Natječaj za posao

Otvoren natječaj za „Asistenta/icu uredskog poslovanja – recepcionera/ku“

Prijaviti se možete slanjem životopisa na engleskom jeziku, do 27. srpnja.

CloudSense je vodeća IT tvrtka za razvoj softwarea za multikanalnu prodaju na SalesForceu, a zbog dinamike poslovnih aktivnosti, otvorili su natječaj za poziciju

„ASISTENT/ICA UREDSKOG POSLOVANJA – RECEPCIONER/KA“.

Prijave na natječaj primaju se do petka 26. srpnja, a detaljnije informacije o kriterijima za prijavu možete saznati u nastavku.

Opis posla:

  • doček i prijem klijenata te priprema dvorana za sastanke i treninge
  • izrada putnih naloga i pregled putnih troškova u internom sustavu
  • narudžbe uredskog materijala – preuzimanje i slanje dostave i pošte
  • vođenje evidencija – sudjelovanje u planiranju marketinških aktivnosti
  • izrada pisane dokumentacije i pomoćni administrativni poslovi
  • pomoćni poslovi iz segmenta ljudskih potencijala
  • obavljanje zadataka po uputi senior članova tima

Potrebna znanja i vještine:

  • odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • dobro praktično poznavanje računalnog paketa Microsoft Office
  • preciznost i učinkovitost u izvršavanju radnih zadataka
  • organiziranost, snalažljivost i orijentiranost na timski rad

Prednost imaju studenti koji:

  • koji su savjesni, odgovorni i proaktivni za rad na recepciji.
  • osoba treba imati razvijenu pismenost, komunikacijske vještine te naglašenu radnu etiku i poznavanje poslovnog bontona.
  • student/ica (redovnog ili izvanrednog smjera) mora imati studentska prava još minimalno godinu dana.

Radno vrijeme: minimalno 32 sata tjedno, mogućnost dogovora u skladu sa studentskim obvezama.

Radno vrijeme tvrtke: ponedjeljak – petak, 10:00 – 18:00 sati.

Naknada po satu: 25 kuna.                        

Svi zainteresirani kandidati na natječaj se mogu prijaviti slanjem životopisa na email adresu careers.cro@cloudsense.com, s naznakom „Studentski posao – Asistent/ica uredskog poslovanja – recepcioner/ka“.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 24.7.2019.