Voditelj odjela recepcije

(Front Office Management)

SADRŽAJ PROGRAMA

Osnovni podaci

Područje: Turizam

Razina: Stručni neformalni program.

Način izvođenja: U učionici.

Termin održavanja: Program se održava radnim danima u poslijepodnevnim satima (od 17 h), ponekad i subotom ujutro, u prostorijama Veleučilišta VERN’. Program traje 3 mjeseca.

Uvjeti za stjecanje VERN’ovog certifikata: Prisutnost od najmanje 50%. Uspješno predan projekt.

Sadržaj programa

  • menadžment i organizacija hotela
  • menadžment i organizacija recepcije
  • izrada godišnjeg plana za odjel recepcije
  • upravljanje odjelom recepcije i domaćinstva
  • planiranje i upravljanje ljudskim resursima u odjelu recepcije
  • upravljanje timovima
  • vrste gostiju
  • ciklus kretanja gosta
  • poslovi prijema gosta
  • rezervacija hotelskih usluga i rezervacijski sustavi
  • principi poslovne komunikacije s gostom
  • poštovanje zdravstvenih i sigurnosnih standarda na radnom mjestu
  • značaj marketinga u hotelskom poslovanju
  • vrste, oblici i kanali prodaje hotelskih usluga
  • povećanje prodaje i zadržavanje postojećih klijenata
  • upravljanje odnosima s gostima
  • analiza poslovnih rezultata
  • industrija skupova
  • važnost dojma djelatnika recepcije
  • concierge
  • total quality management
  • dodatna vrijednost u hotelu

Za koga je namijenjeno

  • studentima koji žele steći dodatna znanja iz područja vođenja poslova recepcije
  • studentima VERN’a (sva studijska usmjerenja)
  • alumnijima VERN’a
  • stručnjacima u turizmu koji žele napredovati i razvijati svoju karijeru u području hotelijerstva i kamping turizma
  • zaposlenicima iz sektora hotelijerstva koji bi se željeli zaposliti na svom prvom rukovoditeljskom mjestu
  • zaposlenicima u odjelu turističkog smještaja (recepcija i domaćinstvo)
  • vlasnicima manjih hotelskih objekata koji žele upravljati svojim hotelom poštujući pravila struke
  • poduzetnicima koji upravljaju iznajmljivanjem većeg broja apartmana
Voditelj odjela recepcije