Program cjeloživotnog obrazovanja

Voditelj odjela recepcije

(Front Office Management)

Znate li da su djelatnici odjela recepcije u turizmu najčešće prvi ambasadori objekta, s kojima gosti prvo dolaze u kontakt? Koja znanja i vještine te interpersonalne osobine osoba mora posjedovati kako bi uspješno obavljala poslove na recepciji te kako bi svaki gost imao pozitivno iskustvo.

Stručni obrazovni program „Voditelj odjela recepcije“, koji se izvodi na Veleučilištu VERN’ uvodi polaznike u ključne procese u odjelu smještaja (recepcije i domaćinstva).

Program traje 160 sati, a usmjeren je na poštivanje visokih standarda u odnosu prema gostima, kao i prema ostalim odjelima s kojima odjel recepcije surađuje.

Zašto upisati

  • polaznici će steći teorijski okvir potreban za rad u odjelu recepcije te će se upoznati s mnoštvom pozitivnih i negativnih praktičnih primjera, što će im omogućiti kvalitetno i efikasno obavljanje radnih zadataka
  • znanja prenose predavači iz struke, s bogatim poslovnim iskustvom u ovom sektoru
  • sve veći zahtjevi tržišta za kvalitetnom uslugom zahtijevaju od djelatnika hotela posjedovanje stručnih znanja koja su stečena na kvalitetnim i cijenjenim obrazovnim institucijama
  • termini predavanja usklađeni prema standardima obrazovanja uz rad

Sadržaj programa

  • menadžment i organizacija hotela
  • menadžment i organizacija recepcije
  • izrada godišnjeg plana za odjel recepcije
  • upravljanje odjelom recepcije i domaćinstva
  • planiranje i upravljanje ljudskim resursima u odjelu recepcije
  • upravljanje timovima
  • vrste gostiju
  • ciklus kretanja gosta
  • poslovi prijema gosta
  • rezervacija hotelskih usluga i rezervacijski sustavi
  • principi poslovne komunikacije s gostom
  • poštovanje zdravstvenih i sigurnosnih standarda na radnom mjestu
  • značaj marketinga u hotelskom poslovanju
  • vrste, oblici i kanali prodaje hotelskih usluga
  • povećanje prodaje i zadržavanje postojećih klijenata
  • upravljanje odnosima s gostima
  • analiza poslovnih rezultata
  • industrija skupova
  • važnost dojma djelatnika recepcije
  • concierge
  • total quality management
  • dodatna vrijednost u hotelu

Za koga je namijenjeno

  • studentima koji žele steći dodatna znanja iz područja vođenja poslova recepcije
  • studentima VERN’a (sva studijska usmjerenja)
  • alumnijima VERN’a
  • stručnjacima u turizmu koji žele napredovati i razvijati svoju karijeru u području hotelijerstva i kamping turizma
  • zaposlenicima iz sektora hotelijerstva koji bi se željeli zaposliti na svom prvom rukovoditeljskom mjestu
  • zaposlenicima u odjelu turističkog smještaja (recepcija i domaćinstvo)
  • vlasnicima manjih hotelskih objekata koji žele upravljati svojim hotelom poštujući pravila struke
  • poduzetnicima koji upravljaju iznajmljivanjem većeg broja apartmana

Istraži modul

Modul – Voditelj odjela recepcije (Front Office Management)
saznaj više

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na:

Igor Buzov, dipl. inf., predavač
igor.buzov@vern.hr
Trg bana Josipa Jelačića 3, 3. kat

Boška Relić
boska.relic@vern.hr
01/4881-826
Iblerov trg 10, Importanne Gallerija 1. kat

Cjeloživotno obrazovanje