Najučestalija pitanja studenata i kandidata za upise

Budući studenti (maturanti)

1. Je li upis na VERN' i dalje moguć?

Da, moguće je upisati željeni studij na jesenskom roku na državnoj maturi (portal postani-student) ili putem razredbenog postupka.

Upisi:

*Modeli školarina: https://vern.hr/upisi/modeli-skolarina-preddiplomski/

2. Na kojim studijima ima još mjesta za upis u jesenskom upisnom roku?

Upis na jesenkom roku je moguć na svim preddiplomskim i specijalističkim diplomskim studijima Sveučilišta VERN'.

3. Nisam stigao/la uplatiti upisnu ratu na vrijeme (do roka u srpnju), stignem li još uplatiti?

Da, upisnu ratu možete uplatiti do 27. kolovoza 2021. Vaša uplata će biti vidljiva nakon što se proknjiži, a za predaju upisne dokumentacije preporučamo kontaktirati studentsku referadu od srijede 25. kolovoza.

4. Predaja upisne dokumentacije

Upisnu dokumentaciju možete predati na tri načina:

  • osobno u studentsku referadu, od srijede 25. kolovoza 2021. od 9:00 do 17:00 sati
  • zemaljskom poštom („Ugovor o studiranju“ mora biti ovjeren kod javnog bilježnika)
  • elektroničkom poštom u PDF formatu („Ugovor o studiranju“ mora biti ovjeren kod javnog bilježnika). Nakon slanja upisne dokumentacije elektroničkom poštom (online upis), student/ica ima obavezu dostaviti i originalni Ugovor o studiranju u studentsku referadu te predočiti originalne svjedodžbe na uvid.
5. Možemo li doći do vas osobno na razgovor o studijima, upisima i školarini?

Službe Sveučilišta VERN' počinju raditi od ponedjeljka 23. kolovoza i tada možete posjetiti naš Odjel za komunikacije (1. kat, Palmotićeva ulica 82/1) svakim radnim danom od 9:00 do 17:00 sati.

6. Kada je sljedeći prijemni ispit (razredbena provjera) i kako mu pristupiti?

Prva razredbena provjera u jesenskom roku održat će se u utorak, 24. kolovoza s početkom u 17:30 sati. Razredbenoj provjeri možete pristupiti online (MS Teams aplikacija) ili kontaktno (u prostorijama Sveučilišta VERN'´).

Za pristupanje razredbenoj provjeri potrebno je:

  • prijaviti željeni studij: https://eduneta.vern.hr/prijave/
  • ispuniti prijavni obrazac (nalazi se s desne strane na studentskom portalu- Studomatic, kojemu pristupate pomoću korisničkog imena i lozinke koje ste dobili nakon prijave studija)
  • povratno ćemo vas kontaktirati za dogovor oko termin online ili kontaktnog motivacijskog razgovora (nakon 22. kolovoza 2021.)

Studenti

1. Početak rada studentskih službi (Referada, Računovodstvo, Odjel za komunikacije, IT potpora).

Početak rada službi nakon kolektivnog godišnjeg odmora je:

  • Odjel za komunikacije: od ponedjeljka 23. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati
  • IT potpora: od ponedjeljka 23. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati
  • Glavni ured: od ponedjeljka 23. kolovoza, 8:00 – 16:00 sati
  • Tajništvo: od utorka 24. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati (uredovno vrijeme za studente)
  • Studentska referada: od srijede 25. kolovoza, 9:00 – 17:00 sati
  • Računovodstvo: od četvrtka 26. kolovoza, 8:00 – 16:00 sati
  • Knjižnica: od četvrtka 26. kolovoza, 11:00 – 17:00 sati
2. Trebaju mi potvrde za zdravstveno osiguranje, potvrda za SC i ostalo…

Potvrda o studiranju se može preuzeti elektronski putem sustava e-Građani, link: https://gov.hr/.
Korisnički podaci za pristup tom sustav nalaze na osobnom portalu studenta (Studomatic) s desne strane pod Resursi -> AAI@EduHr identitet.

* Ako se navedeni link ne nalazi na navedenom mjestu, student nije podnio zahtjev za otvaranje AAI@EduHr elektroničkog identiteta. Zahtjev svaki student može podnijeti putem svojeg osobnog portala -> lijeva strana -> Ostalo -> Zahtjev za Carnet/AAI@EduHr.

3. Kada počinje upis studenata u višu godinu i koji su uvjeti?

Upis studenata u višu godinu počinje u drugoj polovici rujna, a upis se vrši automatski putem sustava Eduneta. Molimo Vas, pratite svoje osobne studentske portale.

Za uvjete upisa na višu godinu studija, molimo Vas da kontaktirate pročelnika/cu svoga studija putem službenog emaila ili putem osobnog studentskog portala.

4. Kako mogu kontaktirati profesora ili pročelnicu svog studija?

Sve predavače možete kontaktirati putem službenog emaila ili putem portala, ali Vas molimo uzmite u obzir činjenicu da su predavači trenutno na kolektivnom godišnjem odmoru te će Vam odgovoriti čim budu u mogućnosti.

5. Kada ću znati jesam li ostvario/la akademski popust za upis u višu godinu?

Neslužbeni rezultati uvjeta za postupak umanjenja školarina se nalaze na vašem studentskom portalu (Studomatic) s desne strane pod Prijava za umanjenje školarine. Službeni rezultati se rješavaju u rujnu.

6. Ja sam sada tu na VERN'u i ne mogu ući.

Zbog korištenja kolektivnog godišnjeg odmora, Sveučilište VERN' je trenutno zatvoreno.

Prvi radni dan je ponedjeljak 23. kolovoza, od 9:00 sati.