Terenska nastava

Naši studenti i Erasmus kolege na ZBF-u 2018. te u bio&bio caffeu učili o franšiznom poslovanju

VERN'ovi studenti i strane Erasmus kolege na terenskoj nastavi detaljnije upoznali sve čari franšiznog poslovanja, učeći na primjerima iz stvarne poslovne prakse.

Studenti 3. godine VERN’ovog preddiplomskog studija Ekonomija poduzetništva i strani Erasmus studenti koji studiraju razmjenski semestar na VERN’u, u svibnju su detaljnije upoznali sve čari franšiznog poslovanja, učeći na primjerima iz stvarne poslovne prakse. Naime, u pratnji predavačice mr. sc. Ljiljane Kukec, studenti su u okviru terenske nastave na predmetu Franšizno poslovanje posjetili 2. Zagreb Brend Forum, na kojem su slušali korisna predavanja regionalnih stručnjaka i prisustvovali panelima o brendiranju i franšiznom poslovanju, koje je jedan od brzih kanala za izgradnju i internacionalizaciju brenda.

Kolege s Erasmusa su na Forumu vodile vrlo dinamičan razgovor s Michael Eyrom, predsjednikom Europske franšizne federacije, koji je nastupio kao jedan od govornika, a s našim je kolegama razgovarao oko pola sata. 

„Proaktivnošću i zainteresiranošću za sadržaj i sva događanja, studenti VERN’a su na Zagreb Brand Forumu 2018. pokazali upravo prijeko potreban pristup, odnosno kako na pravilan način iskoristiti priliku da na konkretnim primjerima spoznaju i upiju nova znanja“, prokomentirao je Darko Buković, direktor Privrednog vjesnika i organizator ove manifestacije.

Drugi dio terenske nastave na ovom predmetu, bio je gostovanje obje grupe studenata u bio&bio caffeu, gdje su vlasnici brenda za njih održali predavanje o holističkom poslovnom modelu Biovege, tvrtke-majke bio&bio robne marke. Uz odličnu kavu i prirodne sokove naši su studenti tako upoznali korporativnu kulturu tvrtke koja je lider na hrvatskom tržištu eko proizvoda, a koja danas zapošljava 170 ljudi i predstavlja jedinstveni cjeloviti koncept poslovanja pokrenut životnom strašću njezinih osnivača.

Interes domaćih i stranih studenata za temu franšiza povećavao se tijekom cijelog semestra, kako je predmet napredovao, a pri samom kraju su postali svjesni širokog spektra primjenjivosti franšiznog načina poslovanja. 

„Na Zagreb Brend Forum te u bio&bio caffeu smo iz prve ruke doznali korisne informacije o franšiznom načinu poslovanja. Uz navedeno, istaknuo bih da smo završili i online tečaj te stekli međunarodni certifikat za kupnju franšize, što smatram dodatnom vrijednošću za svakog studenta. Pri upisu predmeta Franšizno poslovanje zapravo sam mislio da je taj način poslovanja ‘rezerviran’ za američko tržište, ali sada sam svjestan da se nalazi svuda oko nas i da bi se trebali okušati u otvaranju novih franšiza u Hrvatskoj“, istaknuo je student Velimir Lahovsky.

Odjel za komunikacije
Datum objave: 24.6.2018.