VERN' Uspješnice

Diplomantica VERN’a Sanja Nikolić: Idejna financijašica u svijetu marketinga

Među poznatijim projektima njezine agencije je i službena tipografija za Louvre.

Sanja Nikolić, VERN' Alumni
Sanja Nikolić, VERN’ Alumni

Nakon što je završila preddiplomski studij Ekonomije poduzetništva, VERN’ova diplomantica Sanja Nikolić započela je svoju poslovnu karijeru u području marketinga.

Iako je nakon diplome imala ideju baviti se financijama, naši predavači prepoznali su u njoj potencijal za marketing i uputili ju da se razvija u tom smjeru. Razvijala je svoju karijeru u marketinškim odjelima jedna manje te jedne velike međunarodne kompanije te više priznatih marketinških agencija, no s vremenom je shvatila da ju ne zanima ta – „vidljiva“ – strana marketinga, već ono što stoji u pozadini – dizajn samog proizvoda. I to je ono čime se danas bavi.

Tijekom agencijske karijerne epizode, poslovni izazovi i poznanstva spojili su je s kolegama Markom Mlinarićem i Sandrom Dujmenovićem, s kojima se odlučila krenuti u privatni poslovni projekt, nakon što se ideja razvijala, kako ona navodi „u našim glavama po nekoliko godina“. I tako je nastao studio za dizajn Beton.

Na pitanje koje sve usluge nude potencijalnim klijentima, Sanja odgovara:

„Prije svega smo dizajn agencija, izvodimo sve, šalimo se nekad da nema tog materijala kojeg ne možemo oblikovati. Primarno je grafički dizajn, pa zatim radimo dosta i web dizajn, no imamo situacija kada smo u ulozi dizajn konzultanata jer stvarno želimo svakom klijentu dati dodatnu vrijednost, i svakome uvijek pristupamo individualno, i da, taj pristup nas vjerojatno čini, kako se popularno kaže, boutique agencijom. Jedna od ključnih niša našeg rada je branding luksuznih i high end proizvoda, ali volimo kulturu također, zanimljiva pakiranja, svašta nam se radi.“

Jedan od najpoznatijih projekata koji su radili jest službena tipografija za Louvre koji je rađen u suradnji s kolegom Markom Hrastovcem i pariškom agencijom Dream On. Svakako vrijedi napomenuti da je za dobivanje ovog posla bilo potrebno na natječaju „pobijediti“ elitne francuske dizajnere te je nakon toga uslijedila jedna od najvećih nagrada – suradnja sa samim Muzejom u Louvreu. Pored toga, oblikovali su ambalažu za jedno istarsko ekstra djevičansko maslinovo ulje „Perdisacca“, koje je odnijelo zlato na nekoliko kontinenata.

Kao što osvajaju nagrade u inozemstvu tako se trude i osvojiti strano tržište. U njihovom portfoliju je 70 posto stranih klijenata. Sanja opisuje da se na domaćem tržištu rade genijalne stvari, ali je mana što se rade u manjem opsegu. Tvrdi da to nije neočekivano nego da je apsolutno normalno, s obzirom na kulturu, tradiciju, budžete s kojima se radi na stranom tržištu.

Za kraj valja spomenuti odgovor na pitanje kako procjenjuje trenutnu tržišnu situaciju u segmentu kojim se bavi te koji je njihov recept za „osvajanje“ novih klijenata?

„Mislim da smo od početka unijeli neku novu energiju i motivaciju. Na tržištu koje je zasićeno i pritom jako malo, i dalje postoji prostor za postavljanje novih standarda. Ne uspoređujemo se s konkurencijom, imamo svoj pristup radu i to klijenti cijene. Pobijedit će onaj kome je više stalo, to se najbolje vidi na finalnom proizvodu i mislim da to vrijedi za bilo koji posao. Ne «odrađujemo» stvari i ne idemo linijom manjeg otpora, bilo to u procesu sa klijentom ili onom kasnijem, produkcijskom. Nitko ovdje nije došao biti prosječan.“

Čestitamo Sanji i njezinom timu i želimo im puno uspjeha u daljnjim projektima.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 15.3.2019.