Odnosi s javnošću

„Agencije za odnose s javnošću“ – izašao prvi sveučilišni udžbenik Sveučilišta VERN’

Autorica prvog VERN'ovog sveučilišnog udžbenika je dr. sc. Mirela Holy, predavačica na VERN'u i pročelnica triju specijalističkih diplomskih studija Veleučilišta VERN'.

Iz tiska je izašla prva znanstvena knjiga i sveučilišni udžbenik pod okriljem Sveučilišta VERN’ – „Agencije za odnose s javnošću“, autorice dr. sc. Mirele Holy, predavačica na VERN’u i pročelnica triju specijalističkih diplomskih studija Veleučilišta VERN’: Upravljanje poslovnim komunikacijama, Upravljanje ljudskim potencijalima i Menadžment održivog razvoja turizma.

Djelatnost i funkcioniranje agencija za odnose s javnošću glavne su teme ovoga djela, a njegova je posebnost upravo u tome da je prvo ovakvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. Također, u knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovoga područja, a izrazito lokalnu djelatnost (što PR i jeste), naša predavačica izrazito znalački i spretno prilagođava uvjetima u kojima se ona doista i primjenjuje, pa time rješava probleme i dvojbe čitatelja prevedenih djela koja ne poštuju lokalne specifičnosti.

Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija, procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću.

Djelo je napisano i namijenjeno studentima preddiplomskih i diplomskih studija na VERN’u, ali i studentima svih ostalih visokih učilišta na kojima se izučavaju odnosi s javnošću, te PR praktičarima koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama.

Detaljnije informacije o knjizi možete pročitati OVDJE.

Odjel za komunikacije
skolskaknjiga.hr
Datum objave: 24.5.2019.