Mentorirani projekti

Naši studenti Upravljanja ljudskim potencijalima uspješno riješili projekte Erste banke i Metroa

Raznolikost i inkluzija u poslovnoj organizaciji te employer branding bile su teme projekata koje su razvijali studenti novog VERN'ovog specijalističkog diplomskog studija Upravljanja ljudskim potencijalima.

Raznolikost i inkluzija u poslovnoj organizaciji te employer branding bile su teme projekata koje su razvijali studenti novog VERN’ovog specijalističkog diplomskog studija Upravljanja ljudskim potencijalima, u okviru koncepta tvrtke-partneri, na stvarnim poslovnim slučajevima tvrtki u Hrvatskoj.

U okviru projektnog zadatka na temu „Raznolikost i uključivanje kao izvor prednosti“, Erste&Steiermärkische banke u Hrvatskoj, studentski timovi su imali zadatak osmisliti sustavni pristup upravljanja raznolikošću  u Erste grupi u Hrvatskoj. Pritom su morali posebno voditi brigu o sljedećim segmentima: stvaranje uvjeta za veću raznolikost u poslovnoj organizaciji, osiguranje organizacijske efikasnosti integriranjem raznolikosti, podizanje razine svijesti i definiranje ključnih indikatora za evaluaciju provedenih aktivnosti.

Nakon održane prezentacije, studentske su projekte evaluirale poslovne i akademske mentorice, Maja Crnjak, Direktorica Sektora ljudskih potencijala u Erste&Steiermärkische Bank d.d., te predavačice na predmetu Tanja Pureta i Maja Kolega.

Drugi projekt, na temu „Razvoj imidža poželjnog poslodavca“, studenti ovoga studija rješavali su za tvrtku METRO Cash&Carry. Zadatak im je bio kreirati strategiju i vizualni identitet Employer Brandinga tvrtke METRO Cash&Carry te osmisliti način komuniciranja ključnih poruka, važnih za privlačenje novih i zadržavanje postojećih zaposlenika.

Timovi su svoja projektna rješenja prezentirali pred akademskim i poslovnim mentoricama, predavačicama Nikolinom Borčić i Kristinom Priseker, te Nelom Bučević, direktoricom Odjela ljudskih resursa i korporativnih komunikacija u Metrou.

Podsjetimo, VERN’ u okviru koncepta tvrtke-partneri surađuje s uspješnim tvrtkama u Hrvatskoj implementirajući njihove poslovne slučajeve u nastavni proces te na taj način integrira studente u realno poslovno okruženje, kroz rad na stvarnim poslovnim slučajevima. Koncept je podijeljen u tri segmenta – teorijska nastava, upoznavanje s projektnim zadatkom i rad na projektu te prezentacija pred stručnim žirijem – a studenti projekte razvijaju tijekom semestra. Svoja rješenja prezentiraju pred akademskim i poslovnim mentorima – predavačima i predstavnicima tvrtki – koji rade evaluaciju studentskih rješenja.