Odnosi s javnošću

„Integriranje komunikacija i digitalnog komuniciranja ključno za stručnjake u PR-u“

Istraživanja ukazuju da budućnost pripada integriranim komunikacijama, sve je manja razlika između plaćenih, zarađenih i posjedovanih medija, izvor informacija gubi na važnosti, a digitalni storytelling postaje vještina budućnosti.

dr. sc. Mirela Holy

U najnovijem prilogu „PR odnosi s javnošću“ poslovnog tjednik Lider, naša predavačica dr. sc. Mirela Holy, voditeljica specijalističkog diplomskog studija Upravljanje poslovnim komunikacijama upozorila je da komunikatori današnjice neće opstati ako zanemare trend integriranja komunikacija i digitalnog komuniciranja.

Nadalje, navodi kako sva istraživanja koja su u posljednjih nekoliko godina provedena u području komunikacija, ukazuju na sljedeće fenomene: 1) budućnost pripada integriranim komunikacijama; 2) sve više će se gubiti razlika između plaćenih, zarađenih i posjedovanih medija; 3) prosječnom konzumentu medija u budućnosti sve manje će biti važan izvor informacije i vjerodostojnost tog izvora; 4) najvažnije vještine budućih komunikatora bit će pričanje priča na digitalnim platformama (tzv. digitalni storytelling), vještina mrežnog slušanja te s time povezana vještina analize, upravljanja i korištenja velikih podataka (Big Data).

Osim toga, istraživanje o budućnosti PR agencija koje je proveo Public Relations and Communications Association Limited 2013. godine, pokazalo je sve veću važnost integriranja komunikacija i uloge digitalnih komunikacija te analitike digitalnih podataka, kao važnog instrumenta za mjerenje uspješnosti agencijskih odnosa s javnošću.

Cijelu kolumnu možete pročitati OVDJE.

Odjel za komunikacije
Lider
Datum objave: 19.11.2018.