Program cjeloživotnog obrazovanja

Uvod u storytelling

vještina pričanja korporativnih priča

OSNOVNI PODACI O PROGRAMU
Naziv programa Uvod u storytelling – vještina pričanja korporativnih priča
Područje Komunikacije, marketing, PR…
Trajanje programa (sati) 8
Razina Stručni neformalni program.
Cijena programa u HRK

1.500,00 kn (1.875,00 kn cijena s PDV-om)

Mogućnost obročnog plaćanja
Minimalna grupa 10 polaznika/ca.
Način izvođenja nastave

Teorijski dio – polaznici uče kako kreirati uvjerljive priče.

Radionica/vježbe – polaznici primjenjuju alate kojima će stvoriti zainteresiranu publiku, vježbaju primjenu storytelling alata u osobnom i organizacijskom kontekstu i dobivaju feedback o primjeni alata (individualan i korporativan).
Uvjeti za upis

Državljanstvo RH ili državljanstvo EU.
Stečena najmanje srednja stručna sprema.
Znanje hrvatskog jezika.

Dokumenti potrebni za upis

Preslika osobne iskaznice.
Dokaz o posjedovanju najmanje srednje stručne spreme.

Početak programa

Travanj 2019.

Termin održavanja

Program se održava subotom, u prostorijama Veleučilišta VERN’.

Uvjeti za stjecanje VERN’ovog certifikata

Prisustvovanje seminaru.

RAZRADA PROGRAMA
Opis programa

Uvod u stroytelling radionica je na kojoj polaznici razvijaju vještinu pričanja korporativnih priča. Poslovna komunikacija je često birokratski hladna i dosadna, lišena emocija a time i mogućnosti da zainteresira slušatelja. Na ovoj radionici polaznici će naučiti kako svoje poruke, ideje, poslovne rezultate, prodajne ponude i slično zapakiraju u privlačne i angažirajuće narative.

Kome je program namijenjen

Zaposlenicima najrazličitijih organizacija koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine unutar i van organizacije a posebno onima koji često drže prezentacije, odgovorni su za prodaju, predstavljanje organizacije u javnosti…

Kompetencije

Polaznici radionice naučit će:

  • kako koristiti storytelling za unapređenje poslovnih procesa
  • kako kreirati konkretne emotivno angažirajuće poruke
  • kako predstaviti svoje uspjehe i uvjerljivo komunicirati
  • kako stvoriti zainteresiranu i angažiranu publiku/slušatelje
Okvirni sadržaj programa
  • storytelling kao alat razumijevanja i uređivanja svijeta
  • poslovno okruženje u doba velike zasićenosti informacijama i emocijama i nedostatka pažnje
  • što će korporacijama i menadžerima storytelling
  • sedam najvažnijih elemenata uspješnog storytellinga:
    • publika
    • poruka
    • kontekst
    • emocija
    • interakcija
    • (closing)
    • trikovi
  • storytelling menadžment i elevator-pitch kultura
Uvjeti za završetak programa

Kratka prezentacija na kraju radionice.

PODACI O PREDAVAČIMA
 

Iva Biondić, Prodekanica za strateški razvoj Veleučilišta VERN’

Bojan Mandić, konzultant

PRIJAVNICA

PRIJAVNICA NA PROGRAM

Uvod u storytelling