Gostujuće predavanje

Interna komunikacija – Ljudmila Bratko Gašpić iz Heinekena održala predavanje za studente VERN’a

Na temelju svog bogatog iskustva u korporativnim komunikacijama, gošća je studentima naglasila kako u središtu svake komunikacijske kampanje moraju biti zaposlenici.

„Uredski guru“, „Što bi tvoji bez tebe“, „Team Talks“, itd. – ovo je samo dio projekata i studija slučaja koje je studentima VERN’ovog preddiplomskog studija Odnosi s javnošću i studij medija, predstavila Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica za Corporate Affairs Heinekena Hrvatska.

Na temelju svog bogatog iskustva u korporativnim komunikacijama, gošća je studentima naglasila kako u središtu svake komunikacijske kampanje moraju biti zaposlenici, koji su također ključni i za njezin uspjeh. U Heinekenu su to odavno prepoznali, zbog čega su mnogi njihovi projekt dosad, više nego zasluženo, nagrađeni od strane stručnjaka i Hrvatske udruge za odnose s javnošću kao najbolji projekti internog komuniciranja.

Studentima je između ostalog objasnila kako se pripremaju kreativne kampanje koje zaista utječu na promjenu ponašanja zaposlenika, kojih je u Heinekenu oko osamdeset tisuća, kako kreirati bolju internu atmosferu i odnose među ljudima, itd.