima se služi gerilska komunikacija
  • korištenje gerilske komunikacije na internetu
  • koristi i prednosti gerilske komunikacije
  • konkretni primjeri i studije slučaja
  • izrada plana gerilske kampanje na zadanu temu

Zašto upisati

  • pomoći će vam da shvatite što je gerilski marketing i kako funkcionira
  • naučit ćete kako primijeniti gerilski marketing u svom poslovanju te kako dugoročno povećati profitabilnost
  • naučit ćete kako primijeniti nekonvencionalne marketinške taktike u svom poslovanju i kako doprijeti do novih klijenata na nove načine
  • izradit ćete vlastiti prijedlog gerilskog komunikacijskog plana koji će proći evaluaciju iskusnih predavača i kolega

Za koga je namijenjeno

  • studentima koji žele steći dodatna znanja iz područja gerilskog komuniciranja
  • studentima VERN’a (sva studijska usmjerenja)
  • alumnijima VERN’a
  • stručnjacima (i onima koji to žele postati) iz područja marketinga, oglašavanja i komunikacija
  • malim i srednjim poduzetnicima
  • start-upovima i poduzetničkim entuzijastima
  • članovima strukovnih udruga HUOJ-a i HURA-e
  • udrugama civilnog društva

Istraži modul

Modul – Uvod u gerilsko komuniciranje
saznaj više

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na:

Igor Buzov, dipl. inf., predavač
igor.buzov@vern.hr
Trg bana Josipa Jelačića 3, 3. kat

Boška Relić
boska.relic@vern.hr
01/4881-826
Iblerov trg 10, Importanne Gallerija 1. kat

Cjeloživotno obrazovanje