Gostujuće predavanje

Antonija Urlić iz HGK studentima VERN’a predstavila brand „Stories, Croatian Unique Hotels“

U okviru nastave na predmetu Menadžment i marketing malih i srednjih smještajnih objekata, na VERN'u je gostovala Antonija Urlić iz Sektora za turizam, Hrvatske gospodarske komore.

U okviru nastave na predmetu Menadžment i marketing malih i srednjih smještajnih objekata na VERN’ovom preddiplomskom studiju Turizma, krajem ožujka je gostovala Antonija Urlić iz Sektora za turizam, Hrvatske gospodarske komore.

Gošća je tom prilikom studentima predstavila projekt STORIES, odnosno stvaranje nove grupacije hrvatskih malih i jedinstvenih hotela, pod nazivom „Stories, Croatian Unique Hotels“.

Kako je objasnila, ovaj je brand prvenstveno namijenjen turistima više platežne moći, tzv. potrošačima luksuza, koji izrazito cijene posebna, jedinstvena iskustva i doživljaje na temelju kojih odabiru hotele. Tako su neki od ovih hrvatskih dragulja smješteni u gradskim palačama, skriveni na stijenama iznad mora, smješteni među maslinicima vlastelinskog imanja, itd., a njihove lokacije pričaju autentičnu i bogatu kulturnu i povijesnu priču.

Jednostavno, brand Stories spaja želje modernih potrošača s ljepotama Hrvatske i posebnošću pomno biranih hotela u jedinstvene doživljaje vrijedne prepričavanja, a sloganom „You are the writer“ gosti se pozivaju da svoje iskustvo podijele s drugima.

„Cilj stvaranja ove grupacije je snažniji nastup malih luksuznih hotela na međunarodnom tržištu, kroz zajednički marketing i zajednički rezervacijski sustav“, istaknula je Antonija Urlić te dodala kako je ambasadorica grupacije Eva LaRue, glumica iz popularne serije CSI Miami.