Studentski praktikum

Naši studenti sveučilišnog studija Poslovne ekonomije razvijaju projekte za poduzetnike

U okviru studentskog praktikuma studentima su dodijeljeni projektni zadaci u okviru kojih će analizirali mikro i makro okruženje, istražiti tržište te na temelju rezultata istraživanja optimizirati marketinški splet.

Naši studenti sveučilišnog preddiplomskog studija Poslovne ekonomije, koji se na VERN’u izvodi u suradnji s Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Rijeci, uz prostornu i logističku potporu VERN’a, teorijska znanja s nastave primijenit će za unaprjeđenje poslovanja pet poduzetničkih projekata u početnim fazama razvoja.

U okviru studentskog praktikuma na kolegiju Marketing, kojim je predviđena praktična primjena osnovnih postavki marketinške koncepcije poslovanja na početnim poduzetničkim pothvatima, studentima su dodijeljeni projektni zadaci u okviru kojih će analizirali mikro i makro okruženje, istražiti tržište te na temelju rezultata istraživanja optimizirati marketinški splet za sljedeće projekte:

Studenti će na ovaj način, kroz timski rad, spoznati s kojim se sve izazovima poduzetnici susreću u početnim fazama razvoja svojih projekata i poslovanja te će moći pratiti rezultate svog rada. Učeći na stvarnim poslovnim primjerima imaju jedinstvenu priliku teorijsko znanje s nastave implementirati u kontekstu svakodnevnog poduzetničkog djelovanja.