Dani komunikacija 2018. – VERN’ovi studenti učili o „marketingu budućnosti“
VERN'ovi studenti su u okviru terenske nastave na izbornim predmetima Promocija i Istraživanje tržišta posjetili ovogodišnje „Dane komunikacija“ koji su od 12. do 15. travnja održani u Rovinju.
VERN’ovi studenti su u okviru terenske nastave na izbornim predmetima Promocija i Istraživanje tržišta posjetili ovogodišnje „Dane komunikacija“ koji su od 12. do 15. travnja održani u Rovinju, kako bi „upili“ dodatna znanja o „marketingu budućnosti“ i razmijenili svoja iskustva i ideje s uglednim marketinškim i komunikacijskim stručnjacima i kolegama iz struke.
Predavanje koje je izazvalo najviše interesa među sudionicima bilo je „Budućnost oglašavanja baziranog na podacima“, koje je održao Brad Parscale, voditelj predsjedničke kampanje Donalda Trumpa. Govorio je o sastavu marketinškog tima, načinu prikupljanja podataka te povezivanju s ciljnim skupinama putem emocija, a također je komentirao i masovni utjecaj društvenih medija te budućnost oglašavanja na tim kanalima.
Zanimljivo i korisno predavanje bilo je ono Kodija Fostera, potpredsjednika u američkoj tvrtci Viacom na temu „Poticanje boljeg svijeta: Kako kompanije mogu koristiti tehnologiju u dobre svrhe“. Tijekom svog izlaganja kritizirao je tvrtke u svijetu koje su uložile milijune dolara u proizvode koji su potpuno nepotrebni ili nisu društveno korisni te je kao alternativu prezentirao „Listen“ – vlastiti proizvod koji koristi umjetnu inteligenciju kako bi pomogao ovisnicima i njihovim obiteljima da se lakše nose s tim problemom i riješe se ovisnosti.
(surađivala: Matea Fišer)