Budući studenti (maturanti)
Da, moguće je upisati željeni studij na jesenskom roku na državnoj maturi (portal postani-student) ili putem razredbenog postupka.
Upisi:
- putem državne mature: https://vern.hr/upisi/preddiplomska-razina/upisi-putem-drzavne-mature/
- putem razredbene provjere: https://vern.hr/upisi/preddiplomska-razina/upisi-putem-prijemnog-ispita/
*Modeli školarina: https://vern.hr/upisi/modeli-skolarina-preddiplomski/
Upis na jesenkom roku je moguć na svim preddiplomskim i specijalističkim diplomskim studijima Sveučilišta VERN'.
Da, upisnu ratu možete uplatiti do 27. kolovoza 2021. Vaša uplata će biti vidljiva nakon što se proknjiži, a za predaju upisne dokumentacije preporučamo kontaktirati studentsku referadu od srijede 25. kolovoza.
Upisnu dokumentaciju možete predati na tri načina:
- osobno u studentsku referadu, od srijede 25. kolovoza 2021. od 9:00 do 17:00 sati
- zemaljskom poštom („Ugovor o studiranju“ mora biti ovjeren kod javnog bilježnika)
- elektroničkom poštom u PDF formatu („Ugovor o studiranju“ mora biti ovjeren kod javnog bilježnika). Nakon slanja upisne dokumentacije elektroničkom poštom (online upis), student/ica ima obavezu dostaviti i originalni Ugovor o studiranju u studentsku referadu te predočiti originalne svjedodžbe na uvid.
Službe Sveučilišta VERN' počinju raditi od ponedjeljka 23. kolovoza i tada možete posjetiti naš Odjel za komunikacije (1. kat, Palmotićeva ulica 82/1) svakim radnim danom od 9:00 do 17:00 sati.
Prva razredbena provjera u jesenskom roku održat će se u utorak, 24. kolovoza s početkom u 17:30 sati. Razredbenoj provjeri možete pristupiti online (MS Teams aplikacija) ili kontaktno (u prostorijama Sveučilišta VERN'´).
Za pristupanje razredbenoj provjeri potrebno je:
- prijaviti željeni studij: https://eduneta.vern.hr/prijave/
- ispuniti prijavni obrazac (nalazi se s desne strane na studentskom portalu- Studomatic, kojemu pristupate pomoću korisničkog imena i lozinke koje ste dobili nakon prijave studija)
- povratno ćemo vas kontaktirati za dogovor oko termin online ili kontaktnog motivacijskog razgovora (nakon 22. kolovoza 2021.)
Studenti
Početak rada službi nakon kolektivnog godišnjeg odmora je:
- Odjel za komunikacije: od ponedjeljka 23. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati
- IT potpora: od ponedjeljka 23. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati
- Glavni ured: od ponedjeljka 23. kolovoza, 8:00 – 16:00 sati
- Tajništvo: od utorka 24. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati (uredovno vrijeme za studente)
- Studentska referada: od srijede 25. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati
- Računovodstvo: od četvrtka 26. kolovoza, 8:00 – 16:00 sati
- Knjižnica: od četvrtka 26. kolovoza, 11:00 – 17:00 sati
Potvrda o studiranju se može preuzeti elektronski putem sustava e-Građani, link: https://gov.hr/.
Korisnički podaci za pristup tom sustav nalaze na osobnom portalu studenta (Studomatic) s desne strane pod Resursi -> AAI@EduHr identitet.
* Ako se navedeni link ne nalazi na navedenom mjestu, student nije podnio zahtjev za otvaranje AAI@EduHr elektroničkog identiteta. Zahtjev svaki student može podnijeti putem svojeg osobnog portala -> lijeva strana -> Ostalo -> Zahtjev za Carnet/AAI@EduHr.
Upis studenata u višu godinu počinje u drugoj polovici rujna, a upis se vrši automatski putem sustava Eduneta. Molimo Vas, pratite svoje osobne studentske portale.
Za uvjete upisa na višu godinu studija, molimo Vas da kontaktirate pročelnika/cu svoga studija putem službenog emaila ili putem osobnog studentskog portala.
Sve predavače možete kontaktirati putem službenog emaila ili putem portala, ali Vas molimo uzmite u obzir činjenicu da su predavači trenutno na kolektivnom godišnjem odmoru te će Vam odgovoriti čim budu u mogućnosti.
Neslužbeni rezultati uvjeta za postupak umanjenja školarina se nalaze na vašem studentskom portalu (Studomatic) s desne strane pod Prijava za umanjenje školarine. Službeni rezultati se rješavaju u rujnu.
Zbog korištenja kolektivnog godišnjeg odmora, Sveučilište VERN' je trenutno zatvoreno.
Prvi radni dan je ponedjeljak 23. kolovoza, od 9:00 sati.