CJELOŽIVOTNO OBRAZOVANJE

Uvod u storytelling

Osnovni podaci

Program: Uvod u storytelling – vještina pričanja korporativnih priča

Područje: Komunikacije, marketing, PR…

Razina: Stručni neformalni program.

Trajanje programa: 8 sati

Termin održavanja: Program se održava subotom, u prostorijama Veleučilišta VERN’.

Način izvođenja nastave: Teorijski dio – polaznici uče kako kreirati uvjerljive priče. Radionica/vježbe – polaznici primjenjuju alate kojima će stvoriti zainteresiranu publiku, vježbaju primjenu storytelling alata u osobnom i organizacijskom kontekstu i dobivaju feedback o primjeni alata (individualan i korporativan).

Uvjeti za završetak i stjecanje VERN’ovog certifikata: Kratka prezentacija na kraju radionice. Prisustvovanje seminaru.

Uvjeti upisa i cijena

Početak programa: lipanj 2019.

Minimalna grupa: 10 polaznika/ca.

Uvjeti za upis:

  • Državljanstvo RH ili državljanstvo EU.
  • Stečena najmanje srednja stručna sprema.
  • Znanje hrvatskog jezika.

Dokumenti potrebni za upis:

  • Preslika osobne iskaznice.
  • Dokaz o posjedovanju najmanje srednje stručne spreme.

Cijena programa u HRK: 1.500,00 kn (1.875,00 kn cijena s PDV-om)

Sadržaj programa

Okvirni sadržaj programa

  • storytelling kao alat razumijevanja i uređivanja svijeta
  • poslovno okruženje u doba velike zasićenosti informacijama i emocijama i nedostatka pažnje
  • što će korporacijama i menadžerima storytelling
  • sedam najvažnijih elemenata uspješnog storytellinga: publika, poruka, kontekst, emocija, interakcija, (closing), trikovi
  • storytelling menadžment i elevator-pitch kultura

Kompetencije

  • kako koristiti storytelling za unapređenje poslovnih procesa
  • kako kreirati konkretne emotivno angažirajuće poruke
  • kako predstaviti svoje uspjehe i uvjerljivo komunicirati
  • kako stvoriti zainteresiranu i angažiranu publiku/slušatelje

Predavači

Iva Biondić, prodekanica za strateški razvoj Veleučilišta VERN’
Bojan Mandić, konzultant

Uvod u storytelling