Tvrtke partneri

Integrirane komunikacije – VERN’ovi studenti predstavili svoja rješenja poslovnog slučaja HT-a

Studenti su zadatak radili u okviru jedinstvenog VERN'ovog koncepta dualnog obrazovanja „tvrtke-partneri“, kojemu je cilj integrirati studente u realno poslovno okruženje.

Na specijalističkom diplomskom studiju Upravljanja poslovnim komunikacijama, u okviru predmeta Uvod u integrirane komunikacije, studenti VERN’a su uspješno riješili „mentorirani projekt“ Hrvatskog Telekoma na temu „Promocija MaxTV-a u mlađoj populaciji“.

Studenti su pri izradi svojih rješenja tražili model koji će dodatno povećati prepoznatljivost i atraktivnost MaxTv usluge (IPTV Hrvatskog Telekoma) u mlađoj populaciji. Pritom im je glavni fokus bio na promociji ekskluzivnog sadržaja vezanog za sponzorski projekt Filmofeel (sponzorstva filmskih festivala) u skladu s ključnom porukom „MaxTV – sinonim za najbogatiji sadržaj u Hrvatskoj“.

Ovaj su zadatak studenti radili u okviru jedinstvenog VERN’ovog koncepta dualnog obrazovanja „tvrtke-partneri“, kojemu je cilj integrirati studente u realno poslovno okruženje i uvesti ih u načine rješavanja poslovnih zadataka, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima uspješnih kompanija u Hrvatskoj. U okviru koncepta studenti na nastavi stječu teorijska znanja iz određenog područja, a nakon što se upoznaju s projektom „tvrtke-partnera“, kreću u izradu svojih projektnih rješenja uz mentorsku pomoć poslovnog i akademskog mentora/ice, odnosno predstavnika/ce tvrtke-partnera i predmetnog nastavnika/ce.

Na kraju semestra studentski timovi prezentiraju zajednička rješenja poslovnih slučajeva pred stručnim žirijem, kojega su na ovom projektu činili Sanja Milinović iz HT-a (poslovna mentorica) i dr. sc. Mirela Holy, predavačica na predmetu (akademska mentorica), koje su evaluirale predstavljena rješenja. 

Odjel za komunikacije
Datum objave: 22.7.2017.