Voditelj odjela recepcije

(Front Office Management)

CILJEVI I ISHODI

Ciljevi programa

Polaznici će steći znanja, vještine i kompetencije za izvrsnost u poslovanju, za timski i samostalni rad, za organizaciju i rukovođenje procesima u odjelu recepcije.

Ishodi učenja

  • definirati poslovne funkcije operativnih odjela u hotelu
  • definirati poslovne funkcije odjela podrške u hotelu
  • izraditi organizacijsku shemu hotela
  • izraditi organizacijsku shemu odjela recepcije
  • izraditi godišnji program rada i financijski plan odjela recepcije
  • odrediti poslove procesne funkcije smještaja
  • odrediti ulogu recepcije u marketingu i prodaji hotelskih usluga
  • odrediti ulogu rukovoditelja recepcije
  • primijeniti marketinška načela u hotelskom poslovanju
  • odrediti vrste gostiju
  • napraviti rezervaciju hotelskih usluga
  • odrediti ciklus kretanja gosta i prateće poslove pri dolasku, za vrijeme boravka i pri odlasku gosta
  • analizirati i interpretirati poslovni razultat odjela recepcije
  • primijeniti pravila poslovnog ponašanja u komunikaciji s gostima
  • rješavati krizne, konfliktne i stresne situacije
  • unaprijediti postavke timskog rada
  • odrediti potrebne psihofizičke odlike zaposlenika na recepciji
  • primijeniti vještine poslovnog dopisivanja
  • primijeniti znanja u korištenju raznih sustava za rezervacije
  • izraditi bazu podataka gostiju i sustav upravljanja odnosa s gostima
  • odrediti i izraditi sustav zaštite gostiju u hotelskim sobama
  • primiti VIP goste
Voditelj odjela recepcije