Poslovne ideje

Čestitamo – naši studenti osvojili 1. mjesto na natjecanju u poslovnim idejama „SmartUP“

VERN'ovi studenti Doris Petričević i Ivo Roso, osvojili su 1. mjesto na nedavno održanom „SmartUP“ natjecanju, u konkurenciji od osamdesetak timova.

VERN’ovi studenti preddiplomskog studija Odnosa s javnošću i studija medija, Doris Petričević i Ivo Roso, te njihove timske kolege Ivana Dobrovoljec i Eduard Knezović, osvojili su 1. mjesto na nedavno održanom „SmartUP“ natjecanju, na kojem su se natjecali sa svojim zdravstvenim projektom „Poopi“.

Na natjecanju u poslovnim idejama sudjelovalo je osamdesetak timova, odnosno oko 430 studenata iz cijele Hrvatske, a osim finalnog pitcha, timovi su pohađali i brojne radionice te savjetovanja s mentorima, tj. uspješnim startupovcima i ostalim poduzetnicima. 

„Poopi je proizvod u zdravstvenom segmentu, a riječ je o  punjivom pametnom uređaju, koji se postavlja maloj djeci ili odraslim osobama koje pate od inkontinencije s prednje vanjske strane pelene. Pomoću bluetooh tehnologije taj uređaj potom javlja skrbnicima ili roditeljima, putem mobilne aplikacije, kada je potrebno zamijeniti pelenu, kako ne bih došlo do upale ili pelenskog osipa. Moram istaknuti da je ideja morala biti razvijena do najsitnijih detalja, kao i cijeli poslovni plan“, pojasnio nam je Ivo.

Osvajanjem prvog mjesta pripala im je i glavna nagrada u iznosu od 12.000 kuna, za što su već ranije dogovorili kako će je, ako je osvoje, uložiti u daljnji razvoj proizvoda. 

„Za prijavu na ovo natjecanje odlučili smo se nakon što smo nedavno bili osvojili novčanu nagradu i 2. mjesto na natjecanju Poduzetnički sprint. Taj osvojeni novac uložili smo u dodatni razvoj našeg proizvoda, kako bi ga pripremili za ovo zadnje natjecanje. Poopi je trenutno u fazi tranzicije sa ‘proof of concepta’ na funkcionalni prototip, a trenutno tražimo partnere koji imaju osiguran distribucijski kanal i mrežu kontakata za plasman na tržište. Osim toga, nedostaje nam još nekoliko osoba u timu, pa ovim putem pozivamo sve mlade i ambiciozne studente koji imaju viziju, da nam se jave putem društvenih mreža“, poručio je Ivo.

Ideja za plasman proizvoda im ne nedostaje, a ciljaju na tržišta socijalno osviještenih zemalja, ponajprije nordijskih. Kako su istovremeno posvećeni i svojim akademskim obavezama te aktivnostima u obiteljskim poduzećima, čestitamo im na osvojenoj nagradi te im želimo puno uspjeha u daljnjem razvoju i plasmanu ovog proizvoda.