Gostujuće predavanje

Nino Mlinac iz Nokie VERN’ovim studentima izlagao o metodologijama u strateškom menadžmentu

U okviru nastave na kolegiju Strategijsko upravljanje, na VERN'ovom diplomskom studiju Računovodstva i financija, gostovao je Nino Mlinac, MBA, stručnjak i konzultant za prodaju i usluge u kompaniji Nokia.

U okviru nastave na kolegiju Strategijsko upravljanje, na VERN’ovom diplomskom studiju Računovodstva i financija, gostovao je Nino Mlinac, MBA, stručnjak i konzultant za prodaju i usluge u kompaniji Nokia.

U predavanju na temu „Određivanje najprikladnije krivulje vrijednosti za ostvarivanje profitabilnog rasta na primjeru industrije telekomunikacijskih usluga na Europskim tržištima“, naše je studente detaljnije upoznao s metodologijama iz strateškog menadžmenta i njihovim praktičnim primjenama, na primjeru svog istraživačkog rada u industriji telekomunikacijske opreme i usluga.

Predavač je taj svoj istraživački rad zasnovano na modernom pristupu strategijama profitabilnog rasta iz relevantne „practitioner“ literature (blue ocean strategy), a objavljen je 2013. godine za jednu od vodećih kompanija u industriji iz toga vremena, Nokia Siemens Networks.

U istraživanju su sudjelovali telekom operateri iz zemalja jugoistočne Europe, kao kupci, a cilj je bio utvrditi najadekvatniju krivulju vrijednosti za ostvarivanje rasta prihoda u kontekstu tadašnjeg strateškog usmjerenja kompanije i tadašnjih makroekonomskih trendova. Otkrića zasnovana na rezultatima statističke obrade prikupljenih podataka ponudila su smjernice za redefiniranje globalne strategije kompanije, kako bi se stvorili uvjeti za profitabilan rast.